Przetargi.pl
REMONT BUDYNKU KOMISARIATU POLICJI W SZPROTAWIE - ETAP I DACH

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7211420 , fax. 095 7211455
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7211420, fax. 095 7211455
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: POLICJA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT BUDYNKU KOMISARIATU POLICJI W SZPROTAWIE - ETAP I DACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej remontu dachu i elewacji - budynku głównego oraz wykonanie robót remontowych dachu budynku głównego. 1. Prace projektowe ( dokumentacja projektowa) : 1.1. Wykonanie Projektu budowlanego i projektów wykonawczych (w pełnym zakresie) zgodnie z : a) koncepcją zadania; b) wymaganiami zawartymi w wytycznych Komendanta Głównego Policji w sprawie standardów technicznych, funkcjonalnych i użytkowych obowiązujących w obiektach służbowych Policji; c) obowiązującym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego d) obowiązującym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego jak i z obowiązującymi Warunkami Technicznymi i Prawem Budowlanym. e) wg obowiązujących przepisów. 1.2. Wykonanie Dokumentacji projektowej pełnobranżowej z uwzględnieniem kompletu wymaganych opinii i uzgodnień w tym: a) Projekt architektoniczno-budowlany-wykonawczy - część architektoniczna (6 egz. + wersja elektroniczna na płycie CD) b) Projekt architektoniczno-budowlany-wykonawczy - część konstrukcyjno-budowlana (6 egz.+ wersja elektroniczna na płycie CD) c) Projekt architektoniczno-budowlany-wykonawczy - część instalacyjna elektryczna (6 egz. + wersja elektroniczna na płycie CD ) w niezbędnym zakresie, obejmująca: - Instalacje odgromowe, d) Plan BIOZ - Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 2 egz. 1.3. Wykonawca ma obowiązek sporządzenia informacji dotyczących zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego ( obiekt eksploatowany), uwzględnionych w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z zapisem zawartym w Dz.U. z 2000r. Nr 106, poz. 1126 1.4. Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii i pozwoleń w zakresie obowiązujących przepisów wraz z dokonaniem przez Wykonawcę złożenia w imieniu Zamawiającego wniosku o pozwolenie na budowę lub opracowanie dokumentacji umożliwiającej zgłoszenie o zamiarze przystąpienia do robót remontowych. Ocena o zakresie i formie opracowania odpowiedniej dokumentacji jest w gestii Wykonawcy. 1.5. Sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych w oparciu o wykonany projekt. 1.6. Wykonanie dokumentacji powykonawczej po zakończeniu budowy (jeżeli wystąpią zmiany w stosunku do projektu); 1.7. Dokonanie odbioru robót przez upoważnione Instytucje. 1.8. Wykonawca odpowiada za szkody spowodowane wadami dokumentacji projektowej. 1.9. Działka jest wpisana do rejestru zabytków i znajduje się w otoczeniu zespołu urbanistyczno-krajobrazowego miasta Szprotawa. 2. Roboty Budowlane : a) Roboty rozbiórkowe: - rozebranie pokrycia dachu i obróbek blacharskich - demontaż instalacji piorunochronnej - częściowa rozbiórka elementów drewnianych konstrukcji dachowych - rozbiórka łat i kontrłat - wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych b) Wykonanie robót: - Wykonanie pokrycia dachu z dachówki ceramicznej lub z dachówki ceramicznej angobowanej- dach nad częścią starszą budynku - Wykonanie pokrycia wieżyczki z blachy miedzianej - Wykonanie pokrycia dachu nad budynkiem dobudowanym (część dwukondygnacyjna) -dach płaski , wykonanie porycia w systemie DKD, łącznie z przygotowaniem podłoża i remontem podłoża - pokrycie z papy termozgrzewalnej podkładowej , papy wentylacyjnej ipapy termozgrzewalna laminowanej dwustronnie (styropapa) - Wymiana i remont elementów konstrukcji drewnianej dachu - Wymiana łat i kontrłat - Docieplenie z wełny mineralnej o grub. 20 cm + izolacja z folii dachowej zbrojonej- dach z pokryciem z dachówki - Wykonanie nowych opierzeń , rynien i ewentualnie rur spustowych średnice rur i rynien dobrać odpowiednio do powierzchni połaci dachu z której odprowadzane będą wody opadowe i spadku dachu. - Wykonanie instalacji odgromowej 3. W związku z tym, że budynek znajduje się w strefie objętej ochroną Konserwatora Zabytków należy dokonać uzgodnień materiałowych jak i zakresu wykonania robót z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. Powyższe ustalenia i uzgodnienia należy dokonać przed przystąpieniem do opracowania projektu budowlanego lub innego opracowania umożliwiającego przeprowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 4. Lokalizacja działki: Budynek jest zlokalizowany w Szprotawie przy ul. Niepodległości 6. 5. Remontowa powierzchnia: a) Powierzchnia dachu: - dach konstrukcja - 763,90m2 - dach pokrycie - 763,90m2 - konstrukcja wieżyczki - 30,023m2 - pokrycie wieżyczki - 30,023m2 b) Powierzchnia elewacji: - elewacja z dociepleniem - 584,04 m2, - elewacji bez docieplenia - 1112,12 m2 6. Zamawiający informuje, że na dachu budynku KP w Szprotawie przy ul. Niepodległości jest posadowiony maszt antenowy. Remont masztu antenowego nie wchodzi w zakres obowiązków Wykonawcy wyłonionego w drodze niniejszego postępowania przetargowego. Przy wyborze Wykonawcy remontu masztu antenowego mają zastosowanie przepisy art. 6a ustawy P z.p. 7. W przypadku powstania w trakcie realizacji prac odpadów lub elementów wymagających utylizacji za ich prawidłową, zgodną z obowiązującymi przepisami utylizację jest odpowiedzialny Wykonawca. 8. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - od dnia podpisania umowy do 21.12.2009r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez każdego z występujących Wykonawców. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać się należytym wykonaniem: a.1. minimum 2 robót zrealizowanych w 100% w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu dachu o wartości każdej z wykazanych robót min.300.000,00 zł brutto, w obiekcie eksploatowanym , w tym co najmniej 1 robota zrealizowana na obiekcie wpisanym w rejestr zabytków lub leżący w strefie objętej ochroną Konserwatora Zabytków), z podaniem ich wartości oraz daty, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te i usługi zostały wykonane należycie oraz a.2. minimum 1 usługi polegającej na wykonaniu projektu budowlanego (w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie ) odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonanie projektu budowlanego dotyczącego remontu (w tym remontu dachi i elewacji) obiektu wpisanego w rejestr zabytków lub leżącego w strefie objętej ochroną Konserwatora Zabytków) z podaniem ich wartości oraz daty, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te i usługi zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony wspólnie przez występujących Wykonawców. b) Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia tj: - min. 1 osobą zdolną do opracowania dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia w branży konstrukcyjno - budowlanej; - min. 1 osobą zdolną do opracowania dokumentacji projektowo przedmiotu zamówienia w branży architektonicznej; - min. 1 osobą zdolną do opracowania dokumentacji projektowo przedmiotu zamówienia w branży elektrycznej, - Kierownikiem Budowy posiadającym uprawnienia konstrukcyjno budowlane w zakresie umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia; - branża ogólnobudowlana - osoba odpowiedzialna musi posiadać uprawnienia budowlane w zakresie umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia - branża elektryczna - osoba odpowiedzialna musi posiadać uprawnienia elektryczne w zakresie umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza jednoczesne pełnienie funkcji Kierownika Budowy i Kierownika robót branży ogólnobudowlanej przez jedną osobę. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony wspólnie przez występujących Wykonawców, z tym że Kierownikiem Budowy musi być przedstawiciel Lidera. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej a w okresie trwania budowy będzie musiał posiadać ubezpieczenie - RBM) Ryzyk Budowlano Montażowych. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony wspólnie przez występujących Wykonawców. b) Wykonawca musi wykazać się, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiającą realizacje przedmiotu zamówienia przy czym Zamawiający uzna za spełniony warunek jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 400.000,00 zł. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten powinien być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum (a nie w odniesieniu do każdego z nich z osobna) . 4. Ocena spełniania powyższych warunków będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów zgodnie z WYKAZEM WYMAGANYCH DOKUMENTÓW(WWD), który wraz z załącznikami (wzorami oświadczeń i formularzy) jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego www.lubuska.policja.gov.pl. Ponadto WWD jest udostępniany Wykonawcom w formie papierowej lub elektronicznej na ich pisemny wniosek, który można kierować do Zamawiającego faksem na nr 0957211435 lub e-mailem: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl. 5. Ocena wniosków - oparta będzie na ocenie spełnia - nie spełnia wszystkich warunków. Jeżeli ilość wniosków spełniających minimalne wymagania będzie większa niż 5, Zamawiający dokona oceny wniosków wg poniższych kryteriów: Kryterium doświadczenie - znaczenie 100%. Zamawiający przyzna: 1 pkt - za wymagane minimum 2 roboty budowlane zrealizowane w 100% polegające na wykonaniu remontu dachu o wartości każdej z wykazanych robót min. 300.000,00 zł brutto, w obiekcie eksploatowanym , w tym co najmniej 1 robota zrealizowana na obiekcie wpisanym w rejestr zabytków lub leżący w strefie objętej ochroną Konserwatora Zabytków) - potwierdzone odpowiednimi dokumentami, że zostały należycie wykonane; 1 pkt - za projekt budowlano - wykonawczy dotyczącego remontu (w tym remontu dachu i elewacji) obiektu wpisanego w rejestr zabytków lub leżącego w strefie objętej ochroną Konserwatora Zabytków - potwierdzony odp. dokumentami że został należycie wykonany; 1 pkt - za wykazaną ponad wymagane minimum każdą zrealizowaną w 100%. robotę budowlaną lub zrealizowany projekt budowlano-wykonawczy - potwierdzone odpowiednimi dokumentami, że zostały należycie wykonane. 6. Liczba Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 5 Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz zdobędą najwyższą liczbę punktów. W przypadku, gdy nie będzie można dokonać zakwalifikowania 5 wniosków, z uwagi na to, że 2 lub więcej wniosków uzyskało taką samą liczbę punktów, Zamawiający spośród tych wniosków wybierze te, których łączna wartość wykazanych zamówień brutto będzie najwyższa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przetargowym należy dołączyć: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz. U. Nr 19 177, z późn. zm.) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) warunek musi być spełniony przez każdego z występujących Wykonawców. Oświadczenie musi być złożone przez każdego członka konsorcjum osobno (wzór załącznik nr 1 do WWD), b) upoważnienie lub pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza -wyrok SO w Warszawie - SYGN. AKT V CA 85/07), określające zakres czynności do których jest umocowany. c) wykaz wykonanych - robót budowlanych - (w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Z dokumentów musi wynikać że Wykonawca spełnia warunek postawiony przez Zamawiającego w Sekcji III.2) 2. a1. niniejszego ogłoszenia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wspólnie spełniają ten warunek (wzór zał. nr 3A -do WWD); d) wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Z dokumentów musi wynikać że Wykonawca spełnia warunek postawiony przez Zamawiającego w Sekcji III.2) 2. a2. niniejszego ogłoszenia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wspólnie spełniają ten warunek (wzór zał. nr 3B -do WWD); e) Wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień i przynależność do właściwych organów samorządu zawodowego. Z dokumentów musi wynikać że Wykonawca spełnia warunek postawiony przez Zamawiającego w Sekcji III.2) 2. b.niniejszego ogłoszenia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wspólnie spełniają ten warunek (wzór zał. nr 2 do WWD); f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego (o ile dotyczy) i osób zdolnych do wykonania zamówienia (dotyczy osób zatrudnionych u innego niż Wykonawca pracodawcy); g) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez każdego z występujących Wykonawców. Dokument musi być złożony przez każdego z członków konsorcjum osobno. h) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz. U. Nr 19 poz. 177, z późn. zm.), w przypadku podmiotu zbiorowego również w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz. U. Nr 19 poz. 177, z późn. zm.), wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez każdego z występujących Wykonawców. Dokument musi być złożony przez każdego z członków konsorcjum osobno. i) oświadczenie o posiadaniu ważnej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz że w okresie trwania budowy będzie posiadał ubezpieczenie (RBM) Ryzyk Budowlano Montażowych. Z oświadczenia musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek zawarty w Sekcji III.2. 3.a. niniejszego ogłoszenia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wspólnie spełniają ten warunek. Dokument polisy lub inny dok. ubezpieczenia Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana będzie musiał przedłożyć Zamawiającemu do wglądu przed zawarciem umowy. j) Oświadczenie o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej umożliwiającej realizacje przedmiotu zamówienia. Z oświadczenia musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek zawarty w Sekcji III.2.3.b. niniejszego ogloszenia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie składa każdy z członków konsorcjum oddzielnie, a ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wspólnie spełniają ten warunek. k) oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie przystępujących do postępowania podpisane przez wszystkich wykonawców. Oświadczenie musi zawierać następujące informacje: k1. nazwy i adresy wykonawców którzy wspólnie przystępują do postępowania przetargowego; k.2. wyznaczenie Lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z nazwą zadania - tytułem postępowania. Osoba upoważniona przez Lidera do reprezentowania musi posiadać stosowne upoważnienie (zgodne z pkt 1. lit.b). W przypadku zaproszenia do złożenia oferty, Wykonawcy występujący wspólnie będą zobowiązani załączyć do oferty umowę regulującą zasady współpracy . 2. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu (art. 25 w powiązaniu z art. 26 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (z późn. zm. Dz. U. Nr 82 z 2007r.). 3. Dokumenty, o których mowa powyżej należy dostarczyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 4. Jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, chyba że Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (z późn. zm. Dz. U. Nr 82 z 2007r.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji robót
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach