Przetargi.pl
Remont budynków i lokali mieszkalnych gminnych, gminy Wronki

Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 64-510 Wronki, ul. Ratuszowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 545 300 , fax. 672 545 328
  • Data zamieszczenia: 2020-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy
    ul. Ratuszowa 5
    64-510 Wronki, woj. wielkopolskie
    tel. 672 545 300, fax. 672 545 328
    REGON: 52696600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wronki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynków i lokali mieszkalnych gminnych, gminy Wronki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje remont lokali, budynków i obiektów gminnych. Przedmiot zamówienia podzielony został na 8 części: Część I – Wronki, ul. Sierakowska 24 - remont elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz gospodarczego wraz z rozbiórką budynku gospodarczego: 1. Rozbiórka budynków gospodarczych, 2. Remont elewacji, 3. Wymiana deskowania na budynku gospodarczym, 4. Wykonanie obróbek blacharskich, 5. Wymiana drzwi ciesielskich, 6, Wymiana pokrycia z poliwęglanu, 7. Odbicie tynków, 8. Wykonanie tynków mineralnych, 9. Izolacja fundamentów, 10. Rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej, 11. Wywóz gruzu i odpadów do utylizacji. Część II – Wronki, ul. Sierakowska 25/2- remont pomieszczenia wraz z wydzieleniem pomieszczenia sanitarnego: 1. Wykonanie ścianek z płyty kartonowo - gipsowych, 2. Montaż armatury sanitarnej, 3. Wykonanie instalacji elektrycznej, 4. Położenie wykładzin podłogowych, 5. Montaż czujnika czadu i dymu, 6. Wykonanie podejść wodno-kanalizacyjnych. Część III – Wronki, ul. Kościuszki 22- utwardzenie nawierzchni terenu-prace remontowe: 1. Mechaniczne wykonanie koryta, 2. Wykonanie podbudowy, 3. Regulacja pionowa włazów kanałowych, 4. Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej. Część IV – Wronki, Rynek 2 - remont lokalu użytkowego: 1. Rozbiórka instalacji wodno-kanalizacyjnej, c.o., 2. Wykonanie sufitu podwieszanego, 3. Wykonanie kabiny wc, 4. Wykonanie instalacji elektrycznej, 6. Montaż armatury łazienkowej, 7. Wykonanie posadzki , 8. Montaż opraw oświetleniowych, 9. Montaż wyłączników i gniazd. Część V – Wróblewo, świetlica wiejska - remont świetlicy wiejskiej we Wróblewie: 1. Ustawienie rusztowań, 2. Wymiana rur spustowych, 3. Odbicie luźnych tynków, 4. Uzupełnienie tynków, 5. Malowanie elewacji, 6. Wymiana kratek wentylacyjnych, 7. Odnowienie napisów, 8. Malowanie drewnianych elementów, 9. Oczyszczenie płytek przed wejściem, 10. Wymiana obróbek blacharskich. Część VI – Lubowo, świetlica wiejska - remont pomieszczeń: 1. Wymiana opraw oświetleniowych, 2. Malowanie ścian, 3. Wykonanie tynków żywicznych, 4. Przełożenie instalacji elektrycznej, 5. Wymiana gniazd elektrycznych. Część VII – Ćmachowo - świetlica wiejska-remont podłogi: 1. Rozebranie istniejącej podłogi i listew przypodłogowych, 2. Oczyszczenie podłoża, 3. Ułożenie podkładów pod panele, 4. Ułożenie posadzki z paneli AC6, 5. Montaż listew przypodłogowych. Część VIII – Rzecin - remont kuchni letniej: 1. Rozebranie pokrycia dachu i obróbek blacharskich, 2. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 3. Wymiana krokwi i łat, 4. Pokrycie dachu, 5. Montaż instalacji elektrycznej, 6. Remont komina, 7. Utwardzenie nawierzchni przed budynkiem, 8. Wykonanie przyłącza wodno-kanalizacyjnego, 9. Malowanie ścian.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca dołącza: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczeń stanowią Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. 2) formularz(e) ofertowy(e) - sporządzony(e) w oparciu o kosztorys(y) ofertowy(e), ślepe Zamawiającego, stanowiących załączniki nr 9b, 10b, 11a, 12b, 13b, 14b, 15b, 16b do SIWZ. Formularz ofertowy należy sporządzić metodą uproszczoną w oparciu o kosztorys(y) ofertowy(e) / ślepe Zamawiającego – zgodne w zakresie przedmiotu robót. W formularzu(ach) ofertowym(ch). Wykonawca zobowiązany jest do wyceny wszystkich elementów (pozycji) z kosztorysu(ów) ofertowego(ych)/ślepych załączonego(ych) do SIWZ. Zamawiający w zakresie zmian obmiaru dopuszcza jedynie takie zmiany, które nie wpływają na całościowy obmiar wycenianej pozycji, np. szt. 1 - kpl. 1. Wykonawca nie ma prawa bez zgody Zamawiającego do dokonywania zmian w pozycjach zawartych w przekazanym kosztorysie ślepym (np. dopisywania pozycji, zmiany ilości robót, itp.). Jeżeli w wyniku dokonanej przez siebie analizy i obliczenia ilości robót uzna je za niewłaściwe, to zmiany ilości robót Wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. W kosztorysie ofertowym należy podać wartość robót w zł netto, wartość podatku VAT w zł i wartość robót w zł brutto, po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku oraz podpisać. 3) pełnomocnictwo – w przypadku, gdy reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub w przypadku składania oferty wspólnej (wówczas pełnomocnictwo musi zostać udzielone do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art.14 Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach