Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Gniezno ogłasza przetarg
- Adres: 62-200 Gniezno, ul. Wrzesińska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 614264611 , fax. 614264611
- Data zamieszczenia: 2019-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Gniezno
ul. Wrzesińska 83
62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
tel. 614264611, fax. 614264611
REGON: 63001142100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniezno.poznan.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku mieszkalnego leśnictwa Las Miejski ul. Wrzesińska 83, 62-200 Gniezno - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont budynku mieszkalnego leśnictwa Las Miejski ul. Wrzesińska 83, 62-200 Gniezno”. Szczegółowy zakres robót określają: opis przedmiotu zamówienia, przedmiar robót, STWiOR, stanowiące załączniki do SIWZ. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona następujące roboty: 1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe 2. Roboty murarskie, demontażowe i tynkarskie 3. Roboty okładzinowe i malarskie 4. Roboty posadzkowe 5. Roboty malarskie stolarki okiennej drewnianej wraz z parapetami 6. Roboty w pomieszczeniu biura 7. Roboty w pomieszczeniu korytarza przy klatce schodowej 8. Roboty instalacyjne 9. Usunięcie materiałów z rozbiórki z utylizacją - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie zł: trzy tysiące 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr : PKO BP nr 32 1020 4027 0000 1102 1504 1401. z dopiskiem na blankiecie „Remont budynku mieszkalnego leśnictwa Las Miejski ul. Wrzesińska 83, 62-200 Gniezno” Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy zdeponować w formie oryginału w kasie w siedzibie Zamawiającego lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 19.11.2019 r. do godz. 08:30. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 16.1. Kompletna oferta składana samodzielnie przez Wykonawcę powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru - zał. nr 1 do SIWZ); 2) Należy załączyć kosztorys ofertowy uproszczony z Tabelą Elementów Scalonych oraz nośniki cen kosztorysowych, tj. stawka roboczogodziny, ceny materiałów i sprzętu w ujęciu ilościowo-wartościowym, wskaźnik narzutu kosztów pośrednich w %, wskaźnik kosztów zakupu w %, wskaźnik narzutu zysku w %) – wg przedmiaru (zał. nr 9 do SIWZ). Uwaga: W przypadku załączenia kosztorysu nie spełniającego wymagań określonych powyżej oferta zostanie odrzucona. 3) oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy – zgodnie z pkt 11.1. ppkt 1 (wg wzoru – zał. nr 3 do SIWZ); 4) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy – zgodnie z pkt 11.1. ppkt 2 (wg wzoru – zał. nr 4 do SIWZ); 5) zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z pkt 11.1. ppkt 3 (wg wzoru – zał. nr 7 do SIWZ); 6) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6) oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 16.2. Kompletna oferta składana przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru – zał. nr 1 do SIWZ); 2) Należy załączyć kosztorys ofertowy uproszczony z Tabelą Elementów Scalonych oraz nośniki cen kosztorysowych, tj. stawka roboczogodziny, ceny materiałów i sprzętu w ujęciu ilościowo-wartościowym, wskaźnik narzutu kosztów pośrednich w %, wskaźnik kosztów zakupu w %, wskaźnik narzutu zysku w %) – wg przedmiaru (zał. nr 9 do SIWZ). Uwaga: W przypadku załączenia kosztorysu nie spełniającego wymagań określonych powyżej oferta zostanie odrzucona. 3) oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy – zgodnie z pkt 11.1. ppkt 1 (wg wzoru – zał. nr 3 do SIWZ); 4) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy – zgodnie z pkt 11.1. ppkt 2 (wg wzoru – zał. nr 4 do SIWZ); 5) zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z pkt 11.1. ppkt 3 (wg wzoru – zał. nr 7 do SIWZ); 6) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 7) oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5pkt 1 i 8
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „ Modernizacja CUWJO (Poznań)”
Dodano: 2024-04-12 - Budowa Centrum Zarządzania Kryzysowego w Wysokiej - Etap I Inwestycja jest wykonywana w Formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-03-15 - Budowa kancelarii w Leśnictwie Zawory
Dodano: 2024-02-06 - Wykonanie robót budowlanych podczas realizacji zadania pn. : Rozbudowa i przebudowa budynku mieszkalnego leśniczówki Brzozowiec nr 3
Dodano: 2024-02-05 - Wykonanie robót budowlanych podczas realizacji zadania pn. : Rozbudowa i przebudowa budynku mieszkalnego leśniczówki Brzozowiec nr 3
Dodano: 2024-02-05 - Renowacja budynku “Starej Gazowni” Miejsko - Gminny Ośrodek Kultury w Margoninie.
Dodano: 2024-01-11 - „„Modernizacja budynku Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych” – zamówieni podobne”
Dodano: 2023-10-13 - „„Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie piekarstwa” w formule zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2023-10-13 - „Przebudowa hotelu – dostosowanie do potrzeb p.poż”
Dodano: 2023-09-28 - Dostosowanie/modernizacja budynku przy ul. Rydygiera 23 w Pile na potrzeby projektu pn. „Powiatowe Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla dzieci i młodzieży w Pile”
Dodano: 2023-09-11