Przetargi.pl
Remont budynku Domu Studenta nr 2 Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ulicy Wspólnej 11-13

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82300 Elbląg, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 629 0 505 , fax. 55 629 0 510
  • Data zamieszczenia: 2018-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu
    ul. Wojska Polskiego 1
    82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 629 0 505, fax. 55 629 0 510
    REGON: 17071162800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.elblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Domu Studenta nr 2 Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ulicy Wspólnej 11-13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie remontu segmentu D budynku Domu Studenta nr 2 przy ul. Wspólnej 11-13 w tym: a) zwiększenie izolacyjności akustycznej ściany działowej w pom. nr 4 na poziomie parteru budynku w zakresie: - demontaż okładziny z płyt gipsowych - dostawienie ścianek akustycznych do istniejących ścian - dostawienie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych - wykonanie okładzin z płyt gipsowych dekoracyjnych na stropach. b) naprawa i wzmocnienie ścian w pom. nr 3 i 4 na poziomie parteru budynku w zakresie: - wzmocnienie filara istniejącej ściany konstrukcyjnej rusztem stalowym: podstemplowanie zagrożonych nadproży i stropów, odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej, zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, zerwanie posadzki cementowej, rozebranie warstwy izolacyjnej, wykonanie podlewek, wykonanie izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych, przeciwwilgociowych, wykonanie jastrychów cementowych, wykonanie posadzek samopoziomujących, posadzek z tworzyw sztucznych, obudowanie słupów stalowych płytami gipsowo- kartonowymi, wykonanie gładzi gipsowych - naprawa spękań ściany działowej: naprawa rys, wykonanie warstwy zbrojonej na ścianach, wykonanie gładzi na ścianach, c) remont pomieszczeń nr 101 i 102 na I piętrze z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych o łącznej powierzchni 38,10 m2 w zakresie: - przebudowa ścian działowych - demontaż stolarki drzwiowej drewnianej - uzupełnienie otworów w murze po demontażu istniejących drzwi wejściowych - rozebranie posadzek z terakoty, skucie nierówności betonu, wykonanie warstw wyrównawczych i izolacji przeciwwilgociowej - wykonanie okładzin podłogowych z płytek gresowych w pomieszczeniu sanitarnym - montaż stolarki drzwiowej drewnianej - rozebranie okładzin ściennych z glazury - licowanie ścian z płytek gres w pomieszczeniu sanitarnym - wymiana opraw oświetlenia sufitowego - wykonanie instalacji przyzywowej z połączeniem z portiernią w budynku - montaż osprzętu elektrycznego - wykonanie izolacji akustycznej istniejących ścian - przygotowanie ścian pod malowanie - malowanie istniejących ścian i sufitów - układanie wykładzin dywanowych obiektowych - montaż tablic informacyjnych i piktogramów na wbudowanej stolarce drzwiowej - roboty sanitarne: demontaż ustępu z miską, umywalki, kabiny prysznicowej, brodzika, itp.; montaż rurociągów, brodzika bezprogowego, ustępów, umywalek, deszczownic, montaż poręczy przy wc, umywalce, itp., wyposażenie łazienek w siedzisko prysznicowe, suszarkę do rak itp., demontaż i montaż grzejników elektrycznych, montaż wentylatora - roboty elektryczne: rozbudowa rozdzielnic TK2/D i T2/D- Mocowanie na gotowym podłożu aparatów z częściowym rozebraniem i złożeniem bez podłączenia, wykonanie instalacji odbiorczych: mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach, ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle, montaż przewodów, zaprawianie bruzd, przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu, montaż na gotowym podłożu puszek bakelitowych, łączników instalacyjnych, gniazd wtyczkowych, przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe, montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw świetlówkowych sufitowych, mocowanie na gotowym podłożu aparatów z częściowym rozebraniem i złożeniem bez podłączenia, wykonanie instalacji ochronnych: pierwszy pomiar uziemienia, pierwszy pomiar skuteczności zerowania, następny pomiar skuteczności zerowania, sprawdzenie i pomiar kompletnego obwodu elektrycznego. d) remont pomieszczeń na poziomie poddasza o łącznej powierzchni 115 m2, na poziomie I piętra o łącznej powierzchni 221,30m2, na poziomie parteru o łącznej powierzchni 259,40m2 w zakresie: - usunięcie zacieków na sufitach i ścianach, - naprawa pęknięć tynków wewnętrznych, - wymiana uszkodzonych płytek w pomieszczeniach sanitarnych, - wykonanie izolacji akustycznej istniejących ścian, - przygotowanie ścian pod malowanie, - malowanie istniejących ścian i sufitów, - zerwanie posadzki pcv, - demontaż listew przypodłogowych, - wyrównanie warstw pod posadzki z zapraw samopoziomujących, - układanie wykładzin dywanowych obiektowych, - przygotowanie i malowanie stolarki drzwiowej drewnianej. e) wykonanie izolacji akustycznej ścian wewnętrznych na poziomie parteru i I piętra w zakresie: - demontaż okładziny z płyt gipsowych na stropach - wykonanie ścianek akustycznych systemowych dostawionych do istniejących ścian np.: - wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych na pojedynczych rusztach metalowych - montaż okładzin z płyt gipsowych dekoracyjnych na stropach na rusztach metalowych. 1) Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja stanowiąca: a) ZAŁĄCZNIK Nr 1a do SIWZ- Przedmiar robót- Branża budowlana „Remont budynku Domu Studenckiego nr 2 PWSZ (segment "D") w zakresie zwiększenia izolacyjności akustycznej ściany działowej w pom. nr 4 na poziomie parteru budynku segment "D"” b) ZAŁĄCZNIK Nr 1b do SIWZ- Przedmiar robót- Branża budowlana” Remont budynku Domu Studenckiego nr 2 PWSZ w zakresie naprawa i wzmocnienie ścian w pom. 3 i 4 na poziomie parteru budynku (Segment D)”, c) ZAŁĄCZNIK Nr 1c do SIWZ- Projekt remontu wzmocnienia ścian w pom. 3 i 4 na parterze budynku segment ,,D”- Opis techniczny, Rysunki, Dokumentacja zdjęciowa d) ZAŁĄCZNIK Nr 1d do SIWZ- Przedmiar robót- Branża budowlana Remont pomieszczeń nr 101, 102 na i piętrze z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych oraz zwiększenie akustyczności ścianek działowych na parterze i pierwszym piętrze - segment "D" Domu Studenta nr 2 PWSZ, e) ZAŁĄCZNIK Nr 1e do SIWZ- Przedmiar robót- Branża budowlana Remont budynku domu studenta nr 2 Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu z przystosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych f) ZAŁĄCZNIK Nr 1f do SIWZ- Przedmiar robót- Remont budynku Domu Studenta nr 2 Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu z przystosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych oraz zwiększenie akustyczności ścianek działowych na parterze i pierwszym piętrze g) ZAŁĄCZNIK Nr 1g do SIWZ- Przedmiar robót- Remont budynku Domu Studenta nr 2 Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu z przystosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych oraz zwiększenie akustyczności ścianek działowych na parterze i pierwszym piętrze h) ZAŁĄCZNIK Nr 1h do SIWZ- Przedmiar robót- Roboty remontowe budowlane pomieszczeń na parterze i pierwszym – zwiększenie akustyczności ścianek działowych segment "D" Domu Studenta nr 2 PWSZ i) ZAŁĄCZNIK Nr 1i do SIWZ Przedmiar robót- Branża sanitarna -Remont pomieszczeń nr 101, 102 na 1 piętrze z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych segment "D" Domu Studenta nr 2 PWSZ j) ZAŁĄCZNIK Nr 1j do SIWZ Przedmiar robót- Branża elektryczna -Remont pomieszczeń nr 101 i 102 na poziomie 1 piętra z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych oraz zwiększenie akustyczności ścianek działowych na poziomie parteru i 1 piętra segment D Domu Studenckiego nr 2 PWSZ k) ZAŁĄCZNIK Nr 1k do SIWZ- Projekt techniczny remontu budynku ,,D” Domu Studenta Nr 2 PWSZ przy ul. Wspólnej 11-13 w Elblągu -Opis techniczny, Rysunki, Charakterystyka obiektu, l) ZAŁĄCZNIK Nr 1l do SIWZ- Projekt budowlano-wykonawczy remont pomieszczeń nr 101 i 102 na i piętrze z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych oraz zwiększenie akustyczności ścianek działowych na parterze i piętrze -segment "D" Domu Studenckiego nr 2 PWSZ Elbląg ul. Wspólna 11-13- instalacje elektryczne Powyższa dokumentacja opracowana została przez FEDERACJĘ STOWARZYSZEŃ – NAUKOWO – TECHNICZNYCH RADĘ REGIONALNĄ W ELBLĄGU 82-300 Elbląg ul. Królewiecka 108 w maju 2018 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi: 5.500,00 PLN (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych 00/100). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A. 1 O/Elbląg 21 1090 2617 0000 0006 5200 2942 z dopiskiem: wadium – remont DS2
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 2 do SIWZ podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli 2) Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis tego pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest podpisana w imieniu Wykonawcy przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo, 3) Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej co podmioty ubiegające się o udzielenie zamówienia albo o braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2017. 229), według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 5 do SIWZ. a) Oświadczenie to należy przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP. UWAGA! b) W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej Zamawiający uzna, że oświadczenie dołączone do oferty w terminie składania ofert w przedmiotowym zakresie jest wystarczające. c) W przypadku zamówienia podzielonego na części przedmiotowe oświadczenie winno dotyczyć całego zamówienia, a nie tylko części, na którą ofertę składa Wykonawca

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach