Urząd Skarbowy ogłasza przetarg
- Adres: 27-500 Opatów, ul. Kilińskiego 9
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 015 8685064 , fax. 015 8685063
- Data zamieszczenia: 2013-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy
ul. Kilińskiego 9 9
27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie
tel. 015 8685064, fax. 015 8685063
REGON: 83000163000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opatow.us.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku garażowego, schodów wejściowych oraz montaż klimatyzatorów w budynku Urzędu Skarbowego w Opatowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę, za wynagrodzeniem, robót budowlanych mających na celu przeprowadzenie remontu budynku garażowego, schodów wejściowych i montaż klimatyzatorów. Zakres prac będących przedmiotem zamówienia: Prace malarskie: a/ dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych tynków z gruntowaniem w pomieszczeniach budynku garażowego - pow. ok. 163 m? b/ dwukrotne malowanie pokrycia dachowego z blachy (budynek garażowy) po uprzednim oczyszczeniu z brudu i rdzy - pow. ok.64 m? c/ malowanie prostych balustrad i krat farbą olejną po uprzednim oczyszczeniu z rdzy. Prace posadzkowe: a/wykonanie warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej - pow. ok. 51 m? b/położenie płytek typu gres roz. 30x30 -pow. ok. 51 m?. Płytki powinny być odporne na działanie czynników chemicznych,antypoślizgowe, mrozoodporne, odporne na obciążenia, plamy,ścieranie, c/wykonanie cokolików z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej pow. ok. 40 m? d/położenie płytek gres antypoślizgowych (mrozoodpornych) na schodach wejściowych - pow. ok. 7 m? Prace instalacyjne: a/dostawa i montaż wraz z uruchomieniem 1 kpl (1 jednostka zewnętrzna i 3 trzy jednostki wewnętrzne) systemu klimatyzacji pomieszczeń biurowych usytuowanych na I piętrze budynku Urzędu. W ofercie Wykonawca winien uwzględnić wszelkie koszty związane z dostawą urządzeń klimatyzacyjnych, w tym robót budowlanych związanych z posadowieniem/montażem jednostki zewnętrznej, prowadzenia przewodów (przekucia, przewierty, obudowanie, roboty wykończeniowe itp., a także badań, pomiarów i sprawdzeń i instalacji klimatyzacyjnej i instalacji elektrycznej oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń. Na zakres przedmiotu zamówienia składa się dodatkowo wykonywanie corocznych przeglądów w okresie objętym gwarancją co najmniej jeden na 6 m-cy. Parametry klimatyzatora: Minimalne wymagane parametry dla klimatyzatora, z wyjątkiem tych, dla których podano przedział lub określono max: Jednostka zewnętrzna 1 szt. - multi inverter - możliwość podłączenia kilku pomieszczeń do jednej jednostce zewnętrznej; - wydajność chłodnicza nie mniej niż 8.0 kW - klasa energetyczna: A/A - chłodzenie w temperaturach do +50 C na zewnątrz - maksymalny poziom hałasu do 65 db(A) Jednostka wewnętrzna - szt.1 - wydajność chłodnicza nominalna nie mniej niż 3,50 kW - wydajność grzewcza nominalna nie mniej niż 3.8 kW - dopuszczalny poziom hałasu do 40 db(A) Jednostki wewnętrzne szt.2 - wydajność chłodnicza nominalna nie mniej niż 2,6 kW - wydajność grzewcza nominalna nie mniej niż 2.9 kW - dopuszczalny poziom hałasu do 40 db(A) Klimatyzatory powinny być objęte gwarancją producenta minimum 36 m-cy. c/ Montaż urządzeń: - montaż jednostki zewnętrznej i wewnętrznej; - wykonanie instalacji chłodniczej; - wykonanie instalacji sterowania i podłączenia zasilania; - wykonanie instalacji grawitacyjnej odprowadzenia skroplin; - uruchomienie i szkolenie pracowników. Po zakończeniu prac montażowych Wykonawca jest zobowiązany pozostawienia miejsca wykonywanych prac w należytej czystości. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia istniejących elementów budynku lub urządzeń albo ich części naprawa nastąpi na koszt Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454300007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opatow.us.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont tolalet,korytarza oraz pokoi biurowych Urzędu Skarbowgo w Opatowie.
Dodano: 2013-05-29 - Remont budynku administracyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Kazimierzy Wielkiej położonego na działce Nr 2550 przy ul. Kościuszki 12 i budynku po byłym przedszkolu położonego na działce Nr 161 przy ul. Partyzantów 4
Dodano: 2009-05-28