Przetargi.pl
Remont budynków mieszkalnych wielorodzinnych zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Kutnie.

Zarząd Nieruchomości Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, ul. Wojska Polskiego 10a
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 024 3555800, 3555806 , fax. 024 3555800
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Nieruchomości Miejskich
    ul. Wojska Polskiego 10a 10a
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 024 3555800, 3555806, fax. 024 3555800
    REGON: 47329513800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.znm.kutno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zarządzanie nieruchomościami miejskimi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynków mieszkalnych wielorodzinnych zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Kutnie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót budowlanych na budynkach mieszkalych wielorodzinnych przy ul. Przytorze 4 i ul. Przytorze 4A zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Kutnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Kosztorysy nakładcze wraz z przedmiarem robót - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Kosztorysy nakładcze (wraz z przedmiarem robót) zostały sporządzone dla każdego budynku oddzielnie i stanowią załączniki Nr 4/1 oraz Nr 4/2 do niniejszej siwz. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zostały sporządzone dla każdego budynku oddzielnie i stanowią załączniki Nr 5/1 oraz Nr 5/2 do siwz. W związku z powyższym ustala się podział całego zamówienia na 2 zadania (części) i oznacza je w sposób następujący: 1. Budynek mieszkalny wielorodzinny przy ul. Przytorze 4 - zadanie Nr 1, 2. Budynek mieszkalny wielorodzinny przy ul. Przytorze 4A - zadanie Nr 2. Zakres robót budowlanych obejmuje: - docieplenie dwóch ścian, - wykonanie wyprawy z tynku mineralnego, - malowanie wyprawy całego budynku farbą silikonową, - wymianę stolarki okiennej, - wymianę rynien i rur spustowych, - wymianę obróbek blacharskich bez pokrycia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości odpowiadającej części lub całości zamówienia publicznego, na którą składa ofertę. W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na całość zamówienia musi ona być zabezpieczona wpłatą wadium w wysokości 14 500,00 PLN (słownie: czternaście tysięcy pięćset złotych 00/100). W przypadku gdy wykonawca składa ofertę częściową winien wpłacić kwotę wadium określoną dla tego zadania, tj.: zadanie Nr 1 - 7 250,00 PLN (słownie: siedem tysięcy dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100), zadanie Nr 2 - 7 250,00 PLN (słownie: siedem tysięcy dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100). Na dowodzie wpłaty należy określić numer zadania zamówienia publicznego dla którego jest dokonywana wpłata w przypadku oferty częściowej. Wykonawca wnosi wadium zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach - zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek zamawiającego BANK BGŻ O/Kutno nr 77203000451110000001644130 z dopiskiem: Wadium - Remont budynków mieszkalnych zadanie Nr ... Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decydyje data wpływu środków na rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do 21 kwietnia 2009r. do godz. 09:00. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna dokument gwarancyjny należy dołączyć do oferty. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wpłatą wadium, zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, to jest: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, tj.:a) wykonawcy wykażą, że przy wykonywanych pracach dysponują (osobą) uczestniczącą w wykonywaniu zamówienia, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjo - budowlanej (kierownik budowy) i który jest członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3. znajdują się w sytuacji ekomonicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń, jakich żąda od wykonawców, stosując formułę spełnia - nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. Konsorcjum, spółka cywilna) muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2. lit a) ogłoszenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest dostarczyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpeiczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, zobowiązany jest dostarczyć: 4. dokument stwrdzający, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, takie jak zaświadczenie o uprawnieniach budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (kierownik budowy), 5. Aktualne (z okresem ważności obejmującym co najmniej dzień składania ofert) zaświadczenie o przynależności osoby (kierownika robót) do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, Ponadto: 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 3 do siwz); w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych składają wszyscy uczestnicy podmiotu poprzez złożenie przez każdego z wykonawców oddzielnie na odrębnych formularzach oświadczenia podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentowania takiego wykonawcy. 7. Kosztorys(-y) ofertow(-e)y w wersji szczegółowej, sporządzony(-e) na podstawie kosztorysu(-ów) nakładcz(-ych)ego - wzór (załączniki Nr 4/1 oraz 4/2 do siwz), 8. Formularz Podwykonawstwo (załącznik Nr 6 do siwz), 9. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospoltej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1,2 i 3 ogłoszenia zobowiązany jest załączyć dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10. Jeżeli w kraju pochopdzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w pkt 9 ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złżone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Postanowienia pkt 11 ogłoszenia stosuje się odpowiednio. 11. Dokument, o którym mowa w pkt 9. lit.a) powinien być wystawiny nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 9. lit. b) powinien być wystwiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga, aby załączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę. W przypadku braku wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa wyżej lub w przypadku złożenia dokumentów zawierających błędy, zamawiający wezwie wykonawców do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku składania oferty wspólnej (Konsorcjum, spółka cywilna), każdy z uczestników postępowania oferty wspólnej musi złożyć oddzielnie dokumenty wymienione w pkt 1,2,3 i 6 ogłoszenia. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.znm.kutno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach