Przetargi.pl
Remont budynku administracyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Kazimierzy Wielkiej położonego na działce Nr 2550 przy ul. Kościuszki 12 i budynku po byłym przedszkolu położonego na działce Nr 161 przy ul. Partyzantów 4

Gmina Kazimierza Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 28-500 Kazimierza Wielka, ul. T. Kościuszki 12
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3521937
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kazimierza Wielka
    ul. T. Kościuszki 12 12
    28-500 Kazimierza Wielka, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3521937
    REGON: 29100978000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazimierzawielka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku administracyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Kazimierzy Wielkiej położonego na działce Nr 2550 przy ul. Kościuszki 12 i budynku po byłym przedszkolu położonego na działce Nr 161 przy ul. Partyzantów 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a.Remont pomieszczeń piwnic (przy kotłowni) w budynku Urzędu Miasta i Gminy, b.Remont elewacji budynku administracyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Kazimierzy Wielkiej obejmujący malowanie ścian, wymianę rur spustowych, malowanie krat i obróbek blacharskich, c.Remont łazienek na II i III piętrze budynku Urzędu Miasta i Gminy, d.Wydzielenie i remont pomieszczenia gospodarczego przy schodach w budynku Urzędu Miasta i Gminy, e.Remont pokoi biurowych na I piętrze budynku Urzędu Miasta i Gminy. f.Remont elewacji budynku po byłym przedszkolu samorządowym obejmujący malowanie ścian, wymianę rynien i rur spustowych, wymianę obróbek blacharskich, częściowa wymianę stolarki okiennej i drzwiowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454300007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 145 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2000 zł do dnia 2009.06.17 godz. 13:00 w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić wszyscy zainteresowani wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) na potwierdzenie czego złożą stosowne oświadczenia oraz dokumenty określone w SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków będzie polegała na sprawdzeniu, czy wszystkie złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty są zgodne z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Aby wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu, musi wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat tj. 2004 - 2008 przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Aby spełnić powyższy warunek, prace, na które wykonawca się powołuje muszą być ukończone. Warunek ten oceniany będzie na podstawie danych przedstawionych w załączniku nr 4 do oferty - Informacje na temat doświadczenia oraz załączonych dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA a)Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia). c)Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. e)Oświadczenie wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i że przyjmuje je bez zastrzeżeń; f)Oświadczenie, że wykonawca uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty, wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się, w razie utrzymania się przy przetargu, podpisać umowę; g)Oświadczenie, że wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i wykonania prac w wymaganym czasie, h)Oświadczenie, że zawarty w Rozdziale D niniejszej SIWZ wzór umowy został przez wykonawcę zaakceptowany i zobowiązuje się on w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na podanych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. i)Oświadczenie, że wykonawca obejrzał miejsce, w którym wykonywane będą prace. DOKUMENTY a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia b1) kserokopie wpisu w drodze decyzji do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, o którym mowa w art. 88ust.1 pkt 3 lit. a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( DZ.U. z 2006 roku Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.)potwierdzona za zgodność z oryginałem. b2) kopia o nadaniu uprawnień budowlanych Kierownika budowy, b3) wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, b4) aktualna polisa lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie). c)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), d)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), e)Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia i wykonane w ciągu ostatnich pięciu lat tj. 2004 - 2008 przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia zostały wykonane należycie (referencje, listy polecające itp.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż pięć lat - w tym okresie. f)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kazimierzawielka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach