Przetargi.pl
Remont Budynku Gimnazjum w Mostach

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 81-198 Kosakowo, ul. Żeromskiego 69
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2014-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Żeromskiego 69 69
    81-198 Kosakowo, woj. pomorskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kosakowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Budynku Gimnazjum w Mostach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest remont Gimnazjum w Mostach w gminie Kosakowo polegający na zmianie podziałów wewnętrznych na podstawie projektu wykonawczego PROJEKT PODZIAŁÓW WEWNĘTRZNYCH BUDYNKU GIMNAZJUM opracowanych przez GRUPĘ RMK ARCHITEKTURA I BUDOWNICTWO z siedzibą w Pogórzu. Planuje się przebudowę wewnętrzną i modernizację istniejących pomieszczeń (zaznaczonych na rysunkach w projekcie) w celu poprawienia funkcjonalności budynku Gimnazjum. Projektowana przebudowa nie narusza i nie zmienia układu konstrukcyjnego budynku Zakres robót budowlanych dla całego zamierzenia budowlanego to kolejno roboty budowlane wyburzeniowe ścian wewnętrznych, skucie istniejących posadzek, wykonanie wewnętrznych nowych ścianek w technologii G-K, wykonanie nowych posadzek, montaż nowej stolarki drzwiowej, wewnętrzne prace wykończeniowe. Dokumentacja obejmuje branżę architektoniczno-konstrukcyjną i wytyczne w branży sanitarnej i elektrycznej. Po stronie Wykonawcy jest zaprojektowanie robót sanitarnych i elektrycznych, a efekty należy ująć w dokumentacji powykonawczej. Dokumentacja powykonawcza winna zawierać dodatkowe projektowane przez Wykonawcę przewody wod-kan i elektryczne itp. Roboty (wynikające z zaprojektowanej części wod-kan i elektr. przez Wykonawcę) polegające np. na przekładaniu instalacji wewnętrznych elektrycznych wykonaniu dodatkowych gniazd elektrycznych i przekładaniu instalacji wodno-kanalizacyjnych należy wliczyć w cenę oferty. W zakres prac remontowych wchodzą także drobne prace dotyczące podwieszenia bądź przełożenia okablowania niskiego napięcia oraz lokalna naprawa tynków, rys spękaniowych, dziur, uszkodzeń po demontażu wyposażenia. Wszystkie nowe oprawy - (piwnica: natynkowe kloszowe) winny być ze stabilizacją elektroniczną z rastrem do pomieszczenia komputerowego (pełna parabola). Włączniki linii produkcyjnej - Simon 54 - białe Projektowane podziały pomieszczeń: piwnica: pomieszczenie magazynowe oraz archiwum przeprojektowano na jedno pomieszczenie magazyn o pow. 54,95 m2 pom. konserwatora, pom. woźnej oraz szatnię przeprojektowano na jedno pomieszczenie- szatnię o pow. 71,02 m2 parter: sekretariat z przedsionkiem oraz gabinet dyrektora przeprojektowano na jedno pomieszczenie- salę językową o pow. 30,78 m2 piętro +2: sala dydaktyczna 306 wraz z pom. pomocniczym oraz sala dydaktyczna 304 przeprojektowano na dwie sale dydaktyczne o pow. 47,45 m2 oraz 55,45 m2 piętro +3: gabinet pedagoga z magazynem, gabinet 404 z magazynami oraz toaletę przeprojektowano na toaletę męską (z kabiną dla osób niepełnosprawnych), dwa gabinety oraz toaletę damską 3.1. UWARUNKOWANIA PRAWNE I REALIZACYJNE: 3.1.1.Teren robót jest w całości własnością Gminy Kosakowo. 3.1.2.Wykonawca zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu dostęp do terenu budowy niezwłocznie na każde ich żądanie. 3.1.3.Roboty należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym PROJEKT PODZIAŁÓW WEWNĘTRZNYCH BUDYNKU GIMNAZJUM opracowanymi przez GRUPĘ RMK ARCHITEKTURA I BUDOWNICTWO z siedzibą w Pogórzu - jednakże zakres Zamawiający ograniczył i zrezygnował ze zmian na I piętrze (rys A03). 3.1.4 Podczas prac remontowych na obiekcie przebywać będzie Firma wymieniająca stolarkę okienną. Prace winny być przeprowadzone bez dezorganizacji pracy Firmie towarzyszącej i bezkolizyjnie. 3.1.5 Realizacja zadania odbywać się będzie etapowo i tak: 1) wykonanie remontu toalet i III piętra do: 15.09.2014r.; 2) wykonanie remontu parteru do: 14 dni od przeniesienia Działu Administracyjnego do nowego obiektu, 3) wykonanie remontu II piętra i piwnicy do 22.08.2014r. Na dzień odbioru oddawane pomieszczenia winny być wyczyszczone i gotowe do użytkowania. 3.1.6. Przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania co do ryzyka trudności jakie mogą wpłynąć na wykonawstwo przyjętych robót. 3.1.7. Do ustalenia zakresu rzeczowego zamówienia obowiązują poszczególne dokumenty wg kolejność ich ważności: Umowa; Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia Dokumentacja Projektowa; Ogólne Warunki Umowne Wykonania Robót Budowlanych; Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; wszelkie inne dokumenty jako stanowiące część umowy. 3.1.8.Rozliczenie końcowe, należy przedłożyć zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru. 3.1.9 Zamawiający oświadcza, że środki na zapłatę wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia zabezpieczone są tylko w roku budżetowym 2014 i płatność może być zrealizowana najpóźniej do 30.12.2014r. 3.2. SPOSÓB WYKONANIA ROBÓT: Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z dokumentacją projektową, wymaganiami SST, PZJ, projektu projektem organizacji robót oraz poleceniami Inspektora nadzoru. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za pełną obsługę geodezyjną przy wykonywaniu wszystkich elementów robót określonych w dokumentacji projektowej lub przekazanych na piśmie przez Inspektora nadzoru. Następstwa jakiegokolwiek błędu spowodowanego przez Wykonawcę w wytyczeniu i wykonywaniu robót zostaną, jeśli wymagać tego będzie Inspektor nadzoru, poprawione przez Wykonawcę na własny koszt. Decyzje Inspektora nadzoru dotyczące akceptacji lub odrzucenia materiałów i elementów robót będą oparte na wymaganiach sformułowanych w dokumentach umowy, dokumentacji projektowej i w SST, a także w normach i wytycznych. Polecenia Inspektora nadzoru dotyczące realizacji robót będą wykonywane przez Wykonawcę nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym, pod groźbą wstrzymania robót. Skutki finansowe z tytułu wstrzymania robót w takiej sytuacji ponosi Wykonawca. 3.3. WARUNKI WYKONANIA ROBÓT: 3.3.1 Zamawiający wprowadzi Wykonawcę na budowę w terminie do 5 dni roboczych od daty podpisania umowy. 3.3.2 Wykonawca zobowiązany jest m.in. do: zatrudnienia na swój koszt Kierownika Robót z uprawnieniami budowlanymi i aktualnym zaświadczeniem wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 16.04.2004r. (Dz. U. Nr 93/2004, poz 888) przekazania Zamawiającemu w dniu podpisania umowy harmonogramu robót w ujęciu tygodniowym; prowadzenia Dziennika Robót (na formularzu dziennika budowy - zapewnia wykonawca); zapewnienia obecności kierownika robót na cotygodniowych naradach technicznych łącznie ze złożeniem informacji o postępie robót; ustawienia na terenie placu budowy toalety TOI-TOI oraz do utrzymywania stanu sanitarno-porządkowego na wymaganym poziomie; uzyskania akceptacji Zamawiającego na zastosowana stolarkę okienną Zamawiający zastrzega sobie czas na ocenę próbek do 3-ch dni roboczych; na dzień zawiadomienia o zakończeniu budowy Wykonawca przedłoży kompletną dokumentację powykonawczą. 3.3.3 W terminie podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oświadczenie Kierownika Robót o przyjęciu obowiązków; 3.3.4 Koszty pobieranych na budowę mediów w całości obciążają Wykonawcę a ewentualny sposób poboru z instalacji szkolnych należy ustalić z Dyrektorem Szkoły. 3.3.5 `Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w: Ustawie Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. nr poz. 1118 z późniejszym zmianami) Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004r. (Dz .U. z 2004.nr 92, poz.881) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004r. w sprawie systemów oceny zgodności, wymagań, jakie powinny spełniać notyfikowane jednostki uczestniczące w ocenie zgodności, oraz sposobu oznaczania wyrobów budowlanych oznakowaniem CE (Dz.U. 04.195.2011 z dnia 7.09.2004r.) Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 29 marca 2007r. ( Dz.U. Z 2007r.nr 61 poz.417) w sprawie wymagań dotyczących jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi. 3.3.6 Ponadto Wykonawca na dzień odbioru zobowiązany jest między innymi do: kompletnego uprzątnięcia wykonanych pomieszczeń i terenu wokół budynku a także naprawy ewentualnych zniszczeń powstałych w wyniku prowadzonych robót; umycia okien, odkurzenia i oczyszczenia podłóg itp; usunięcia naklejek i etykiet na montowanych elementach. 3.4 POZOSTAŁE UWAGI: 3.4.1.Określenia handlowe materiałów lub urządzeń zastosowane w dokumentacji przetargowej pełnią jedynie rolę pomocniczą i uzupełniającą do określenia parametrów technicznych i standardów wykonania. Oznacza to za każdym razem możliwość zastosowania materiałów i produktów równoważnych. 3.4.2. Wykonawca musi uwzględnić fakt, że wszystkie prace prowadzone mogą być tylko po wcześniejszym uzgodnieniu z Dyrektorem Szkoły. 3.4.3. Prowadzenie robót w godzinach popołudniowych wewnątrz budynku oraz w dni wolne od pracy wymaga uzgodnienia z Dyrekcją Szkoły.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Ustalona wartość wadium wynosi 4.600 zł (cztery tysiące sześćset złotych). 9.2 Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie składania ofert. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty. 9.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 9.4. Wadia w postaci gotówkowej należy wpłacać konto bankowe BS Rumia nr 65 8351 0003 0000 1267 2000 0040. Zamawiający przechowuje wniesione w ten sposób wadium na rachunku bankowym. W przypadku, jeżeli do upływu terminu (wyznaczonego na konkretną godzinę) składania ofert wymagana kwota wadium nie wpłynie na konto zamawiającego, będzie to oznaczało, że wadium nie zostało wniesione, co wiąże się z wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty jako nie zabezpieczonej wadium.. 9.5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą, tzn. rozpoczynać się najpóźniej w dniu wyznaczonym na składanie ofert a kończyć najwcześniej po upływie następnych 30-tu dni. 9.6. Zamawiający zatrzymuje wadium (w przypadku formy pieniężnej wraz z odsetkami) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego. - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9.7. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie .o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa wart. 25 ust.1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9.8. Dokument o którym mowa w pkt.9.6. winien zawierać zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej zapłaty wadium zamawiającemu w przypadkach wymienionych w pkt.9.7. i 9.8. 9.9. Niespełnienie powyższych wymogów skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kosakowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach