Gmina Dobryszyce ogłasza przetarg
- Adres: 97505 Dobryszyce, ul. Wolności
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 6811193, 6811168 , fax. 446 811 193
- Data zamieszczenia: 2018-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobryszyce
ul. Wolności 8
97505 Dobryszyce, woj. łódzkie
tel. 044 6811193, 6811168, fax. 446 811 193
REGON: 59064797700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://dobryszyce.i-bip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na : Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Dobryszycach obejmujący termomodernizację budynku oraz modernizację instalacji c.o. i kotłowni na paliwo stałe. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie robót demontażowych w kotłowni wraz z demontażem istniejącego kotła, 2) montaż nowego źródła ciepła – kotła kondensacyjnego opalanego pelletem wraz z niezbędną armaturą oraz wydzielenie pomieszczenia na opał, 3) demontaż istniejącej instalacji c.o., 4) montaż nowych rurociągów c.o. z armaturą, 5) montaż nowych grzejników, 6) wykonanie ocieplenia ścian budynku płytami styropianowymi grubości 15 cm, 7) demontaż i montaż nowej instalacji odgromowej, 8) rozbiórkę orynnowania i wykonanie nowego orynnowania, 9) wykonanie nowych obróbek blacharskich, nowych parapetów zewnętrznych, 10) ocieplenie stropodachu styropapą grubości 16 cm, 11) nadmurowanie ścianek szczytowych o wysokości 16 cm, 12) otynkowanie kominów, 13) ułożenie papy termozgrzewalnej na daszkach nad wejściami, 14) wymianę drzwi do piwnicy, bramy garażowej, okien drewnianych w piwnicy, 15) wykonanie opaski z kostki brukowej wokół budynku, 16) malowanie balustrad balkonowych. 3 Szczegółowy opis przedmiotu został zawarty w następujących dokumentach: 1) Projekt budowlany modernizacji instalacji c.o. i kotłowni załącznik nr 1do SIWZ 2) Projekt architektoniczno – budowlany remontu budynku GOZ załącznik nr 2 do SIWZ 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót załącznik nr 3 do SIWZ 4) Przedmiary robót załącznik nr 4 do SIWZ Uwaga: Przedmiary robót zostały załączone w celach informacyjnych i służą jedynie do opisu przedmiotu zamówienia. Nie stanowią one podstawy do obliczenia ceny przez Wykonawcę. W przypadku kolizji projektowanych instalacji z instalacjami istniejącymi Wykonawca winien ominąć istniejące instalacje, a w przypadku braku takiej możliwości przełożyć istniejące instalacje, by wyeliminować kolizję. Koszt wykonania przedmiotowych robót Wykonawca winien uwzględnić w cenie ryczałtowej. Wykonawcy zaleca się dokonanie wizji lokalnej placu budowy, zapoznanie się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcie w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000 PLN(słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 13.1 SIWZ. 3.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Ziemi Piotrkowskiej O/ Dobryszyce Nr rachunku: 26 8973 0003 0050 0050 0013 0135 z dopiskiem: Wadium – Remont budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Dobryszycach Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4.Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 8.3 ppkt 2-5 wówczas Wykonawca dołączy do oferty kopię dokumentu potwierdzoną przez Wykonawcę lub właściwą(-e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy. Oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – w sekretariacie. pok.nr 2 w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą, z dopiskiem „WADIUM”. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Remont budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Dobryszycach” 5.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 6.Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, 2) oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1 SIWZ, 3) kosztorys ofertowy sporządzony na zasadach określonych w rozdziale 13 SIWZ, 4) w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca załącza do oferty w formie pisemnej. 5) dowód wniesienia wadium, 6) wykaz robót, które Wykonawca powierzy podwykonawcom – z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 11 do SIWZ (zgodnie z punktem 27.2 SIWZ Wykonawca, który nie będzie powierzał prac podwykonawcom przy realizacji przedmiotu zamówienia, nie dołącza do oferty w/w załącznika). 7) W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynków użyteczności publicznej
Dodano: 2024-07-09 - „Malowanie klatek schodowych oraz ciągów komunikacyjnych na parterze, I piętrze, II piętrze budynku Sądu Rejonowego w Zgierzu przy ul. Sokołowskiej 6”
Dodano: 2024-07-04 - „Malowanie klatek schodowych oraz ciągów komunikacyjnych na parterze, I piętrze, II piętrze budynku Sądu Rejonowego w Zgierzu przy ul. Sokołowskiej 6”
Dodano: 2024-07-04 - „Remont drewnianej konstrukcji ścian zewnętrznych zabytkowego kościoła w Popowicach”
Dodano: 2024-06-27 - Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 5 w Bełchatowie
Dodano: 2024-06-04 - Remont zabytkowego budynku Biura Wystaw Artystycznych w Sieradzu
Dodano: 2024-06-03 - „Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Wartkowicach”
Dodano: 2024-05-08 - Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Łódzkiej 17 m 7, Wysokiej 40/42 m 86 oraz Wojska Polskiego 42 m 8.
Dodano: 2024-05-02 - Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2024-05-02 - Zabezpieczenie przeciwwilgociowe kościoła parafialnego pw. św. Józefa w Stróży
Dodano: 2024-04-15