Przetargi.pl
Remont budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Skrwilnie.

Gmina Skrwilno ogłasza przetarg

  • Adres: 87-510 Skrwilno, ul. Rypińska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 2700012 , fax. 54 2700214
  • Data zamieszczenia: 2017-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skrwilno
    ul. Rypińska 7
    87-510 Skrwilno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 2700012, fax. 54 2700214
    REGON: 54248000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Skrwilnie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia został określony na podstawie projektu prac remontowych opracowanego przez Biuro Projektów i Nadzorów Budowlanych Andrzej Oszal z Sierpca przewiduje wykonanie następującego zakresu prac remontowych; - wykonanie wzmocnień stropów oraz wykonanie nadproży otworów drzwiowych, - rozebranie części ścianek działowych i zastąpienie ich ściankami lekkimi z płyt KG, - zmiana układu komunikacyjnego poprzez połączenie ciągiem komunikacyjnym starej i nowszej części budynku, - remont posadzek, tynków i powłok malarskich wewnątrz budynku, - przebudowa łazienki na parterze z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych, - wymiana okładzin ścian w łazienkach oraz wykonanie nowej okładziny z płytek w pomieszczeniu socjalnym, - przebudowa zejścia do kotłowni i zjazdu do garażu. Z uwagi na konieczność funkcjonowania obiektu wykonawca robót ustali z inwestorem szczegółowy harmonogram robót uwzględniający kompleksowe wykonanie robót w poszczególnych częściach budynku. W wybranej części pomieszczeń należy wykonać niezbędne prace rozbiórkowe (zerwanie posadzek, usunięcie starych powłok malarskich), następnie należy dokonać oceny konieczności zerwania częściowego warstw podposadzkowych i części tynków. Po ewentualnym uzupełnieniu ścianek i tynków, należy wykonać gładzie gipsowe, nowe powłoki malarskie a następnie należy wykonać posadzki (w większości pomieszczeń klejone wykładziny PCV, w części pomieszczeń i w komunikacji posadzki z płytek gresowych). Kompleksowy remont części pomieszczeń pozwoli na zagospodarowanie ich w celu opróżnienia kolejnych pomieszczeń do remontu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach