Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ogłasza przetarg
- Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 5560129 , fax. 22 8270843
- Data zamieszczenia: 2015-05-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Pl. Powstańców Warszawy 1 1
00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 5560129, fax. 22 8270843
REGON: 00621278900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uokik.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont attyk w budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów mieszczącym się w Warszawie przy pl. Powstańców Warszawy 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont attyk w budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, którego zakres obejmuje w szczególności: - skłucie istniejących tynków na przęsłach attyk i kominach; - demontaż obróbek blacharskich; - demontaż instalacji odgromowej i powtórny montaż wraz z wykonaniem pomiaru; - wykonanie remontu attyk, słupków i kominów; - wykonanie nowych obróbek papowych i blacharskich; - wykonanie robót wykończeniowych (nowe tynki, malowanie); zgodnie z załączonymi do niniejszej specyfikacji Przedmiarem Robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz Projektem Wykonawczym. Zamawiający informuje, że roboty objęte niniejszym zamówieniem będą prowadzone w funkcjonującym obiekcie. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty remontowe w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę wykonywaną przez pracowników i współpracowników Zamawiającego. Termin wykonania przedmiotu zamówienia określa się na 16 tygodni od daty wprowadzenia na budowę. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: Zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji robót na terenie przekazanym Wykonawcy. Wykonania wszelkich robót towarzyszących, tymczasowych, porządkowych, zabezpieczających przed pyłem budowlanym - niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy. Roboty te Wykonawca ujmie w kosztach ogólnych budowy. Dokonywania dostaw materiałów sukcesywnie ze względu na brak powierzchni magazynowej i brak miejsca przed budynkiem. Zachowania porządku w obrębie wykonywania robót budowlanych. Utrzymywania obszaru robót w stanie uporządkowanym i wolnym od zbędnych przeszkód, wywożenia na bieżąco materiałów z rozbiórki we własnym zakresie i na własny koszt. Zapewnienia bezpieczeństwa ppoż. oraz bezpiecznych warunków realizacji robót i przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy. Wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego jak również z obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i z zachowaniem obowiązujących wymagań i przepisów BHP i ppoż. Użycia materiałów posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 r., poz. 883 ze zm.). Zabezpieczenia terenu robót w sposób pewny i trwały zgodnie z wymaganiami Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego. Wyznaczenia przez Wykonawcę kierownika robót - spełniającego wymagania kwalifikacyjne dla osób zatrudnionych na tym stanowisku - do nadzorowania prac i współpracy z Zamawiającym. Uczestniczenia w naradach dotyczących postępu robót, zwoływanych przez Zamawiającego. Jeżeli dokumentacja lub Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały. Będą one podlegały ocenie Zamawiającego i będą podstawą decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w dokumentacji składającej się ze: Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót zwanej dalej STWiOR, stanowiącej Załącznik Nr 1 do SIWZ, Przedmiaru Robót, stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ, Projektu Wykonawczego, stanowiącego Załącznik Nr 2A do SIWZ, Istotnych postanowień umowy stanowiących Załącznik Nr 10 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 112 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uokik.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont stropów, ścian i podłóg w Zespole Szkół Spożywczo-Gastronomicznych przy ul.Komorskiej 17/23 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - rozbudowę i remont Strażnicy OSP Krogulec w Gminie Czosnów.
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 37 w budynku przy ul. Puławskiej 4/6/8 w Warszawie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów w branżach ogólnobudowlanej i sanitarnej.
Dodano: 2016-06-09 - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 31 w budynku przy ul. Puławskiej 4/6/8 w Warszawie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów w branżach ogólnobudowlanej i sanitarnej.
Dodano: 2016-05-20 - Modernizacji biblioteki ekonomicznej w Centrali NBP w Warszawie
Dodano: 2016-04-04 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU 5,77,163 AKADEMII OBRONY NARODOWEJ 20-2016
Dodano: 2016-03-14 - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 622 w budynku przy ul. Modzelewskiego 46/50 w Warszawie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów w branżach ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
Dodano: 2015-10-30 - Modernizacja budynku magazynowego w Składnicy Agencji Rezerw Materiałowych w Lublińcu - etap II
Dodano: 2015-10-27 - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 22 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów w branżach ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
Dodano: 2015-10-19 - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 6 w budynku przy ul. Modzelewskiego 46/50 w Warszawie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów w branżach ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej
Dodano: 2015-10-19