Gmina Miejska Złotoryja ogłasza przetarg
- Adres: 59-500 Złotoryja, Pl. Orląt Lwowskich
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 768 779 138 , fax. 768 783 120
- Data zamieszczenia: 2019-03-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Złotoryja
Pl. Orląt Lwowskich 1
59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
tel. 768 779 138, fax. 768 783 120
REGON: 39064765300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotoryja.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remont auli w SP nr 3 w Złotoryi - II etap, wymiana parkietu" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest rozebranie istniejącej podłogi drewnianej, przygotowanie podłoża i położenie nowej podłogi drewnianej w auli Szkoły Podstawowej nr 3 w Złotoryi (działka nr 235/3 obręb nr 8) przy ul. Wilczej 41 w ramach realizacji zadania inwestycyjnego „Remont auli w SP nr 3 w Złotoryi”. Niniejsze prace stanowią II etap zadania. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został określony za pomocą dołączonej do SIWZ dokumentacji projektowej (strony 6-10 projektu budowlanego), stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ oraz szczegółowego opisy przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8 do SIWZ. Uwaga! Zakres przedmiotowego zamówienia jest częścią zakresu ujętego w ww. dokumentacji projektowej tj. dokumentacja projektowa została opracowana dla całości prac pn. „Remont auli w SP nr 3 w Złotoryi”. Część 1 (etap I) został zlecony odrębną umową. Część druga - aktualne zamówienie (Etap II) obejmuje prace: - wymiana podłogi drewnianej. Wykonana podłoga musi spełniać wymagania dla wewnętrznych nawierzchni sportowych – Normy Europejskiej PN – EN 14904 potwierdzone certyfikatem zgodności wydanym przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. Powyższe dotyczy całego systemu podłogi sportowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45432113-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymienione w Rozdz. IX i XIII ust. 4 siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną