Przetargi.pl
Dostawa i montaż prototypowej suszarni w ramach projektu „Opracowanie innowacyjnej metody oczyszczania powietrza w suszarni ziarna i nasion wraz z ograniczeniem emisji zanieczyszczeń” finansowanego na podstawie umowy nr BIOSTRATEG 3/344490/13/NCBR/2018

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2019-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
    REGON: 18670000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż prototypowej suszarni w ramach projektu „Opracowanie innowacyjnej metody oczyszczania powietrza w suszarni ziarna i nasion wraz z ograniczeniem emisji zanieczyszczeń” finansowanego na podstawie umowy nr BIOSTRATEG 3/344490/13/NCBR/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż prototypowej suszarni ziarna zbóż i nasion, stacjonarnej, o pracy stałej, mocy grzewczej około 1 MW, pojemności zasypowej (20-25) t i wydajności 5-6 t/h t/h dla ziarna kukurydzy oraz 3,4-4t/h dla ziarna rzepaku. Suszarnia powinna charakteryzować się obniżoną emisją pyłu do atmosfery (wynoszącą mniej niż 5mg/m³) oraz izolacją termiczną i akustyczną całej kolumny. Poziom hałasu nie może przekraczać 65 dB. Zainstalowana moc elektryczna nie może przekraczać 40 kW. Energooszczędność procesu suszenia ma być zapewniona poprzez recyrkulację powietrza z sekcji chłodzącej, odzysk ciepła z powietrza wilgotnego oraz poprzez spalanie bioodpadów powstających w procesie suszenia i wstępnego czyszczenia ziarna. Dla zapewnienia tych wymogów suszarnia ma być wyposażona w: a) palniki do spalania paliwa LPG jako główne źródło ciepła o mocy ok. (2 x 600kW) b) biomasą nagrzewnicę powietrza, o mocy 100-150kW, z możliwością spalania paliw stałych niskiej kaloryczności (8-12 MJ/kg), z układem zasilania biomasą (w tym rozdrabniaczem) c) układ katalitycznego dopalania współpracujący z palnikiem, d) wymiennik rekuperacyjny o mocy 100-200kW e) czujniki i mierniki parametrów procesowych. Suszarnia ma być zamontowana na ternie istniejącego magazynu ziarna zbóż i nasion rzepaku należącego do Spółdzielni Kółek Rolniczych, ul. Spółdzielcza 4, 55-080 Kąty Wrocławskie w miejsce starej suszarni zasilanej olejem opałowym i współpracować z jego urządzeniami. Urządzenie dostarczające ziarno do kolumny suszarni i odbierające ziarno muszą być sprzężone procesowo z istniejącymi urządzeniami sektora magazynowego. Dostarczona automatyka ma zapewniać zintegrowane sterowanie z wymienionymi wyżej urządzeniami suszarni, oraz automatyką istniejącego sektora magazynowego. Konstrukcja ma być dostosowana do warunków istniejących w obiekcie. Sprawdzenie stanu istniejącego i pozyskanie informacji niezbędnych do przeprowadzenia integracji leży w gestii wykonawcy. Konstrukcja urządzeń musi być zgodna z obowiązującymi normami i przepisami prawa, oraz parametrami technicznymi i opisem zamawiającego. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: transport urządzeń, montaż urządzeń i instalację (w tym integrację z istniejącą infrastrukturą), uruchomienie, szkolenie osób przewidzianych do jej obsługi, zapewnienie serwisu gwarancyjnego przez okres min. 2 lat, obsługę techniczną polegającą na dokonywaniu zmian konstrukcyjnych wynikających z procesów badawczych i walidyzacji w ciągu 2 sezonów kampanii suszarniczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42214200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Poza oświadczeniami, o których mowa w Sekcji III.3) Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) formularz Oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) Parametry techniczne (załącznik nr 1 Ado SIWZ); 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej; 4) pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej; 5) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 a do SIWZ; 6) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 7) oświadczenia, 5 dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 2a do SIWZ, o ile wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia; 8) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci , jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do SIWZ; 9) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 PZP. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną