Przetargi.pl
Remont budynku nr 69 - wymiana wrót magazynowych, remont rampy na terenie JW 4938 w m. Radom

Jednostka Wojskowa 4938 ogłasza przetarg

  • Adres: 26-603 Radom, ul. Sadków 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6511500 , fax. 48 6511300
  • Data zamieszczenia: 2014-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4938
    ul. Sadków 9 9
    26-603 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 6511500, fax. 48 6511300
    REGON: 14267631600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku nr 69 - wymiana wrót magazynowych, remont rampy na terenie JW 4938 w m. Radom
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Roboty rozbiórkowe: a. demontaż wrót magazynowych; b. wykucie z muru ościeżnic stalowych; c. odbicie miejscowe tynków cementowo-wapiennych - rampa; d. miejscowe odbicie tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych na ścianach i stropach; e. rozebranie opaski betonowej; f. rozebranie posadzki z płytek lastryko oraz miejscowo posadzki betonowej; g. demontaż stolarki wewnętrznej drewnianej; h. demontaż części starej instalacji elektrycznej oraz osprzętu i opraw oświetleniowych; 2. Roboty ogólnobudowlane: a. montaż wrót magazynowych; b. naprawa podłoża betonowego miejscowo - rampa; c. uzupełnienie brakujących stopni schodowych; d. wykonanie izolacji przeciwwilgociowych dwuwarstwowych w boksach pod rampą; e. przymurowanie ścianek z cegły - boksy pod rampą; f. uzupełnienie tynków zewnętrznych kat. III cementowo-wapiennych; g. uzupełnienie tynków zewnętrznych wapiennych nakrapianych; h. przygotowanie powierzchni ścian elewacji i rampy do malowania; i. malowanie elewacji farbami silikonowymi; j. malowanie farbą do betonu posadzki rampy; k. malowanie olejne obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych i krat; l. zabezpieczenie czapek kominowych - posmarowanie masą asfaltową; m. wykonanie nowej opaski z kostki brukowej gr. 6 cm; n. uzupełnienie i naprawa tynków wewnętrznych kat. III cementowo-wapiennych; o. uzupełnienie posadzki cementowej; p. dostawa i montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej; q. montaż krat stalowych wewnętrznych; r. wykonanie warstw wyrównawczych na posadzce; s. wykonanie posadzek z tworzyw sztucznych; t. malowanie posadzek farbami akrylowymi do betonu; u. przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania farbami emulsyjnymi; v. dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów; w. montaż nowych kratek wentylacyjnych. 3. Roboty elektryczne: a. montaż przewodów elektrycznych, listew instalacyjnych z PCV oraz puszek; b. montaż opraw oświetleniowych, przełączników oraz gniazd; c. montaż wyłącznika przeciwpożarowego; d. sprawdzenie działania wyłącznika przeciwpożarowego. e. wykonanie pomiarów elektrycznych nowej instalacji. 4. Prace porządkowe: a. uprzątnięcie placu budowy, wywiezienie gruzu i ziemi; b. plantowanie terenu przyległego do obrzeży betonowych. Szczegółowy zakres rzeczowy robót wraz z opisem określony jest w przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8 321,63 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.42blsz.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach