Przetargi.pl
Remont budynków przy ul. Sienkiewicza 6, ul. Kilińskiego 1, ul. Kilińskiego 3 zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Kutnie.

Zarząd Nieruchomości Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, ul. Wojska Polskiego 10a
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 024 3555800, 3555806 , fax. 024 3555800
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Nieruchomości Miejskich
    ul. Wojska Polskiego 10a 10a
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 024 3555800, 3555806, fax. 024 3555800
    REGON: 47329513800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zarządzanie nieruchomościami miejskimi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynków przy ul. Sienkiewicza 6, ul. Kilińskiego 1, ul. Kilińskiego 3 zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Kutnie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót budowlanych na budynkach przy ul. Sienkiewicza 6, ul. Kilińskiego 1, ul. Kilińskiego 3 zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Kutnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Kosztorysy nakładcze wraz z przedmiarem robót. - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - Wykaz stolarki okiennej i drzwiowej. Kosztorysy nakładcze ( wraz z przedmiarem robót) zostały sporządzone dla każdego budynku oddzielnie i stanowią załączniki Nr 4a, Nr 4b oraz Nr 4c do niniejszej siwz. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zostały sporządzone dla każdego budynku oddzielnie i stanowią załączniki Nr 5a, Nr 5b oraz Nr 5c do siwz. Wykaz stolarki okiennej i drzwiowej został sporządzony dla każdego budynku oddzielnie i stanowi załącznik Nr 7a, Nr 7b oraz Nr 7c do siwz. Zakres robót budowlanych budynku przy ul. Sienkiewicza 6 obejmuje: - remont i malowanie elewacji, - remont dachu, - częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Zakres robót budowlanych budynku przy ul. Kilińskiego 1 obejmuje: - remont i malowanie dwóch elewacji (frontowej i od strony ul. Kilińskiego 3), - remont dachu, - częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Zakres robót budowlanych budynku przy ul. Kilińskiego 3 obejmuje: - remont i malowanie elewacji, - częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Wszystkie trzy budynki określające przedmiot zamówienia stanowią jedno zadanie. W związku z powyższym remontu tychże budynków należy dokonać łącznie bez podziału na części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454430004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. Wadium należy wnieść w wysokości 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Wykonawca wnosi wadium zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ust. 1. i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach - zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek zamawiającego BANK BGŻ O/Kutno nr 77203000451110000001644130 z dopiskiem : Wadium - Remont budynków zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich Spr. Nr 7/ZNM/2009. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, tj najpóźniej do 04 czerwca 2009r. do godz. 09:00. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna dokument gwarancyjny należy dołączyć do oferty. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wpłatą wadium, zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, to jest: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj: a) wykonawcy wykażą, że przy wykonywanych pracach dysponują (osobą) uczestniczącą w wykonywaniu zamówienia, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (kierownik budowy) i który jest członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów i oświadczeń, jakich żąda od wykonawców, stosując formułę spełnia - nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. Konsorcjum, spółka cywilna) muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.lit a) ogłoszenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest dostarczyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, zobowiązany jest dostarczyć: 4. dokument stwierdzający, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, takie jak zaświadczenie o uprawnieniach budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (kierownik budowy), 5. Aktualne ( z okresem ważności obejmującym co najmniej dzień składania ofert) zaświadczenie o przynależności osoby (kierownika robót) do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, Ponadto: 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 3 do siwz); w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie z art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych składają wszyscy uczestnicy podmiotu poprzez złożenie przez każdego z wykonawców oddzielnie na odrębnych formularzach oświadczenia podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentowania takiego wykonawcy. 7. Kosztorysy ofertowe w wersji szczegółowej, sporządzone na podstawie kosztorysów nakładczych - wzór (załączniki Nr 4a, Nr 4b oraz Nr 4c do siwz), 8. Formularz Podwykonawstwo( Załącznik nr 6 do siwz). 9. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, 2 i 3 ogłoszenia zobowiązany jest załączyć dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w pkt 9 ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Postanowienia pkt 11 ogłoszenia stosuje się odpowiednio. 11. Dokument, o którym mowa w pkt 9.lit. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 9.lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga, aby załączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę. W przypadku braku wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, o których mowa wyżej lub w przypadku złożenia dokumentów zawierających błędy, zamawiający wezwie wykonawców do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna), każdy z uczestników oferty wspólnej musi złożyć oddzielnie dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 3 i 6 ogłoszenia. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.znm.kutno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach