Przetargi.pl
Remont/ bieżąca konserwacja pustostanów z zasobu komunalnego: Część 1 ul. Mickiewicza 5 lok. 2, Część 2 ul. B. Prusa 44 m 6 A, Część 3 ul. Edwarda 2 lok. 1, Część 4 ul. Edwarda 2 lok. 16, Część 5 ul. Szkolna 14 m 2.

Gmina Miasto Pruszków ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Kraszewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 587 244
  • Data zamieszczenia: 2020-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pruszków
    ul. Kraszewskiego
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 227 587 244
    REGON: 00000000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont/ bieżąca konserwacja pustostanów z zasobu komunalnego: Część 1 ul. Mickiewicza 5 lok. 2, Część 2 ul. B. Prusa 44 m 6 A, Część 3 ul. Edwarda 2 lok. 1, Część 4 ul. Edwarda 2 lok. 16, Część 5 ul. Szkolna 14 m 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prace polegające na remoncie/bieżącej konserwacji lokali mieszkalnych (pustostanów): Część 1 ul. Mickiewicza 5 lok. 2, Część 2 ul. B. Prusa 44 m 6 A, Część 3 ul. Edwarda 2 lok. 1, Część 4 ul. Edwarda 2 lok. 16, Część 5 ul. Szkolna 14 m 2. Zakres prac – to prace instalacyjne i remontowe, szczegółowo określone w przedmiarze, stanowiącym załącznik do umowy i będącym integralną częścią umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (według załączonego druku dla Części 1, 2, 3, 4, i 5) 2) Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej Kosztorys ofertowy (na podstawie załączonego przedmiaru) traktowany będzie przez Zamawiającego, jako podstawa ustalenia zaangażowania prac przy płatnościach częściowych oraz w przypadku, o którym mowa w art. 145 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3) Oświadczenie określone w pkt. 9.1 niniejszej SIWZ, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 12 – 23 oraz art. 24, ust. 5 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz spełnienia warunków udziału 4) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie , 5) Zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach