Przetargi.pl
Remont budynku mieszkalnego, wielorodzinnego na terenie działki nr 168/1 w miejscowości Mochle gm. Sicienko

Gmina Sicienko ogłasza przetarg

  • Adres: 86-014 Sicienko, Mrotecka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755, , fax. 525 870 407
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sicienko
    Mrotecka 9
    86-014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755, , fax. 525 870 407
    REGON: 54702300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sicienko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku mieszkalnego, wielorodzinnego na terenie działki nr 168/1 w miejscowości Mochle gm. Sicienko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku mieszkalnego, wielorodzinnego na terenie działki nr 168/1 w miejscowości Mochle, gmina Sicienko. Zakres robót obejmuje: Zadanie 1: Remont pokrycia dachowego: Wymiana pokrycia dachu wraz z wymianą lub naprawą elementów konstrukcyjnych dachu, wymianą orynnowania i otynkowania kominów, wraz z zadaszeniem nad wieżą: 1) rozebranie istniejącego pokrycia z blachy na rąbek stojący wraz z orynnowaniem (zdemontowaną blachę w całości Wykonawca przekaże protokolarnie Zamawiającemu), 2) rozebranie izolacji bitumicznej, 3) rozebranie i wymiana drewnianej podsufitki – deski z drewna iglastego gr. 25 mm, 4) po rozebraniu pokrycia dachowego sprawdzenie stanu technicznego deskowania, w razie konieczności wymiana deskowania w wymagających tego miejscach, 5) wymiana końcówek krokwi, w razie konieczności wymiana innych elementów nie nadających się do dalszej eksploatacji (przy wymianie elementów odtworzyć zdobienia) , 6) smarowanie środkami impregnacyjnymi i grzybobójczymi – preparat solowy oraz lakierowanie podsufitki i końcówek krokwi, 7) oczyszczenie, naprawa i uzupełnienie elementów drewnianych daszków wejściowych, smarowanie środkami impregnacyjnymi i grzybobójczymi – preparat solowy, lakierowanie elementów drewnianych daszków wejściowych, 8) zdjęcie dekoracyjnych elementów drewnianych elewacji, oczyszczenie, naprawa i uzupełnienie elementów drewnianych elewacji, smarowanie środkami impregnacyjnymi i grzybobójczymi – preparat solowy, lakierowanie, 9) wykonanie izolacji z papy termozgrzewalnej podkładowej na deskowaniu, 10) wykonanie pokrycia z blachy cynkowej na rąbek stojący podwójny wraz z obróbkami blacharskimi również z blachy cynkowej, 11) wykonanie nowego orynnowania z blachy cynkowej, rynny o średnicy 15 cm, rury spustowe o średnicy 12 cm, nad daszkiem od strony południowej i na wieży rynny o średnicy 10 cm i rury spustowe o średnicy 10 cm, 12) odbicie istniejących tynków z kominów, 13) tynkowanie kominów, tynkiem cementowo-wapiennym kat. III i pomalowanie farbą elewacyjną - emulsyjną, kolor zgodny z istniejącą elewacją, 14) utylizacja i wywóz gruzu, Zadanie 2: Pozostałe remonty budowlane: Naprawa schodów od strony wieży – strona południowa oraz od strony zachodniej. Strona południowa: 1) rozebranie istniejących schodów i murków ceglanych wraz z fundamentami, 2) utylizacja i wywóz gruzu, 3) wykonanie ewentualnych robót ziemnych pod nowoprojektowane fundamenty, 4) wykonanie nowoprojektowanych schodów żelbetowych wraz z fundamentami betonowymi z betonu C16/20, zbrojenie wg dokumentacji rysunkowej, 5) wykonanie murków murowanych z cegły pełnej na zaprawie cementowo-wapiennej na fundamentach betonowych, 6) wykonanie czapek betonowych na murkach ceglanych, 7) wykonanie okładziny schodów z prefabrykowanych płyt betonowych grubość 4 cm, na zaprawie cementowej, 8) tynkowanie murków ceglanych, nad poziomem terenu z tynku cementowo-wapiennego, kat. III wraz z wykonaniem gzymsów i profili wg dokumentacji rysunkowej, 9) malowanie tynków zewnętrznych farbą elewacyjną - emulsyjną, przeznaczoną do stosowania na zewnątrz, kolorystyka dostosowana do elewacji istniejącej, Strona zachodnia: 1) odbicie tynków z murków schodowych, 2) oczyszczenie murów i czapek betonowych za pomocą szczotek stalowych, 3) uzupełnienie czapek betonowych na murkach z betonu C16/20, 4) naprawa elementów betonowych schodów – pochylni z betonu C16/20, 5) naprawa okładziny z płyt betonowych schodów, wymiana płyty betonowej prefabrykowanej gr. 4 cm na najniższym stopniu schodowym na zaprawie cementowej, 6) tynkowanie murków ceglanych, nad poziomem terenu z tynku cementowo-wapiennego kat. III wraz z wykonaniem gzymsów i profili wg dokumentacji rysunkowej, 7) malowanie tynków zewnętrznych farbą elewacyjną - emulsyjną, przeznaczoną do stosowania na zewnątrz, kolorystyka dostosowana do elewacji istniejącej, 8) utylizacja i wywóz gruzu, Remont klatki schodowej prowadzącej do mieszkań (wejście od strony zachodniej) : 1) wymiana opraw oświetleniowych, włączników elektrycznych, oraz puszek instalacyjnych, 2) schowanie okablowania mieszkań, wychodzącego na ściany korytarza klatki schodowej – wykonanie bruzd pod przewody wtynkowe, uzupełnienie bruzd zaprawą cementowo-wapienną, 3) wykonanie nowego okablowania dla instalacji klatki schodowej- instalacja prowadzona podtynkowo, 4) odnowienie ram okiennych – oczyszczenie i zeskrobanie łuszczącej się farby, dwukrotne szpachlowanie, przeszlifowanie papierem ściernym, malowanie farbą podkładową miejsc szpachlowanych, malowanie farbą olejną białą 5) ściany i sufity: zeskrobanie istniejącej farby, uzupełnienie braków tynku cementowo-wapiennego, gruntowanie, wykonanie gładzi gipsowej dwuwarstwowej, wtopienie w gładź siatkę z włókna szklanego i wzmocnienie narożników za pomocą kątowników aluminiowych, malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi wraz z gruntowaniem. Budynek komunalny nr 60 w miejscowości Mochle wpisany jest do rejestru zabytków decyzją A/1190 z dnia 15.06.1985 roku. 2. Z uwagi na fakt, że budynek podczas wykonywania robót będzie zamieszkały, prace należy prowadzić w taki sposób aby zapewnić mieszkańcom, normalne użytkowanie i funkcjonowanie oraz bezpieczeństwo. 3. Wszelkie powyższe elementy należy wykonać w ilościach i technologii zgodnych z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do SIWZ. Określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w elementach dokumentacji projektowej, który stanowi załącznik 12 do SIWZ. Gdziekolwiek w dokumentacji projektowe mowa jest o blasze ocynkowanej lub powlekanej należy przez to rozumieć BLACHĘ CYNKOWĄ. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub odstąpienia od realizacji umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszystkich prac zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami sztuki budowlanej oraz zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz do oddania przedmiotu umowy Zamawiającemu w terminie określonym w §4. Projekt umowy stanowi załącznik 10 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszystkich prac zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami sztuki budowlanej oraz zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz do oddania przedmiotu umowy Zamawiającemu w terminie określonym w § 4. 7. Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej Zamawiający (tylko pomocniczo) jako załącznik 11 do SIWZ załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Pragniemy zwrócić uwagę, że dokument ten ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ. 8. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności, związane z realizacją Zamówienia, wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób związanych z wykonaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych, natomiast nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych itp. 9. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy, o których mowa w ust. 7 będą na czas wykonywania przez nich robót, zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) 10. W terminie 7 dni od przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu, za pośrednictwem Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności przy realizacji. W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości 2 000,00 zł dla zadania 1, 600,00 zł dla zadania 2 oraz 2 600,00 w przypadku oferty na oba zadania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - dla uznania, że wykonawca spełnia warunek kompetencji lub uprawnień Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach