Przetargi.pl
REMONT BUDYNKU MAGAZYNOWEGO NR 19 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. WOLNOŚCI 8 W GOŁDAPI

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2018-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://24wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowy Oddział Gospodarczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT BUDYNKU MAGAZYNOWEGO NR 19 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. WOLNOŚCI 8 W GOŁDAPI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem budynku magazynowego nr 19 w kompleksie wojskowym przy ul. Wolności 8 w Gołdapi. Roboty będą realizowane na podstawie decyzji pozwolenia na budowę, pozwolenia konserwatora zabytków oraz dokumentacji projektowej. 2. Charakterystyka budynku nr 19: Budynek magazynowy nr 19 położony jest w Kompleksie Wojskowym Jednostki Wojskowej 4808 w Gołdapi na działce o nr geod. 970/25.Przedmiotowy budynek jest obiektem wolnostojącym, 4 - kondygnacyjnym nie podpiwniczonym, przykrytym kombinacją dachów o spadku ok. 40. Budynek został wykonany w układzie dwutraktowym. Wejścia do budynku mieszczą się na wschodniej elewacji w pobliżu klatek schodowych. Budynek został wybudowany na początku XX w. W latach późniejszych do wschodniej ściany budynku centralnie dobudowano szyb windowy. Konstrukcja budynku – murowana z cegły pełnej. Stropy drewniane, belkowe, oparte na ścianach zewnętrznych, wewnętrznych konstrukcyjnych i na słupach drewnianych wewnętrznych w układzie mieszanym – podłużno-poprzecznym. Dach – drewniany krokwiowy oparty na ścianach zewnętrznych i słupach wewnętrznych. Budynek został, decyzją wojewódzkiego urzędu ochrony zabytków z dnia 14.06.2007r. umieszczony w rejestrze zabytków województwa warmińsko - mazurskiego pod numerem A – 4468 i podlega nadzorowi warmińsko - mazurskiego konserwatora zabytków. Obecny stan budynku jest zły i wymaga natychmiastowego remontu. Przede wszystkim chodzi tu o zniszczone stropy między piętrowe i dach, który uległ częściowemu spaleniu. Remontu wymagają również elewacje, stolarka okienna i drzwiowa, oraz schody. Należy też wprowadzić zmiany celem przystosowania budynku do funkcji magazynu. Adaptację zabytku należy przeprowadzić w sposób, który nie wpłynie negatywnie na substancję zabytkową budynku oraz umożliwi wyeksponowanie jego wartości historycznych oraz artystycznych. Dane liczbowe budynku: • powierzchnia zabudowy budynku - 592,00 m2 • powierzchnia użytkowa (wewnętrzna pomieszczeń) - 1 561,04 m2 • kubatura budynku - 8424,16 m3 • szerokość budynku - 13,70 m • długość budynku - 45,30 m • wysokość budynku do górnej powierzchni najwyżej położonego stropu-10,97m • wysokość budynku do kalenicy - 14,68 m 3. OGÓLNY zakres robót do wykonania: Roboty będą realizowane na podstawie decyzji pozwolenia na budowę, pozwolenia konserwatora zabytków oraz dokumentacji projektowej. 3.1. Zakres czynności związanych z pozwoleniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków: 3.1.1. Opracowanie programu prac konserwatorskich oraz na jego podstawie uzyskanie odrębnego pozwolenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków 3.1.2. Uzyskanie odrębnego pozwolenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac ziemnych pod nadzorem archeologicznym. 3.2. Zakres robót budowlanych do wykonania: 3.2.1. Remont instalacji sanitarnej wewnątrz budynku: 3.2.1.1. remont instalacji wod-kan i c.w.u. 3.2.1.2. remont instalacji wodociągowej 3.2.1.3. roboty demontażowe instalacji istniejących 3.2.1.4. montaż armatury i urządzeń 3.2.1.5. próby ciśnieniowe 3.2.1.6. izolacja rurociągów 3.2.1.7. wykonanie kanalizacji sanitarnej 3.2.1.8. montaż przyborów i armatury 3.2.1.9. badane wody 3.2.1.10. remont instalacji c.o. 3.2.1.11. próby ciśnieniowe i regulacja instalacji 3.2.1.12. malowanie rurociągów, izolacje cieplne 3.2.1.13. wykonanie Instalacji wentylacji 3.2.2. Remont instalacji sanitarnych na zewnątrz budynku: Prace ziemne należy prowadzić pod nadzorem archeologicznym, na które należy uzyskać odrębne pozwolenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 3.2.2.1. wykonanie przyłącza wodociągowego 3.2.2.2. roboty ziemne 3.2.2.3. wykonanie przyłącza kanalizacyjnego 3.2.2.4. roboty montażowe 3.2.2.5. obsługa geodezyjna 3.2.3. Remont instalacji elektrycznej i odgromowej 3.2.3.1. wymiana instalacji elektrycznej na parterze budynku 3.2.3.2. wymiana instalacji elektrycznej na pozostałych kondygnacjach budynku 3.2.3.3. wykonanie połączeń wyrównawczych 3.2.3.4. demontaż istniejącej instalacji elektrycznej 3.2.3.5. wykonanie instalacji odgromowej 3.2.4. Roboty specjalistyczne 3.2.4.1. wymiana windy towarowej wraz z osprzętem 3.2.4.2. przygotowanie podłoża do zamontowanie nowej windy 3.2.5. Roboty budowlane wewnątrz i na zewnątrz budynku 3.2.5.1. remont stropów 3.2.5.2. remont dachu 3.2.5.3. remont kominów 3.2.5.4. remont ślusarki i stolarki 3.2.5.5. wymiana stolarki okiennej 3.2.5.6. wykonanie robót wewnątrz budynku 3.2.5.7. remont posadzek parteru 3.2.5.8. remont posadzek nad ziemia 3.2.5.9. remont ścianek 3.2.5.10. remont tynków i okładzin 3.2.5.11. roboty malarskie 3.2.6. Roboty konserwatorskie – na prowadzenie prac konserwatorskich należy uzyskać odrębne pozwolenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na podstawie programu prac konserwatorskich 3.2.6.1. elewację budynku 3.2.6.2. stolarkę drzwiową 3.2.6.3. schody wewnętrzne i zewnętrzne 3.2.7. Transport i utylizacja • Transport i utylizacja materiałów z demontażu 3.2.8. Rozliczenie złomu Wartość złomu stalowego (0,28zł/kg x ilość kg) 3.3. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w Projekcie wykonawczym na remont budynku nr 19 w JW. 4808 w Gołdapi (Załącznik nr 9 do SIWZ), przedmiarach robót (Załącznik nr 11 do SIWZ) oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 10 do SIWZ). Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jak również obowiązki wykonawcy oraz warunki realizacji zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz załącznikach stanowiących jej integralną część.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawijący ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych zero groszy). 2. Zgodnie z art. 45 ust. 3 Ustawy pzp wadium wnosi się przedn upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem w tytule przelewu: „wadium w post. nr 1/2018 – Remont budynku magazynowego nr 19 w kompleksie wojskowym przy ul. Wolności 8 w Gołdapi”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 5.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa składana jako wadium powinna zawierać: 7.1. zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 7.2. określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium, 7.3. termin obowiązywania gwarancji powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w rozdziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w rozdziale XII niniejszej siwz, 7.4. wskazanie, iż beneficjentem gwarancji jest Zamawiający, 7.5. oznaczenie, iż zleceniodawcą gwarancji jest Wykonawca, 7.6. klauzule, że gwarant zapłaci kwotę wynikającą z gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz że gwarancja jest nie odwoływalna. 8. Poręczenie bankowe lub udzielone przez podmiot określony w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) składane jako wadium powinno zawierać: 8.1. zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 8.2. określenie kwoty, do jakiej następuje poręczenie – wysokość musi być równa kwocie wadium, 8.3. termin obowiązywania poręczenia powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w dziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w dziale XII niniejszej siwz, 8.4. wskazanie, iż poręczenie dotyczy wniesienia przez dostawcę wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego przez Zamawiającego. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa „Ustawa pzp”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany na każdej stronie (zał. nr 1 do SIWZ). 2. Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ) podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji danego Wykonawcy, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie o którym mowa w pkt 2 niniejszego rozdziału (załącznik nr 2 do SIWZ). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie o którym mowa w pkt 2 niniejszego rozdziału (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo – w przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) należy dołączyć pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego - oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię dokumentu. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy pzp). 4. Dowód wniesienia wadium. 5. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy pzp Wykonawca (lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach