Przetargi.pl
REMONT BUDYNKU MAGAZYNOWEGO NR 29 (HANGAR NR 1), ZLOKALIZOWANEGO PRZY UL. GRANICZNEJ 13 WE WROCŁAWIU

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 261 65 68 01 , fax. 261 65 68 02
  • Data zamieszczenia: 2017-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Obornicka 126
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 261 65 68 01, fax. 261 65 68 02
    REGON: 93010390600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziwroclaw.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT BUDYNKU MAGAZYNOWEGO NR 29 (HANGAR NR 1), ZLOKALIZOWANEGO PRZY UL. GRANICZNEJ 13 WE WROCŁAWIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA. Przedmiotem zamówienia jest zadanie: 21824 remont budynku magazynowego nr 29 (hangar nr 1), zlokalizowanego przy ul. Granicznej 13 we Wrocławiu z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub skutecznym zawiadomieniu o zakończeniu robót. Dokumentacja projektowa stanowi opis przedmiotu zamówienia w myśl ustawy PZP dla rzeczowej realizacji przebudowy i spełnia wymogi stawiane w art. 29,30, 31 ustawy PZP. W ramach zadania należy wykonać remont budynku magazynowego nr 29 (hangar nr 1), zlokalizowanego w kompleksie wojskowym nr 2837 przy ul. Granicznej 13 we Wrocławiu. Planowane prace obejmują w swoim zakresie remont hali głównej, remont pomieszczeń w przybudówkach wraz z węzłami sanitarnymi w celu dostosowania do potrzeb użytkownika obiektu i obowiązujących przepisów oraz przywrócenia pełnej sprawności technicznej obiektu. Dane techniczne całego obiektu: - powierzchnia użytkowa - 4 117,89 m2 - powierzchnia zabudowy - 4 415,00 m2 - kubatura - 45 691,00 m3 2. STAN ISTNIEJĄCY. Budynek został wzniesiony w roku 1937. Budynek parterowy na planie prostokąta o wymiarach 101,17m x 44,17m składającego się z trzech brył. Główna część budynku to hala o konstrukcji stalowej z łukowatych dźwigarów kratownicowych o znacznej rozpiętości. Wzdłuż krótszych boków hali przylegają dwie przybudówki, budynki murowane przykryte dachem jednospadowym o konstrukcji drewnianej, stanowiących zaplecze socjalno-bytowe. Konstrukcja przykrycia hali głównej składa się z siedmiu łukowych dźwigarów kratownicowych opartych na słupach stalowych dwugałęziowych z przewiązkami. Dźwigar kratowy wraz ze słupami tworzy ramę nośną wzdłuż dłuższego boku budynku. Płatwie pełnościenne stalowe o przekroju dwuteownikowym rozmieszczone są prostopadle do płaszczyzny dźwigarów. Krokwie drewniane oparte na płatwiach w kierunku równoległym do osi dźwigarów kratowych. Pokrycie dachu stanowi papa ułożona na pełnym deskowaniu. Na elewacji frontowej i tylnej w przestrzeni dźwigarów kratowych występuje szklenie o stalowej konstrukcji nośnej z wypełnieniem ze szkła zbrojonego. Posadzkę w hali głównej wykonano betonową z dylatacją. W części tylnej znajduje się kanał techniczny przykryty prefabrykowanymi płytami żelbetowymi. Przybudówki wykonano w technologii tradycyjnej, ściany murowane z cegły pełnej ze stropodachem jednospadowym o konstrukcji drewnianej składającej się z krokwi i deskowania pełnego pokrytego papą. Brama hangaru wykonana jest ze skrzydeł przesuwnych o konstrukcji stalowej z częściowym poszyciem wykonanym z blachy oraz wypełnieniem z desek. Budynek od zewnątrz jest otynkowany tynkiem cementowo-wapiennym pomalowanym farbą. Wokół budynku znajduje się opaska betonowa. Budynek o funkcji magazynowej. Budynek wyposażony jest w instalację wodno-kanalizacyjną, elektryczną, odgromową, c.o. oraz telefoniczną. Ze względu na zły stan techniczny budynek został wyłączony z eksploatacji decyzją Dolnośląskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego Nr 505/2016 z dnia 20.04.2016 r. Budynek ujęty jest w Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków. 3. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Szczegółowy zakres rzeczowy określa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego. Szczegółowy zakres robót określają: 1 Projekt Budowlany TOM I – zagospodarowanie terenu 2 Projekt Budowlany TOM II - architektoniczno-budowlany 3 Projekt Wykonawczy branży budowlanej 4 Projekt Wykonawczy branży sanitarnej 5 Projekt Wykonawczy branży elektrycznej 6 Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Po rozstrzygnięciach przetargowych dokumentacja projektowa jest do pobrania w Ośrodku Dokumentacji Budownictwa Wojskowego w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury po uprzednim, wcześniejszym pisemnym wystąpieniu o jej przekazanie. 3.1. Część ogólna obejmuje: 3.1.1. Organizacja terenu budowy. Organizacja terenu budowy została opisana w projekcie umowy w dziale „Obowiązki Wykonawcy”. Zaplecze budowy należy zorganizować w miejscu wskazanym przy przekazaniu terenu budowy z udziałem przedstawicieli Inwestora i 2 Wojskowego Oddziału Gospodarczego we Wrocławiu. Zaplecze powyższe należy zorganizować w terminie do 14 dni licząc od daty przekazania terenu budowy. Obowiązki Wykonawcy robót związane z organizacją terenu budowy zawarto w projekcie umowy w dziale „Obowiązki Wykonawcy”, stanowiącej załącznik do SIWZ. Realizacja robót nie wiąże się z całkowitym wyłączeniem obiektu z eksploatacji i wymagać będzie współdziałania z bezpośrednim użytkownikiem. 3.1.2. Warunki realizacji robót narzucone przez Użytkownika. a. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, jakie uzyska w związku z wykonywaniem prac, a także do zapewnienia przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych zgodnie z Decyzją Z-12/MON z dnia 07.07.2017 r. sygn. Szt. Gen. 1686/2017, b. Wykonawca powinien dostarczyć Użytkownikowi (Jednostce Wojskowej, na terenie, której realizowane są roboty) wykaz pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu prac, w którym należy podać nazwisko i imię pracownika wraz z serią i numerem dowodu osobistego oraz wykaz pojazdów Wykonawcy (wraz z przypisanymi do nich kierowcami), w celu wpisania pracowników i pojazdów na listę przepustek okresowych osobowych i przepustek okresowych samochodowych, która znajdować się będzie w biurze przepustek i będzie uaktualniana, co 14 dni. c. O wszelkich zmianach dotyczących przedłożonego wykazu pracowników i pojazdów Wykonawca będzie powiadamiał Użytkownika, co najmniej z trzydniowym wyprzedzeniem. d. Wejście/wyjście i wjazd/wyjazd na teren/z terenu Jednostki Wojskowej (budowy) odbywać się będzie tylko przez biuro przepustek. e. Pojazdy zaopatrujące budowę, niebędące własnością Wykonawcy, będą wpuszczane na teren jednostki na podstawie przepustki jednorazowej dla pojazdu i kierowcy, po wyrażeniu zgody na wjazd przez osobę upoważnioną. Za odebranie pojazdu z biura przepustek odpowiedzialny będzie Kierownik Budowy, który odpowiadać będzie również za przejazd pojazdu na teren budowy po wyznaczonej trasie. f. Wykonawca przedstawi do zaakceptowania Dowódcy Jednostki Wojskowej propozycję godzin pracy. W przypadku wystąpienia potrzeby zmiany ustalonych godzin pracy, Wykonawca każdorazowo będzie zobowiązany zwrócić się do Dowódcy Jednostki Wojskowej o ich zmianę. g. Pracownicy Wykonawcy będą mieli prawo przebywać tylko na wyznaczonym terenie budowy, nie będą mogli przebywać w innym miejscu na terenie jednostki bez istotnej potrzeby np. rozładunek materiałów budowlanych itp. h. Pracownicy Wykonawcy pracować będą pod nadzorem osoby wyznaczonej przez Wykonawcę (brygadzista, kierownik budowy) oraz pod nadzorem osoby wyznaczonej ze stanu osobowego jednostki organizacyjnej. i. Na terenie Jednostki Wojskowej obowiązuje bezwzględny zakaz wnoszenia i spożywania alkoholu oraz przebywania pod jego wpływem. j. Wykonawca zobowiązany będzie do właściwego zabezpieczenia sprzętu i terenu budowy przed kradzieżą oraz pod względem bhp i ppoż. k. Przebywanie na terenie JW obcokrajowców oraz poruszanie się pojazdów zarejestrowanych poza granicą RP reguluje Decyzja nr 19/MON z dnia 24.01.17 r. (Dz. Urzędowy MON, poz. 18 z 2017 r.). Zamawiający nie gwarantuje wydania zgody na przebywanie na terenie kompleksu obcokrajowców. l. Wykonawca zobowiązuje się z wyprzedzeniem, co najmniej 7-dniowym uzgadniać wszelkie zmiany, jakie nastąpią w trakcie trwania umowy oraz uaktualniać wykaz pracowników realizujących zadanie. 3.1.3. Wycinka drzew, demontaż i utylizacja odpadów. Zadanie nie wymaga wycinki drzew, ani zabezpieczenia istniejącego drzewostanu. Wytwórcą odpadów jest Wykonawca robót. Na Wykonawcy ciąży obowiązek prawidłowego zagospodarowania odpadów (np. gruz betonowy i ceglany uzyskany z wszelkich rozbiórek, śmieci, zdemontowane urządzenia,). Kopie kart przekazania odpadów Wykonawca przekaże Zamawiającemu. Odpad stanowiący złom, drewno należy przekazać do magazynów 2 WOG we Wrocławiu ul. Obornickiej 3.2. Zakres prac remontowych do wykonania w ramach zadania 21824. Remont wykonany będzie na istniejących fundamentach oraz ścianach konstrukcyjnych. Istniejące fundamenty betonowe oraz grunt poniżej poziomu posadowienia mają dostateczną nośność na potrzeby zaprojektowanych prac budowlanych. Obiekt jest budynkiem magazynowym. Podstawowymi potrzebami i wymogami dla programowego budynku jest poprawa stanu technicznego obiektu: bezpieczeństwo użytkowania obiektu oraz dostosowanie układu funkcjonalno – użytkowego do aktualnych potrzeb. Z uwagi na zły stan techniczny obiektu podstawową potrzebą są roboty remontowe. Zaprojektowano nowy układ pomieszczeń dostosowując do istniejących potrzeb. Zaprojektowano zaplecze biurowo-szatniowe z halą magazynową oraz przeznaczone części pomieszczeń do ćwiczeń sportowych. Zaprojektowano układ funkcjonalny dzielący budynek swoim przeznaczeniem na części: • część 1. magazynowa • część 2. część biurową z zapleczem socjalnym • część 3. cześć sportowa. Projekt remontu nie ingeruje w formę architektoniczną budynku. W zakresie remontu znajduję się remont elewacji z zachowaniem istniejącego wyglądu: wymiana pokrycia dachowego, wymiana obróbek blacharskich i systemu odprowadzania wód opadowych, naprawa tynków zewnętrznych, naprawa fasady szklanej, wykonanie nowej opaski wokół budynku, dostosowanie lokalizacji drzwi i okien do wymagań dla poszczególnych pomieszczeń. 3.2.1. BRANŻA BUDOWLANA. 1. Prace rozbiórkowe i demontażowe. 2. Wzmocnienie elementów konstrukcji oraz pokrycia dachowego hali głównej oraz przybudówek. 3. Wykonanie konstrukcji wsporczej pod centrale wentylacyjne. 4. Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej. 5. Zabezpieczenie przed ogniem i czynnikami biologicznymi elementów drewnianych dachu. 6. Wymiana obróbek blacharskich oraz płotków śniegowych. 7. Wymiana orynnowania wraz z rurami spustowymi. 8. Renowacja wrót hangaru wraz z układem jezdnym. 9. Renowacja naświetli w ścianach szczytowych. 10. Izolacja przeciwwilgociowa ścian zewnętrznych i wewnętrznych budynku. 11. Wykonanie nowej opaski przy budynku. 12. Wykonanie dojść prowadzących z projektowanych wejść do budynku do istniejących chodników. 13. Przemurowania oraz wzmocnienia ścian zewnętrznych. 14. Uzupełnienie i naprawa tynków zewnętrznych oraz wewnętrznych. 15. Prace murarskie. 16. Wykonanie nadproża nad projektowanymi otworami drzwiowymi. 17. Wykonanie obudowy z płyty gipsowo-kartonowej w sanitariatach. 18. Wykonanie podłogi betonowej w hali głównej. 19. Wykonanie warstw podkładowych pod posadzki w częściach przybudówek. 20. Izolacja przeciwwilgoceniowa w pomieszczeniach sanitarnych. 21. Wykonanie wentylacji. 22. Prace wykończeniowe. 23. Stolarka drzwiowa. 24. Stolarka okienna. 25. Tuby oświetleniowe. 26. Wyposażenie pomieszczeń: sanitarnych, biurowych, do ćwiczeń. 27. Wyposażenie pomieszczenia: porządkowego, socjalnego, sali odpraw. 28. Malowanie pasów dojść do pomieszczeń i oznaczenia dróg ewakuacyjnych. UWAGA Wykaz wyposażenia pomieszczeń znajdujący się w Projekcie Wykonawczym branży budowlanej na str. 26 będzie realizowany z odrębnego zadania. 3.2.2. BRANŻA SANITARNA. 1. Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej. 2. Wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej. 3. Wykonanie instalacji c.o. 4. Wykonanie wew. instalacji wodociągowej. 5. Wykonanie instalacji hydrantowej. 6. Wykonanie wew. instalacji kanalizacji sanitarnej. 7. Wykonanie wentylacji mechanicznej. 8. Wykonanie kanału technicznego. 3.2.3. BRANŻA ELEKTRYCZNA. 1. Wykonanie złącza kablowego ZK-1. 2. Wykonanie wyłącznika p.poż. 3. Wykonanie tablic bezpiecznikowych TB-1, TB-2. 4. Wykonanie podstawowego oświetlenia wewnętrznego. 5. Wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego. 6. Wykonanie gniazd wtyczkowych 1-fazowych oraz 3-fazowych. 7. Wykonanie instalacji ogrzewania hydrantów. 8. Wykonanie instalacji zestawu podnoszenia ciśnienia wody p.poż. 9. Wykonanie instalacji telefonicznej. 10. Wykonanie instalacji odgromowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 157 971, 00 zł 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 09.11.2017 r., do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) musi zawierać co najmniej: a) nazwę i adres Wykonawcy, b) nazwę i adres beneficjenta, c) nazwę i adres gwaranta/ poręczyciela, d) nazwa zadania, na które składane jest wadium, e) kwotę, f) termin ważności, g) wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna mieć postać gwarancji bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5. Wadium, o którym mowa w pkt 3 musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia – 09.11.2017 r. do godz. 10.00. 6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, a także w przypadku gdy Wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużony okres związania ofertą, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a i 7b Ustawy Pzp. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP O/Okr. we Wrocławiu 78 1010 1674 0030 7213 9120 1000, z dopiskiem „wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na remont budynku magazynowego nr 29 (hangar nr 1) we Wrocławiu. 8. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 15. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca załączy: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony wg załączonego wzoru (oryginał podpisany przez Wykonawcę); 2) wypełnioną i podpisaną tabelę elementów scalonych – Formularz nr 6 (oryginał podpisany przez Wykonawcę); 3) zobowiązanie innego podmiotu na zdolnościach którego zamierza polegać Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu – Formularz Nr 5 (oryginał podpisany przez ten podmiot).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach