Przetargi.pl
Remont budynków komunalnych na terenie gm. Wisznia Mała

Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg

  • Adres: 55-114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 127 025 , fax. 713 127 068
  • Data zamieszczenia: 2019-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
    ul. Wrocławska 9
    55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 713 127 025, fax. 713 127 068
    REGON: 93193489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynków komunalnych na terenie gm. Wisznia Mała
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Remont budynków komunalnych na terenie gm. Wisznia Mała w ramach zadań: Zadania nr 1* „Remont pomieszczeń w budynku świetlicy w Szewcach” Zadania nr 2*: „Remont pomieszczeń w budynku dawnej remizy w Piotrkowiczkach”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadania nr 1* Wykonanie robót budowlanych obejmujących m.in.: a. wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych; b. wykonanie płyty żelbetowej pod nowa posadzkę; c. wykonanie ścianek działowych z cegły; d. wykonanie izolacji przeciwwilgociowych; e. wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki; f. wykonanie tynków wewnętrznych; g. montaż nowych drzwi wewnętrznych i zewnętrznych; h. wykonanie posadzek z płytek typu gres; i. licowanie ścian płytkami; j. malowanie pomieszczeń; k. wymianę oświetlenia pomieszczeń i osprzętu 230V; l. wymianę grzejników elektrycznych; m. wymianę instalacji wod.-kan. wraz z armaturą i elementami tzw. białego montażu; n. dostawę i montaż wyposażenia łaźni i sanitariatów. Zadanie nr 2* Wykonanie robót budowlanych obejmujących m.in.: a. wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych; b. miejscowe pokrycie dachu papą termozgrzewalną; c. wykonanie ścianki działowej z płyt; d. renowację tynków wewnętrznych; e. wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzkę; f. wykonanie posadzki z płytek typu gres; g. malowanie pomieszczeń; h. wymianę oświetlenia pomieszczeń. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja przetargowa, na którą składa się: Zadanie nr 1* 1) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) 2) Inwentaryzacja budynku, Plan sytuacyjny z zaznaczoną częścią budynku objętą zakresem inwestycji 3) Szczegółowa specyfikacja wykonania i odbioru robót (SST) 4) Przedmiar robót: Zadanie nr 2*: 1) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) 2) Inwentaryzacja budynku 3) Szczegółowa specyfikacja wykonania i odbioru robót (SST) 4) Przedmiar robót Załączony przedmiary robót służy jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien sprawdzić ilości i charakter prac oraz dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót Zamawiający za właściwe uzna zakres robót oraz ich ilości zawarte w projekcie budowlano – wykonawczym. 4. Warunki realizacji zamówienia: 1) Wykonawca w ramach wynagrodzenia skompletuje dokumentację powykonawczą niezbędną do dokonania odbioru przedmiotu zamówienia. 2) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie w obiektach użyteczności publicznej i niezbędne do odbioru przez instytucje takie jak sanepid oraz straż pożarną. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 3) Materiały, o których mowa w ust. 1, powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r., poz. 266) oraz Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 poz. 1186 ze zm.) Parametry techniczne wbudowywanych materiałów powinny być potwierdzone aktualnymi aprobatami technicznymi, atestami 4) Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych, zgodnie z uzgodnieniami, technologią wskazaną w opisie, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami i SIWZ. 5) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 1) Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 2) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeśli dotyczy) a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy). 3) Dokumenty i oświadczenia wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich (jeśli dotyczy) 1. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach