Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz ogłasza przetarg
- Adres: 01-627 Warszawa, Słowackiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 224438878, , fax. 224439004
- Data zamieszczenia: 2018-02-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz
Słowackiego 6/8
01-627 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 224438878, , fax. 224439004
REGON: 01525966300186 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zoliborz.org.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont bloku kuchennego w Szkole Podstawowej nr 267 przy ul. Braci Załuskich 1 w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont bloku kuchennego w Szkole Podstawowej nr 267 przy ul. Braci Załuskich 1 w Warszawie. Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót: rozbiórkowych, remontowych instalacji sanitarnych z wymianą i montażem urządzeń, remontowych wentylacji mechanicznej z wymianą i montażem urządzeń, remontowych instalacji elektrycznych z wymianą przewodów, tablic i osprzętu, stolarskich (wymiana oraz montaż stolarki drzwiowej i okiennej), remontowych okien PCV, glazurniczych, tynkarskich i malarskich ścian i sufitów, malarskich instalacji c.o. i osłon grzejnikowych. Szczegółowy zakres prac określają: niniejszy opis przedmiotu zamówienia, projekty i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Załączone przedmiary należy traktować jako materiał pomocniczy. Zamieszczone w projekcie znaki towarowe wyrobów budowlanych i dane producentów służą wyłącznie do przykładowego określenia systemów, parametrów technicznych materiałów i urządzeń oraz standardów jakościowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia będzie zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). Forma wadium: 1) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu – wpłata przelewem na rachunek bankowy: 53 1030 1508 0000 0005 5003 7033 z dopiskiem „Wadium - przetarg nieograniczony na: „remont bloku kuchennego w Szkole Podstawowej nr 267 przy ul. Braci Załuskich 1 w Warszawie", w treści tytułu wpłaty zaleca się podać nr sprawy UD-XVIII-WZP.271.14.2018; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) W przypadku wadium wnoszonego: a) w pieniądzu - za termin wniesienia przyjmuje się chwilę uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. Zaleca się dołączenie do oferty kopii dowodu wniesienia wadium poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (lub pełnomocnika w przypadku wykonawców występujących wspólnie); b) w formie gwarancji lub poręczenia – dokument w swej treści musi zawierać deklarację o nieodwołalnej i bezwarunkowej zapłacie wymaganej kwoty wadium na pierwsze pisemne wezwanie zamawiającego (beneficjenta) powołującego się na okoliczności określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp i obejmować cały okres związania ofertą. Dokument należy złożyć w kasie urzędu (parter), natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (lub pełnomocnika w przypadku wykonawców występujących wspólnie) zaleca się załączyć do oferty. Przedmiotowy dokument winien być sporządzony w języku polskim.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w imieniu wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli umocowanie nie wynika z przepisów prawa lub innych złożonych dokumentów 2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają jedną ofertę wspólną; b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku przesłanek do wykluczenia z postępowania (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) oraz aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; c) pozostałe dokumenty, formularze i oświadczenia składa pełnomocnik reprezentujący wszystkich wykonawców. 3) w przypadku wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, należy przedstawić: a) informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o jakim mowa w pkt III.3 b) dokumenty określające w szczególności - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont 13 pokoi wraz z łazienkami w budynku Dedal w Malborku ul. De Gaulle'a 5.
Dodano: 2024-07-05 - Remont budynku usług zdrowia na potrzeby ośrodka środowiskowej opieki psychologicznej i psychoterapeutycznej
Dodano: 2024-07-04 - „Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku ”
Dodano: 2024-06-28 - Remont pomieszczeń biurowych po pożarze.
Dodano: 2024-06-27 - PRACE REMONTOWE W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. BATALIONU ZOŚKA PRZY UL. WRZOSOWEJ 42 W CELESTYNOWIE
Dodano: 2024-06-27 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Bagno 5 m 225, Królewska 43 m 45, Przemysłowa 38 m 5, Smolna 16 m 2
Dodano: 2024-06-24 - Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie gminy Gozdowo
Dodano: 2024-06-20 - Remont dachów w placówkach oświatowych w Gm. Brwinów
Dodano: 2024-06-18 - Remont budynku Przedszkola w Tarczynie
Dodano: 2024-06-13 - Wyk. prac remont., świad. usług pog. techn. w zakr. robót ogólnob. w zasobach admin. przez ZGN Praga-Płd. m. st. Wa-wy na terenie AN7 – roboty podobne nr 2 do umowy GN/PS/57/22/NZ z dn. 17.08.2022 r.
Dodano: 2024-06-13