Przetargi.pl
Remont budynku Biura Terenowego ZUS w Parczewie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-601 Lublin, ul. Tomasza Zana 36,38c
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5357402 , fax. 081 5357402
  • Data zamieszczenia: 2013-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie
    ul. Tomasza Zana 36,38c 36,38c
    20-601 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5357402, fax. 081 5357402
    REGON: 00001775600442
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Biura Terenowego ZUS w Parczewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia, o wartości szacunkowej poniżej 5 000 000 euro, jest remont budynku Biura Terenowego ZUS O/Lublin, zlokalizowanego w obszarze historycznego układu urbanistycznego w Parczewie przy Placu Wolności 7. Zakres zamówienia obejmuje: a) ocieplenie budynku metodą Bezspoinowego Systemu Ocieplania (metodą >BSO<) wraz z wykonaniem kolorystyki ścian, b) wymianę pokrycia dachowego i obróbek blacharskich, na wykonane z blachy tytanowo-cynkowej, c) wymianę instalacji odgromowej, d) wymianę skorodowanego odcinka wewnętrznej instalacji wodociągowej; W planie dla zadań budowlanych O/ZUS w Lublinie na rok 2013 przedmiot zamówienia występuje pn. >Termomodernizacja budynku BT ZUS w Parczewie<; 2. Szczegółowy zakres i warunki realizacji przedmiotu zamówienia opisane są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) a w szczególności w dokumentacji projektowej, stanowiącej integralną część SIWZ; 3. Prace, objęte przedmiotem zamówienia, prowadzone będą na podstawie pozwolenia Starosty Powiatowego w Parczewie na wykonanie robót budowlanych, poprzedzonego pozwoleniem Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków; 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), złożoną ofertą, harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego oraz normami technicznymi.; 5. Prace wykonywane będą w czynnym obiekcie użyteczności publicznej i Wykonawca będzie zobowiązany zorganizować je tak, aby nie narażać pracowników Zamawiającego na uciążliwości wynikające z prowadzonych robót budowlanych, a także pracowników i osób trzecich na niebezpieczeństwo. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca i Zamawiający ustalą szczegółowo warunki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, z podziałem obowiązków w tym zakresie. Roboty nie zakłócające pracy użytkowników budynku mogą być prowadzone we wszystkie robocze dni tygodnia - w godzinach pracy, natomiast prace uciążliwe w robocze dni tygodnia - po godzinach pracy; 6. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ: Kody CPV: 45-00-00-00-7 Roboty budowlane, 45-32-00-00-6 Roboty izolacyjne, 45-31-00-00-3 Roboty związane z montażem instalacji elektrycznych i osprzętu; 7. Zaleca się wykonawcom, w celu przygotowania oferty z należytą starannością, wzięcie udziału w wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia, która organizowana będzie w Biurze Terenowym ZUS w Parczewie. Wykonawcy, którzy zechcą wziąć udział w oględzinach obiektu, powinni zgłosić się do Pani Hanny Bratek faksem (na nr tel. 81 535 77 27) lub drogą elektroniczną na adres : Hanna.Bratek@zus.pl z podaniem danych kontaktowych, w nieprzekraczalnym terminie - do dnia 14.03.2013 r. godz. 13.00; 8. Wymagany termin realizacji zamówienia - do dnia 30 września 2013r. 8.1. Rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi nie później niż w ciągu 7. dni od dnia podpisania protokołu przekazania placu budowy, które nastąpi niezwłocznie po zawarciu umowy; 8.2. Za dzień zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia uważa się dzień podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót; 9. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej : >ustawą<.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium jest wymagane w kwocie: 8 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach