Przetargi.pl
Remont boiska sportowego w miejscowości Kłodawa woj. lubuskie

Gmina Kłodawa ogłasza przetarg

  • Adres: 66-415 Kłodawa, ul. Gorzowska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7216665, 7216670 , fax. (095) 721 66 60
  • Data zamieszczenia: 2020-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłodawa
    ul. Gorzowska 40
    66-415 Kłodawa, woj. lubuskie
    tel. 095 7216665, 7216670, fax. (095) 721 66 60
    REGON: 54206600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klodawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont boiska sportowego w miejscowości Kłodawa woj. lubuskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont boiska sportowego w miejscowości Kłodawa woj. lubuskie przy ul. Klonowej na dz. nr 27/7, 27/183. Zakres prac obejmuje prace rozbiórkowe (demontaż istniejących piłkochwytów, bramek, ogrodzenia, oraz wycięcie i wykarczowanie drzew), renowację płyty boiska piłkarskiego (BP) oraz wykonanie nowego boiska treningowego (BT) wraz z oświetleniem. Płyta boiska będzie zmodernizowana z zachowaniem wymiarów standardowych, zgodnych z zaleceniami FIFA dla nowo budowanych obiektów (105 m x 68 m). Płyta zostanie wyposażona w system drenażu oraz automatyczny system nawadniania. Boisko treningowe wykonane będzie jako plac trawiasty zostanie zdrenowane oraz tak ukształtowane, aby pełnić rolę bufora przed zalewaniem wodami z pól. Wykorzystane zostaną istniejące kabiny dla zawodników rezerwowych, które zostaną przeniesione na boisko treningowe. BT zostanie wyposażone w system nawadniania. Boisko piłkarskie należy wyposażyć w bramki aluminiowe montowane w tulejach umożliwiających ich demontaż. BT należy wyposażyć w bramki przejezdne na kółkach pozwalające na szybkie ustawianie w dowolnym miejscu. Obiekt zostanie jako całość ogrodzony nowym ogrodzeniem, z zastosowaniem furtek i bram technicznych. BT zostanie ogrodzone dodatkowo piłkochwytem na całości obwodu. Na BP zostaną zachowane istniejące piłkochwyty oraz zostaną wykonane nowe barierki pomiędzy trybunami, a polem gry. Przy BP wykonane zostaną dwie trybuny metalowe ażurowe na 54 i 104 miejsc jako element modułowy oraz 2 kabiny dla zawodników (12 osobowe). Pomiędzy kabinami dla zawodników obu drużyn zostanie umieszczona kabina dla ratownictwa medycznego (3 osobowa). Przy wejściu na teren boisko należy zamontować tablicę informacyjną. Wzdłuż ogrodzenia przy boisku treningowym należy wykonać nawierzchnię parkingową z płyt ażurowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku składając wadium należy wskazać w imieniu, kogo i tytułem, jakiego postępowania jest wnoszone, 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z 09.11.2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310 ze zm.), 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, numer rachunku bankowego: 78 8355 0009 0075 3762 2000 0004. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert, 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, 6. W razie wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, należy oryginał dowodu jego wniesienia złożyć w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Kłodawa, ul. Gorzowska 40 (sekretariat), przed upływem terminu składania ofert lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie z opisem „Wadium w postępowaniu nr RPI.271.7.2020 na … [wpisać nazwę zadania].” Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowo, że każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązuje gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. Z uwagi na aktualną sytuację epidemiologiczną w kraju, Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w formie niepieniężnej w oryginale w postaci elektronicznej, tj. w formie elektronicznego oryginału dokumentu wadialnego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu). Elektroniczny oryginał dokument wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert za pomocą poczty elektronicznej na adres: zamowieniapubliczne@klodawa.pl
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty sporządzonym według załącznik nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenie o udostępnieniu zasobów (zobowiązanie podmiotu trzeciego) sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ Wykonawca składa w formie oryginału wraz z ofertą, 3. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, 4. Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum, jeżeli oferta jest składana przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach