Przetargi.pl
REMONT AULI KATEDRY ENDOKRYNOLOGII W KOMPLEKSIE SZPITALNYM W ŁODZI UL. STERLINGA 1/3.

SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów ogłasza przetarg

  • Adres: 90-549 Łódź, ul. Żeromskiego 113
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6393452, 6393453, 6393458 , fax. 042 6393452
  • Data zamieszczenia: 2010-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
    ul. Żeromskiego 113 113
    90-549 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6393452, 6393453, 6393458, fax. 042 6393452
    REGON: 47120816400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk2.umed.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT AULI KATEDRY ENDOKRYNOLOGII W KOMPLEKSIE SZPITALNYM W ŁODZI UL. STERLINGA 1/3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest wykonanie remontu Auli Katedry Endokrynologii mieszczącej się w budynku C na I piętrze w kompleksie szpitalnym przy ul. Sterlinga 1/3 w Łodzi. Powierzchnia auli wynosi ok. 52 m2. Wysokość auli wynosi ok. 4m. Remont auli obejmuje oprócz Sali wykładowej również pomieszczenia dodatkowe tj. korytarz wejściowy (powierzchnia ok. 8,8m2), korytarz do WC (powierzchnia ok. 6,1m2), WC (łączna powierzchnia ok. 6,7m2), korytarz do szatni (powierzchnia ok. 21,6m2) i szatnię (powierzchnia ok. 11,7m2). Szczegółowy obmiar oraz zakres prac znajduje się w kosztorysie nakładczym (załącznik nr 2A SIWZ), oraz w Zakresie rzeczowym robót (załącznik nr 2C SIWZ). 2. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia, obejmuje następujące prace: 1) Malowanie ścian i sufitów. 2) Malowanie stolarki drzwiowej, wieszaków, grzejników. 3) Uzupełnienie ubytków płytek ceramicznych ściennych i podłogowych. 4) Wymiana wykładziny podłogowej i listew przypodłogowych. 5) Wymiana okien i parapetów. 6) Wymiana oświetlenia oraz osprzętu elektrycznego ( wyłączniki, gniazda elektryczne). 3. Prace budowlane muszą być wykonane zgodnie z: Kosztorysem nakładczym (załącznik nr 2A SIWZ), Specyfikacją Techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 2B SIWZ), Zakresem rzeczowym robót (załącznik nr 2C SIWZ) oraz sztuką budowlaną i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 4. Ze względu na sposób rozliczania (rozliczanie ryczałtowe) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na obiekcie Zamawiającego. Nie przeprowadzenie wizji lokalnej nie zwalnia Wykonawcy od prawidłowego oszacowania ceny oferty z uwzględnieniem stanu faktycznego obiektu i ewentualnych błędów w pozycjach kosztorysu nakładczego. 5. Przy wykonaniu robót powinny być użyte materiały odpowiadające Polskim Normom, posiadać aprobaty techniczne oraz niezbędne certyfikaty. 6. Termin rękojmi i gwarancji na wykonane roboty i użyte materiały wynosi minimum 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego. 7. Numer CPV dotyczący przedmiotu zmówienia: 45450000 - 6, 45215000 - 7. 8. Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 11. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Ewentualne użycie w dokumentacji technicznej określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości materiałów. Zamawiający wymaga, aby użyte materiały, o ile są inne, posiadały parametry jakościowe, techniczne i eksploatacyjne nie gorsze niż określone w kosztorysie nakładczym. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.000,00 złotych, słownie: jeden tysiąc zł 00/100. 2. Ostateczny termin wniesienia wadium i doręczenia dowodu jego wniesienia upływa w terminie określonym w pkt. XII.3. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie I.6 SIWZ z zaznaczeniem - wadium - 248/RB/BUD-C/10 - Remont Auli Katedry Endokrynologii. 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert, 3.3. gwarancjach bankowych - gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych - gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.). 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie I.6 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.usk.umed.lodz.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach