Przetargi.pl
Remont budynku hali sportowej w Gąsawie

Gmina Gąsawa ogłasza przetarg

  • Adres: 88-410 Gąsawa, ul. Żnińska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 036 210, , fax. 523 036 220
  • Data zamieszczenia: 2020-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gąsawa
    ul. Żnińska 8
    88-410 Gąsawa, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 036 210, , fax. 523 036 220
    REGON: 09235118500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gasawa.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku hali sportowej w Gąsawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje roboty budowlane w ramach w/w zadania, obejmujący w szczególności następujący zakres: a) Zamurowanie dolnych okien w hali sportowej pom. 1.7; b) Wymiana oświetlenia w hali sportowej, pomieszczeniach szatni, WC i korytarzach na ledowe wraz z oświetleniem awaryjnym; c) Wymiana nagłośnienia w hali na nowe; d) Wymiana tablicy wyników na nowe (2 sztuki zarządzane bezprzewodowo równolegle z jednego pulpitu wraz z pulpitem do obsługi); e) Wymiana tablic do koszykówki; f) Serwis oraz naprawa nagrzewnic i czyszczenie przewodów systemu nawiewu; g) Wymiana piłkochwytów; h) Naprawa systemu zasuwania kotary; i) Malowanie linii na powierzchni podłogi hali według obowiązujących przepisów; j) Wymiana listew przy podłodze; k) Malowanie ścian wewnętrznych hali, naprawa ubytków i spękań, wymiana okładzin ścian z płyt korkowych wraz z odnowieniem motywów sportowych; l) Wymiana drabinek gimnastycznych; m) Wymiana na nowy systemu monitoringu w obiekcie i w najbliższym otoczeniu obiektu; n) Montaż stałej skrzynki z zestawem gniazd 400V w środkowej części hali; o) Kompleksowy remont szatni (wymiana okładzin ściennych i podłogowych z płytek ceramicznych, malowanie sufitów, wymiana oświetlenia oraz pryszniców i armatury); p) Kompleksowy remont korytarzy i innych pomieszczeń w hali; q) Kompleksowy remont pomieszczeń przynależnych do sauny; r) Kompleksowy remont wszystkich toalet w obiekcie (m.in. nowe podgrzewacze do wody); s) Kompleksowy remont pomieszczeń siłowni, magazynu na sprzęt sportowy oraz pokoju socjalnego dla nauczycieli; t) Wygrodzenie powierzchni holu ścianką działową na potrzeby magazynu; u) Nowa drewniana attyka przy dachu; v) Nowe rynny PCV na całym obiekcie; w) Docieplenie elewacji; x) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej na nową; y) Całkowite odnowienie elewacji zewnętrznej; z) Wykonanie dodatkowego wejścia od strony południowej do części szatniowej budynku hali; aa) Montaż systemu odstraszającego ptaki. Wyżej wymienione elementy do wykonania stanowią jedynie wyszczególnienie zakresu robót. Szczegółowe dane i parametry techniczne, zawarte są w dokumentacji projektowej, stanowiącej załączniki do niniejszej specyfikacji. 3.3. Przedmiot zamówienia – zadanie inwestycyjne pn. „Remont budynku hali sportowej w Gąsawie” opisany jest szczegółowo w poniższych dokumentach: Dokumentacja techniczna: Załącznik nr 1 – dokumentacja do zgłoszenia robót budowlanych , Załącznik nr 2a - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – instalacje elektryczne; Załącznik nr 2b - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – instalacje sanitarne; Załącznik nr 2c - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – roboty ogólnobudowlane; Załącznik nr 3 - przedmiar robót; W przypadku gdy w dokumentacji projektowej (w przedmiarze robót) pewne urządzenia i materiały oznaczone zostały za pomocą znaków towarowych lub nazw pochodzenia, należy założyć, że każdemu temu oznaczeniu towarzyszą wyrazy „lub równoważny” to znaczy o parametrach, cechach, wartościach technicznych, jakościowych wartościach estetycznych nie gorszych niż określone w projekcie, gwarantujących realizację robót zgodnie z projektem budowlanym. Wszelkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji nie są dla Wykonawców wiążące i należy je rozumieć jako minimalne oczekiwane parametry jakościowe, techniczne, funkcjonalno-użytkowe oraz wymagany standard. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidywanych w dokumentacji projektowej. Równoważne produkty i urządzenia muszą posiadać wszelkie wymagane prawem certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczające je do obrotu i stosowania. Obowiązek udowodnienia równoważności ciąży na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 30 000 zł (trzydzieści tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy „Pałuki” w Żninie 72 8181 0000 0000 0055 2000 0005. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Gąsawie pokój nr 14 lub zamieścić w osobnej kopercie opisanej „WADIUM” dołączonej do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy pzp. Zamawiający zwraca i zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca do oferty sporządzonej według formularza nr 1 dołącza: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w którym zawarte informacje stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – formularz nr 2 do SIWZ; b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu ( zgodnie z art. 22a ustawy pzp) – dołącza do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - według formularza nr 4 – jeśli dotyczy; c) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie – oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – formularz nr 2; d) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeśli dotyczy; e) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 i 14 RODO – formularz nr 9; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 7.4 pkt 2 lit. a SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 7.6 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach