Przetargi.pl
Termorenowacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Osmolicach Pierwszych

Gmina Strzyżewice ogłasza przetarg

  • Adres: 23-107 Strzyżewice,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5666025 , fax. 081 5666025
  • Data zamieszczenia: 2015-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzyżewice
    23-107 Strzyżewice, woj. lubelskie
    tel. 081 5666025, fax. 081 5666025
    REGON: 43101986200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termorenowacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Osmolicach Pierwszych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termo renowacja budynku Publicznej szkoły Podstawowej w Osmolicach Pierwszych polegająca na wykonaniu następujących robót: 1) Wykonanie wiatrołapu na schodach do szatni od strony zachodniej budynku: a) rozbiórka istniejącego zadaszenia i ścianek z blachy, b) rozbiórka odwodnienia z kostki betonowej, c) odkopanie ścian i wykonanie izolacji termicznej ze styropianu ekstrudowanego gr. 5 cm oraz izolacji przeciwwodnej z folii kubełkowej, d) wykonanie ścian z bloczków betonu komórkowego gr. 24 cm z otworami okiennymi i drzwiowymi, e) wykonanie zadaszenia: więźba drewniana, pokrycie z blachy powlekanej (blacho dachówka) kolor czerwony (RAL 2013), ocieplenie wełną mineralną gr. 15 cm, obróbki blacharskie z blachy powlekanej w kolorze pokrycia, rynny śr. 7,5 cm, rury spustowe śr. 5 cm, f) montaż stolarki okiennej (2 okna jednoskrzydłowe z PCV o wymiarach 85 x 60 cm, uchylne, profil 5- komorowy, szyba bezpieczna klasy O2) i drzwiowej (drzwi jednoskrzydłowe o wymiarach: 107 x 202 cm, profil aluminiowy zimny, przeszklone w górnej części - szyba bezpieczna klasy P-4, z pochwytem i samozamykaczem, zamek wpuszczany z wkładką bębenkową), g) wykonanie opaski odwodnieniowej z kostki betonowej z rozbiórki na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm wraz z ułożeniem obrzeży, h) tynkowanie i malowanie ścian wewnętrznych 2) Wykonanie wiatrołapu na schodach do kotłowni od strony wschodniej budynku: a) rozbiórka istniejącego zadaszenia z blachy, b) rozbiórka odwodnienia z kostki betonowej, c) wykonanie ścian z bloczków betonu komórkowego gr. 24 cm z otworami okiennymi i drzwiowymi, d) wykonanie zadaszenia: więźba drewniana, pokrycie z blachy powlekanej (blacho dachówka) kolor czerwony (RAL 2013), ocieplenie wełną mineralną gr. 15 cm, obróbki blacharskie z blachy powlekanej w kolorze pokrycia, rynny śr. 7,5 cm, rury spustowe śr. 5 cm, e) montaż stolarki okiennej (z demontażu: 2 okna jednoskrzydłowe z PCV o wymiarach 85 x 60 cm, uchylne) i drzwiowej (drzwi jednoskrzydłowe o wymiarach: 100 x 202 cm, profil aluminiowy zimny, pełne, z klamką, zamek wpuszczany z wkładką bębenkową), f) wykonanie opaski odwodnieniowej z kostki betonowej z rozbiórki na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm wraz z ułożeniem obrzeży, g) tynkowanie i malowanie ścian wewnętrznych 3) Wykonanie nowej elewacji: a) roboty rozbiórkowe: rozbiórka cokołu z płytek terakotowych przy wejściu głównym, rozbiórka obróbek blacharskich (parapety zewnętrzne), demontaż rur spustowych b) wykucie z muru i wstawienie nowych okien - 3 szt. (okna jednoskrzydłowe z PCV o wymiarach 85 x 60 cm, uchylne, profil 5- komorowy, szyba bezpieczna klasy O2), c) przewody wentylacyjne z PCV - przedłużenie rur śr. 10 cm i montaż kratek wentylacyjnych okrągłych - 3 szt., d) odbicie uszkodzonych tynków zewnętrznych, e) ustawienie rusztowań, f) oczyszczenie i gruntowanie ścian, osłona okien folią polietylenową, g) ocieplenie ścian styropianem EPS 100 gr. 12 cm współczynniku przenikania ciepła 0,038 W/m2K, ościeża gr. 2 cm, metodą lekką mokrą bezspoinową, wyprawa elewacyjna - tynk nanosilokonowy barwiony w masie, faktura baranek gr. 2 mm, kolor żółty - 2 odcienie, cokół do wysokości 60 cm - tynk mozaikowy żywiczny, h) obróbki blacharskie pod rynnami oraz parapety zewnętrzne z blachy powlekanej, i) ponowny montaż rur spustowych j) dostawa i montaż łukowego daszku z poliwęglanu o wymiarach: długość: 200 cm, szerokość: 100 cm, k) wschodnia elewacja: rozbiórka nawierzchni z koski betonowej wraz z rozbiórką podsypki, ponowne ułożenie kostki na podsypce cementowo - piaskowej gr. 10 cm. Szczegółowy zakres, wymagania oraz warunki wykonania robót objętych przedmiotowym zamówieniem określone zostały w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Uwaga: - wskazane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót parametry materiałów określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, dopuszczalne jest zaproponowanie parametrów lepszych, - do każdej z nazw firm, znaków firmowych itp., które zostały wymienione w projekcie budowlano - wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót (stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji) dodaje się słowa lub równoważne - Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych do określonych w dokumentacji projektowej. Warunkiem jest, aby materiały i urządzenia równoważne posiadały co najmniej takie same parametry techniczno - użytkowe jak wskazane w dokumentacji. Do obowiązków wykonawcy w ramach zadania i ceny ofertowej należy: 1) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami i przepisami prawa budowlanego, na ustalonych niniejszą umową warunkach oraz z należytą starannością i w terminach umownych; 2) wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakości wbudowywanych materiałów. Wykonawca zapewni odpowiedni system kontroli, włączając personel, laboratorium, sprzęt, zaopatrzenie i wszystkie urządzenia niezbędne do pobierania próbek i badań materiałów oraz robót; 3) przedłożenie w dniu podpisania umowy kopii uprawnień kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego, 4) zapewnienie właściwego oznakowania i właściwego zabezpieczenia terenu budowy; 5) utrzymanie porządku na terenie budowy oraz usuwanie na własny koszt zbędnych materiałów, odpadów i śmieci; 6) ponoszenie odpowiedzialności finansowej za szkody wyrządzone przez Wykonawcę właścicielom lub użytkownikom posesji sąsiadujących z terenem budowy; 7) zapewnienie bezpiecznych warunków ruchu pieszego w rejonie prowadzenia przedmiotowych robót; 8) dbałość o środowisko naturalne, w tym by odpady, emisje i zanieczyszczenia z terenu budowy, a w szczególności ścieki, pyły, wyziewy i hałas były możliwie najmniejsze i nie przekraczały dopuszczalnych prawem norm oraz nie stanowiły zagrożenia dla środowiska naturalnego; 9) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót; 10) naprawa uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego - w uzgodnieniu z ich administratorami; 11) ponoszenie wszelkich kosztów związanych z wypełnianiem przez Wykonawcę obowiązków wynikających z zawartej umowy; 12) opracowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji odbiorowej, zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do odbioru 13) czynny udział w odbiorach. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia oraz co najmniej 36 miesięcznej rękojmi. Do wykonania robót mogą być użyte wyłącznie materiały i urządzenia odpowiadające następującym wymogom: a) oznaczone znakiem CE, dla których dokonano oceny zgodnie ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru Polski Norm, z europejską aprobatą techniczną EAT lub krajową specyfikacja techniczną państw członkowskich UE uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, b) znajdujące się w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, c) dla których producenci wystawili deklarację zgodności WE potwierdzającą zgodność wyrobu z europejskimi normami i aprobatami. d) oznaczone znakiem budowlanym zgodnie z Polską Normą lub krajową aprobatą techniczną, z zgodność ta została potwierdzona w deklaracji zgodności wydanej przez producenta lub wyroby przeznaczone do jednostkowego stosowania w konkretnym obiekcie budowlanym. Z uwagi na ryczałtowy charakter rozliczeń załączony przedmiar należy traktować informacyjnie, Wykonawca winien wycenić cały zakres prac wymieniony w dokumentacji przetargowej zasygnalizowany w przedmiarach robót. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia w związku z tym zaleca się, aby wykonawca bardzo szczegółowo sprawdził w terenie warunki wykonywania przedmiotu zamówienia. Warunki gwarancyjne Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na przedmiot zamówienia gwarancji jakości , na opisanych poniżej warunkach: 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości dla przedmiotu umowy na 36 miesięcy od daty ostatecznego przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu. 2. Gwarancja jakości musi obejmować zarówno jakość wykonanych robót jak i jakość zastosowanych materiałów, surowców i urządzeń. 3. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie uczestniczyć w gwarancyjnych przeglądach okresowych oraz w odbiorze ostatecznym. 4. Początek biegu okresu rękojmi i gwarancji liczone jest od daty bezusterkowego odbioru przez zamawiającego potwierdzonego protokołem odbioru końcowego robót. 5. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt i własnym staraniem usunąć w okresie gwarancji i rękojmi stwierdzone wady przedmiotu umowy w terminie do 14 dni od daty ich zgłoszenia przez Zamawiającego. 6. Wykonawca udziela gwarancji na całość przedmiotu umowy tj. także za roboty wykonane przez Podwykonawców i dalszych Podwykonawców. Uwaga: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugstrzyzewice.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach