Przetargi.pl
Remont balkonów i elewacji budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Dęblinie przy ul. Urbanowicza 11 i 13

Wojskowa Agencja Mieszkaniowa 02-004 Warszawa ul. Chałubińskiego 3A Oddział Regionalny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-309 Lublin, ul. Łęczyńska 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7462209 , fax. 081 7462209 w. 123
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa 02-004 Warszawa ul. Chałubińskiego 3A Oddział Regionalny w Lublinie
    ul. Łęczyńska 1 1
    20-309 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7462209, fax. 081 7462209 w. 123
    REGON: 01126394600346
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja Państwowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont balkonów i elewacji budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Dęblinie przy ul. Urbanowicza 11 i 13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont balkonów i elewacji budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Dęblinie przy ul. Urbanowicza 11 i 13. Zakres robót budowlanych obejmuje: a) zabezpieczenie na czas remontu elementów mogących ulec zabrudzeniu lub zniszczeniu; b) skucie lastryka i posadzki na balkonach; c) wymiana obróbek blacharskich balkonów; d) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej podposadzkowej; e) wykonanie podkładu cementowego pod płytki; f) ułożenie płytek i cokolików; g) impregnacja hydrofobowa posadzek; h) oczyszczenie i malowanie wypełnień balustrad; i) skucie i uzupełnienie tynku cementowo-wapiennego i systemu BSO; j) oczyszczenie elewacji z nalotów, mchów, alg, itp.; k) uzupełnienie tynku mineralnego; l) wymiana kratek wentylacyjnych; m) malowanie balustrad; n) malowanie elewacji; o) montaż rur spustowych przy wiatrołapach; p) malowanie pozostałych rur spustowych; q) wymiana instalacji odgromowej; r) zakotwienie i uzupełnienie balustrad; s) uporządkowanie terenu budowy;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust 1 uPzp, oraz którzy: 1) wykonali co najmniej 2 roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj: - wykonali roboty dociepleniowe, lub roboty remontowo - elewacyjne, o wartości min. 80 000,00 zł dla każdej roboty, 2) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 3) dysponują lub będą dysponowały osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcyjno-budowlanym i elektrycznym (zaświadczenie kwalifikacyjne grupy E) minimum po jednej osobie z każdej branży (wymagana jest przynależność osób do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór zawarty jest w załączniku b) do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 5) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z udokumentowaniem posiadanych uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia- uprawnienia w zakresie konstrukcyjno-budowlanym i elektrycznym oraz przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa, zgodnie z załącznikiem g) do SIWZ. 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 5 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 7) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane- zgodnie z załącznikiem h) do SIWZ, 2. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, dokumenty określone w ust 1 pkt 5, 6 i 7 wykonawcy składają wspólnie, a dokumenty określone w ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4 składa każdy z wykonawców, 3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 składają odpowiednie dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane; 4. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika. 5. Wspólnicy spółki cywilnej uważani są za wykonawców składających ofertę wspólną i dotyczą ich powyższe zapisy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach