Przetargi.pl
REMONT BUDYNKU NR 5 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W KŁODZKU PRZY UL. WALECZNYCH 59

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 261 65 68 01 , fax. 261 65 68 02
  • Data zamieszczenia: 2021-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Obornicka 126
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 261 65 68 01, fax. 261 65 68 02
    REGON: 93010390600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziwroclaw.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT BUDYNKU NR 5 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W KŁODZKU PRZY UL. WALECZNYCH 59
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku nr 5 w kompleksie wojskowym w Kłodzku przy ul. Walecznych 59, obejmujący swoim zakresem roboty w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej zgodnie z dokumentacją techniczną. Dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowi opis przedmiotu zamówienia w myśl ustawy PZP dla rzeczowej realizacji remontu budynku nr 5 i spełnia wymogi stawiane w art. 29, 30, 31 ustawy PZP. Zadanie nr 21861. 1.1 Szczegółowy zakres robót określają: 1 SIWZ część B – Opis przedmiotu zamówienia 2 Decyzja Wojewody Dolnośląskiego o pozwoleniu na budowę nr I-W-57/20 z dnia 21.09.2020 r. 3 Projekt wykonawczy w branży budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej, opis i rysunki 4 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 5 Informacja BIOZ 2. STAN ISTNIEJĄCY Obiekt objęty opracowaniem stanowi nieruchomość zabudowaną w kompleksie nr 2388, położoną w Kłodzku przy ul. Walecznych 59. Budynek został wybudowany w 1936 roku i jest w ciągłym użytkowaniu. Budynek jest wpisany do ewidencji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Wałbrzychu (pismo W/N.5183.321.2019.AR z dnia 28.02.2019 r.). Obszar przedmieścia wschodniego i zespół koszar wojskowych, brak obszaru obserwacji archeologicznej. Dane ogólne: • Powierzchnia zabudowy - 1 020 m2 • Powierzchnia użytkowa - 3 809 m2 • Kubatura budynku - 15 681 m3 Budynek nr 5 jest budynkiem koszarowym całkowicie podpiwniczonym o bryle prostej wzniesionej na planie wydłużonego prostokąta z dwuspadowym dachem krytym dachówką ceramiczną. Ściany budynku murowane z cegły ceramicznej, stropy nad piwnicą i nad II piętrem żelbetowe, pozostałe stropy ackermana, stolarka okienna drewniana, stolarka drzwiowa drewniana i metalowa. Budynek wyposażony jest w instalacje : elektryczną, teletechniczną , wodociągową, kanalizacyjną, centralnego ogrzewania oraz instalację odgromową. W piwnicy budynku zlokalizowany jest węzeł cieplny, projekt i wymiana urządzeń węzła cieplnego wykonane zostały wg. osobnego opracowania i zlecenia. Na przedmiotowy budynek w dniu 30.05.2017 r. Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego wydał decyzję nr 893/2017 nakazującą usunięcie nieprawidłowości stanowiące przyczynę nieodpowiedniego stanu technicznego budynku. Na roboty budowlane polegające na remoncie budynku koszarowego nr 5 wraz z wymianą instalacji wewnętrznych elektrycznych i sanitarnych Wojewoda Dolnośląski wydał decyzję o pozwoleniu na budowę nr I-W-57/20 w dniu 21.09.2020 r. 3. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Szczegółowy zakres rzeczowy określają : projekty budowlano-wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz opis przedmiotu zamówienia Dokumentacje dostępne są na stronie Zamawiającego w wersji elektronicznej, natomiast w wersji papierowej zostaną przekazane Wykonawcy robót, po zawarciu umowy. 3.2. ROBOTY DO WYKONANIA 3.2.1.Branża budowlana: • prace demontażowe i rozbiórkowe wraz z wywózką gruzu, • wykonanie termomodernizacji całego budynku z dociepleniem ścian zewnętrznych, poddasza ścian i zadaszenia lukarn, • wykonanie izolacji pionowej i poziomej ścian budynku, • czyszczenie cokołu oraz portali wejściowych wykonanych z piaskowca, • wymiana dachówki oraz pokrycia papowego na lukarnach i nad klatką schodową, • wykonanie impregnacji więźby dachowej, • wymiana i montaż ław i stopni kominiarskich, czap kominowych, wyłazu dachowego obróbek blacharskich, oraz rynien i rur spustowych, • wykonanie opaski betonowej wokół budynku i nowej nawierzchni przy zejściu do piwnicy, odtworzenie nawierzchni chodnika od strony zachodniej budynku i trawników wokół budynku • wymurowania ścian działowych w celu dostosowania pomieszczeń budynku do nowej funkcji, • wymiana tynków wraz z wykonaniem nowej malatury pomieszczeń, wykonanie nowych okładzin z płytek ceramicznych, • wykonanie nowych przewodów wentylacyjnych, • wymiana stolarki okiennej w pom. WC na drewnianą z zachowaniem istniejącego podziału z nawiewnikami higrosterowalnymi, • montaż nawiewników higrosterowalnych w istniejących oknach, • wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, • demontaż istniejących krat okiennych zewnętrznych i wykonanie okratowania wskazanych pomieszczeń, • wymiana podłóg na wszystkich kondygnacjach za wyjątkiem głównych korytarzy parteru, piętra I i II, • wykonanie nowych okładzin schodów i podestów klatki schodowej, • dostosowanie balustrady do obowiązujących przepisów, • wymiana parapetów wewnętrznych na parapety z konglomeratu i remont zewnętrznych betonowych parapetów, • wydzielenia pożarowe z wykonaniem właściwych zabezpieczeń przeciwpożarowych (klapa oddymiająca, drzwi o określonej odporności ogniowej, okna napowietrzające), • remont wszystkich sanitariatów z montażem systemowych kabin ustępowych z płyt laminowanych. 3.2.2.Branża sanitarna: • Remont wewnętrznej kanalizacji sanitarnej. • Remont wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji z materiałów odpornych na korozję. • Wymiana przyborów sanitarnych. • Remont wewnętrznej instalacji hydrantowej. • Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania. • Wykonanie wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej w węzłach sanitarnych. • Wymiana przyłączy wod-kan do budynku. 3.2.3.Branża elektryczna: • Wymiana linii zasilającej pomiędzy ZK a rozdzielnica RG • Wymiana instalacji wyrównawczej wraz z wykonaniem uziomy dla szafy dystrybucyjnej • Wymiana rozdzielnic RG. • Wymiana WLZ pomiędzy RG a rozdzielnicami piętrowymi • Wymiana rozdzielnic piętrowych. • Wymiana instalacji oświetleniowej i gniazdowej wraz z wymianą osprzętu elektrycznego. • Wymiana instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego. • Wykonanie instalacji oddymiającej klatek schodowych • Wykonanie montażu kanałów kablowych typu DLP oraz listew instalacyjnych CTS pod instalacje teletechniczne z montażem osprzętu instalacyjnego w wersji „A „i „B” • Remont instalacji telefonicznej i teletechnicznej. • Remont instalacji odgromowej wraz z otokiem. • Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej wraz z pomiarami natężenia oświetlenia ogólnego i dróg ewakuacyjnych 3.3. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ, OSÓB WYKONUJĄCYCH ZAMÓWIENIE (art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych). 3.3.1.Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający żąda zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 22 czerwca 1976 r. – Kodeksu Pracy) co najmniej 4 osoby, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, opisane w pkt. 3.2. przez cały okres trwania umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, 2 osoby wykonujące roboty budowlane, 1 monter instalacji sanitarnych i 1 monter instalacji elektrycznych. 3.3.2.W przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą, o której mowa w pkt. 3.3.1. przed zakończeniem terminu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 3.3.3.Najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu listy osób, o których mowa w pkt 3.3.1. która będzie określała pełnione przez pracowników funkcje oraz okres obowiązywania umowy o pracę. W przypadku zmiany tych osób Wykonawca przedstawi Zamawiającemu zaktualizowaną listę osób. 3.3.4.W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający jest uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy (odpowiednio Podwykonawcy) odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia o którym mowa w pkt 3.3.1, a w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.3.5.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3.3.6.Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 3.3.1, jak i sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudniania na umowę o pracę osób zgodnie z warunkami SIWZ zostały zawarte w projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach