Przetargi.pl
Remont budynku i pomieszczeń w Lasie na potrzeby biblioteki w Gminie Ślemień

Urząd Gminy Ślemień ogłasza przetarg

  • Adres: 34-323 Ślemień, Ślemień 430
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8654098
  • Data zamieszczenia: 2009-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Ślemień
    Ślemień 430 430
    34-323 Ślemień, woj. śląskie
    tel. 033 8654098
    REGON: 07001013600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslemien.ig.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku i pomieszczeń w Lasie na potrzeby biblioteki w Gminie Ślemień
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania:. Przedmiotem zamówienia jest Remont budynku i pomieszczeń w Lasie na potrzeby biblioteki w Gminie Ślemień CPV: 45311000-0;45442100-8;28812310-3 Dokładny opis zawiera przedmiar robót , stanowiący załącznik
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w Art.22 ust.1 pkt 1-4 Ustawy: 8.1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 8.1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i organizacyjny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. a/ Wykonawca musi dysponować min. 1 osobą z niezbędnymi uprawnieniami ogólnobudowlanymi zgodnie z wymogami prawa budowlanego w zakresie objętym zamówieniem i należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, b/ Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym legitymując się wykonaniem (zakończone) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadania odpowiadającego swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000,-zł. 8.1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 8.1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania i udzielenie zamówienia na podstawie Art.24 ust. 1 i 2 Ustawy. 8.1.5. Akceptują warunki niniejszej specyfikacji. 8.1.6. Złożą wraz z ofertą wszystkie wymagane załączniki, oświadczenia i dokumenty. Ocena spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 8.1. Nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 9 niniejszej specyfikacji, przedłożonych przez Wykonawców w ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1.Dokumenty podmiotowe: 9.1.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 9.1.2.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - wymagana w przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów (dotyczy także spółek cywilnych). 9.1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków i opłat, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie. Odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.1.4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Rolniczego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 9.1.5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 ust.4-9 wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.1.6.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji - Załącznik nr 4. 9.2.Dokumenty przedmiotowe 9.2.1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wraz z wyceną poszczególnych elementów zamówienia 9.2.2.Parafowany wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszej umowy - Załącznik nr 2. 9.3.Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą 9.3.1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą,( potencjalni oferenci z innych państw członkowskich), przystępując do postępowania przetargowego zobowiązani są do przedłożenia dokumentów równoważnych odpowiadających polskim dokumentom wymaganym przez zamawiającego tj. Odpowiedniki zaświadczeń z ZUS-u, Krajowego Rejestru Karnego, Urzędu Skarbowego, Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Składa odpowiedni dokument lub dokumenty , potwierdzające, że: 9.3.1.1. jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, 9.3.1.2. nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości. 9.3.2.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach 9.3.1.1. i 9.3.1.2., można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie dostawcy lub wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego albo przed notariuszem kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9.3.3.Dokumenty, o których mowa w podpunktach 9.3.1. i 9.3.2. są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 9.4.Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofert: 9.4.1.W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów, Zamawiający dopuści taką ofertę, gdy załączona do oferty Umowa Konsorcjum (umowy spółki cywilnej) w sposób nie budzący wątpliwości określa: a) podmioty odpowiedzialne za złożoną ofertę i wykonanie zamówieniach, b) zasady reprezentacji ustanowiony pełnomocnik - do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy, składający wadium - wyłącznie, gdy wadium wnoszone zostaje w pieniądzu, c) zasady odpowiedzialności, w tym w szczególności zasadę odpowiedzialności solidarnej (art. 369 k.c.) za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, d) czas trwania umowy. 9.4.2.Nie dopuszcza się umowy, o której mowa w punkcie 9.4.1., w formie przedwstępnej oraz zawartej pod warunkiem zawieszającym. 9.4.3.W przypadku złożenia oferty przez Konsorcjum lub spółkę cywilną, do oferty należy załączyć dokumenty, określone w punkcie 9.1., wystawione indywidualnie na każdy z podmiotów. 9.4.4.Załączone do oferty dokumenty wymienione w pkt. 9.2. będą traktowane jako wspólne. 9.4.5. Oświadczenie Wykonawcy o części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 10.Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą 10.1.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje muszą być przekazywane przez Zamawiającego i Wykonawców pisemnie. 10.2.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną będą uważane za złożone w terminie jeżeli ich treść dotrze do adresata przed upływem terminu i zostanie niezwłocznie potwierdzona pisemnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach