Przetargi.pl
Remont budynku nr 1 w kompleksie nieruchomości wojskowych przy ul. Wojska Polskiego 7 w Braniewie

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Kwiatkowskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 313 015 , fax. 261 313 304
  • Data zamieszczenia: 2018-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
    ul. Kwiatkowskiego 15
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 313 015, fax. 261 313 304
    REGON: 28138539600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku nr 1 w kompleksie nieruchomości wojskowych przy ul. Wojska Polskiego 7 w Braniewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont budynku nr 1 w kompleksie nieruchomości wojskowych przy ul. Wojska Polskiego 7 w Braniewie. Budynek koszarowy położony na terenie zamkniętym kompleksu wojskowego, którego układ urbanistyczny jest wpisany do gminnej ewidencji zabytków. Usytuowany jest wzdłuż wewnętrznej drogi komunikacji samochodowej. Budynek nr 1 został wybudowany w 1935 roku, od tego czasu część jego elementów poddawana była remontom i konserwacji. Jest to obiekt wolnostojący, murowany, trzy-kondygnacyjny, podpiwniczony z poddaszem użytkowym, jedno-klatkowy z dodatkowym wejściem od szczytu budynku do piwnic. Dach czterospadowy o konstrukcji płatwiowo-kleszczowej ze słupami i murłatami opartymi na monolitycznej żelbetowej ramie nad poddaszem użytkowym, pokryty dachówką ceramiczną w kolorze ceglastym na deskowaniu pełnym. Elewacja tynk gładki, malowany w kolorze piaskowo-żółtym, dołem cokół do wysokości 1,30m z cegły ceramicznej licowanej. Budynek wyposażony w instalację wod-kan, c.w.u., z.w.u., c.o., elektryczną i odgromową. Budynek podczas wykonywania robót nie będzie użytkowany. Dane liczbowe budynku: Długość budynku: - 46,00 m Szerokość budynku: - 16,80 m Wysokość budynku: - 17,25 m Powierzchnia zabudowy: - 772,00 m² Kubatura zewnętrzna: - 12 100 m³ Kąt nachylenia połaci dachu: - 38º Zakres robót: 1.Roboty budowlane: Wymiana pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej z kompletem obróbek blacharskich z blachy powlekanej i naprawą elementów więźby dachowej. Impregnacja więźby dachowej środkami przeciw korozji biologicznej i ppoż. Wymiana instalacji odprowadzającej wody opadowe z dachu z blachy ocynkowanej na system z blachy tytanowo-cynkowej z zastosowaniem żeliwnych rewizji. Sprawdzenie drożności i ewentualne udrożnienie instalacji podziemnej. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych murowanych wg technologii np. MAPEI Plastimul 2K Super lub równoważnej. Skucie i wykonanie nowych tynków zewnętrznych, oczyszczenie i renowacja cokołu i portalu z cegły ceramicznej licowanej, malowanie elewacji farbami hydrofobowymi w istniejącym kolorze piaskowo-żółtym. Odtworzenie ciągu schodowego i pochylni, zejścia zewnętrznego do piwnicy wraz z murem osłonowym z cegły ceramicznej klinkierowej. Wymiana pozostałej do wymiany stolarki okiennej znajdującej się na II piętrze, poddaszu, piwnicy, klatce schodowej i pomieszczeniach sanitarnych. Regulacja, konserwacja uszczelek, okuć i mechanizmów uchylno-rozwiernych w istniejącej stolarce okiennej z PCV. Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, oraz ścianek z drzwiami oddzielających kondygnację od klatki schodowej(EI-30). Rozebranie istniejących posadzek z deszczułek parkietowych, białych podłóg, wykładzin PCW na płytach OSB z usunięciem zasypek izolacyjnych. Wykonanie izolacji pod posadzkowych, podkładów, warstw wyrównawczych oraz posadzek z wykładzin obiektowych PCW dwu-kolorowych. Wymiana okładzin ściennych i podłogowych z płytek ceramicznych z wykonaniem izolacji w pomieszczeniach sanitarnych. Montaż ścianek systemowych kabin WC i natryskowych z płyty HPL 10mm(kolor beżowy lub szary) na anodowanych profilach aluminiowych w miejsce dotychczasowych murowanych obłożonych płytkami ceramicznymi. Wymiana tynków wewnętrznych z odgrzybieniem murów zewnętrznych w pomieszczeniach piwnicznych. Wykonanie gładzi gipsowych w pomieszczeniach według przedmiaru, oraz wykonanie powłok malarskich farbami emulsyjnymi, lateksowymi i ftalowymi. Naprawa okładzin lastrykowych schodów i spoczników klatki schodowej. Renowacja okładzin podłogowych z płytek terakotowych ryflowanych w ciągach komunikacyjnych parteru, I i II piętra. Wykonanie opaski przy budynku, odtworzenie dojścia do budynku z kostki betonowej po robotach izolacyjnych. Uporządkowanie terenu po wykopach przy budynku, wyprofilowanie terenu i zasianie trawy. Wywiezienie i utylizacja gruzu. Roboty sanitarne: Sporządzenie opracowania doboru przekrojów instalacji c.o.. Wymiana instalacji c.o. z armaturą regulacyjną – zawory regulacyjne i termostatyczne. Regulacja instalacji c.o. oraz sporządzenie rysunków powykonawczych wykonanych robót. Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej z urządzeniami i armaturą. 3. Roboty elektryczne: Wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej 230V z oprawami na przewodach typu YDYp 3*1,5 mm² wraz z osprzętem instalacyjnym. Wymiana instalacji gniazdowej 230/400V przewodami typu YDYp 5*4mm² i 2,5mm² wraz z osprzętem instalacyjnym. Wymiana tablic rozdzielczych bezpiecznikowych oraz złącza kablowego ZK-1. Wymiana instalacji odgromowej. Badania odbiorcze instalacji elektrycznej i odgromowej oraz sporządzenie rysunków powykonawczych wykonanych robót. Uwaga: Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy natomiast maksymalny punktowy okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 49 500,00 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach