Przetargi.pl
Remont budynku nr 11 w Bemowie Piskim – postępowanie nr 47/RB

Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-073 Olsztyn, Saperska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48261321600 , fax. +48261321689
  • Data zamieszczenia: 2020-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie
    Saperska 1
    10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48261321600, fax. +48261321689
    REGON: 51069834200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku nr 11 w Bemowie Piskim – postępowanie nr 47/RB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku nr 11 w Bemowie Piskim. W ramach zamówienia należy wykonać: 1. Roboty branży budowlanej tj. m. in: - roboty rozbiórkowe i demontażowe: demontaż drzwi wewnętrznych, demontaż krat, rozbiórka tynków wewnętrznych, rozbiórka okładzin z glazury i terakoty, skucie posadzek cementowych, rozbiórka izolacji z wełny mineralnej, wykucie otworów w murze z cegły pełnej gr. 40 cm; - roboty posadzkowe w pomieszczeniach sanitarnych: izolacja pozioma styropianowa, posadzka zatarta na ostro, izolacja z foli w płynie, terakota; - wymiana 9 szt. stolarki drzwiowej na RC 4 na podstawie pomiarów indywidualnych oraz wymiana pakietu szybowego okiennego 2 szt.; - roboty w zakresie tynkowania: naprawy starych tynków i gładzi; - roboty w zakresie okładzin ściennych: – pomieszczenia sanitarne: warstwa wyrównująca, izolacja hydro z foli w płynie, glazura do wys. ościeżnic a w natryskach do sufitu, – trakty komunikacyjne: lamperie farbą olejną; - roboty malarskie: odnowienie istniejących powłok malarskich ścian i sufitów; - montaż krat okiennych; - roboty wykończeniowe i inne drobne: wymiana kratek wentylacyjnych, montaż narożników ochronnych, wykonanie obudów instalacji z płyt g-k na ruszcie metalowym, obróbka wykonanych otworów ściennych do okablowania strukturalnego z wykonaniem elementów przepustowych i uszczelnieniem, montaż nawiewników higroskopijnych (po jednej sztuce w pomieszczeniu); - udrożnienie przewodów kominowych + schematy rozmieszczenia do konkretnych pomieszczeń; - pozostałe drobne prace budowlane; 2. Roboty branży sanitarnej tj. m. in: - roboty rozbiórkowe – demontażowe; - instalacja wentylacji mechanicznej wywiewnej – montaż wentylatorów ściennych i urządzeń klimatyzacyjnych; - instalacja wodociągowa: wymiana armatury czerpalnej i zaworów odcinających; - instalacja kanalizacji sanitarnej: wymiana instalacji na PCV, demontaż i ponowny montaż przyborów „białego montażu”; - drobne prace, m.in.: drzwiczki rewizyjne; 3. Roboty branży elektrycznej i teletechnicznej tj. m. in: - wymiana opraw żarowych i świetlówkowych na ledowe; - wykonanie projektu instalacji elektrycznych i teleinformatycznych wg wytycznych w specyfikacji i przedmiaru inwestorskiego; - montaż korytek z okablowaniem i osprzętem – instalacje elektryczne i teleinformatyczne; - montaż instalacji do kamer przemysłowych z wyprowadzeniem wypustów (bez kamer); - montaż tablic rozdzielczych z osprzętem i złączem kablowym; - montaż szaf kompletnych do okablowania strukturalnego; - badania odbiorcze instalacji. Dokumentacja projektowa: wykonanie robót teleinformatycznych oraz zasilania w energię elektryczną na podstawie, wykonanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Inwestora, dokumentacji projektowej instalacji elektrycznej i teletechnicznej z osprzętem. W przypadku konieczności wprowadzenia jakichkolwiek zmian w trakcie realizacji zadania należy wykonać dokumentację powykonawczą. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach nr 2, 3, 4, 6, 7, 8 do SIWZ; 3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Bemowo Piskie, ul. Kętrzyńskiego budynek 11. Teren administrowany przez 24 WOG w Giżycku; 4. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia: minimum 36 – maksimum 60 miesięcy; 5. Okres rękojmi: 36 miesięcy – wg art. 568 § 1 K.C.; 6. Zamawiający, ze względu na ochronę poufnego charakteru informacji oraz danych wrażliwych dla obronności kraju, nie zamieszcza na stronie internetowej Rysunków nr 7 i 8 dotyczących m. in. instalacji teleinformatycznych (wchodzących w skład Załącznika nr 8 do SIWZ – część graficzna), które pozostają do wglądu w siedzibie Zamawiającego, po uprzednim złożeniu przez Wykonawcę wniosku o udostępnienie powyższych dokumentów, wraz z podaniem proponowanej daty (godziny) ich udostępnienia. Zamawiający informuje, że nie wyraża zgody na wykonywanie kopii ww. dokumentów. Pozostałe załączniki do SIWZ zostały zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 24 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia cztery tysiące zł 00/100). W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego, prowadzony przez: Narodowy Bank Polski, nr rachunku: 68 1010 1397 0065 2313 9130 0000, w tytule przelewu należy podać tylko numer postępowania na które zostaje wnoszone wadium, a do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium jest przechowywane na rachunku nieoprocentowanym. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zaleca dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę. Wadium, wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach, należy dołączyć do oferty w oryginale w koszulce lub w dodatkowej kopercie z dopiskiem „WADIUM – nr postępowania” i nazwą/ pieczątką Wykonawcy, zszytej wraz z ofertą, ale nie stanowiącej części oferty (bez nr porządkowego). Do oferty załącza się kopię dokumentu wadialnego i numeruje jako kolejną stronę w ofercie. Wniesienie wadium w takiej formie jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach