Przetargi.pl
Remont budynku administracyjnego Urzędu Gminy

Urząd Gminy Jastrząb ogłasza przetarg

  • Adres: 26-502 Jastrząb, Pl. Niepodległości 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 628 48 60 , fax. 048 628 48 61
  • Data zamieszczenia: 2010-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jastrząb
    Pl. Niepodległości 5 5
    26-502 Jastrząb, woj. mazowieckie
    tel. 048 628 48 60, fax. 048 628 48 61
    REGON: 00053751000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku administracyjnego Urzędu Gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Jastrzębiu. Zakres robót obejmuje : - wykonanie termomodernizacji powierzchni elewacji budynku nie pokrytych okładzinami kamiennymi, - renowację istniejących okładzin elewacyjnych z płyt kamiennych, - remont i częściową przebudowę schodów zewnętrznych, - wymianę zadaszeń przy wejściach do budynku, - uzupełniające roboty zewnętrzne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna składająca się z projektu budowlanego, przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3.000 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugjastrzab.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach