Przetargi.pl
REMONT ALTANY NAD STAWEM NA TERENIE ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.

ZOO Wrocław Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 51-618 Wrocław, ul. Wróblewskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 483 024 , fax. 713 483 768
  • Data zamieszczenia: 2020-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZOO Wrocław Sp. z o. o.
    ul. Wróblewskiego 42374
    51-618 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 483 024, fax. 713 483 768
    REGON: 21125219000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT ALTANY NAD STAWEM NA TERENIE ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: REMONT ALTANY NAD STAWEM NA TERENIE ZOO WROCŁAW SP. Z O.O. , Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki nr 1 – 3 do SIWZ, tj. w: 1) Projekcie budowlanym 2) Projekcie wykonawczym i Specyfikacjach technicznych (STWiOR) 3) Decyzji – Nr 3732/2018 z dnia 25.07.2020 r. Prezydenta Wrocławia zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę obejmującego remont altany na terenie ZOO WROCŁAW Sp. z o.o. przy ul. Wróblewskiego 1-5 we Wrocławiu oraz w projekcie umowy – załącznik nr 4 do SIWZ 1. Wykonawca/Podwykonawca zobowiązany jest realizować umowę w zakresie czynności polegających na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej i STWiOR - ów przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz.U. z 2020r., poz. 1320). Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już pracowników u Wykonawcy lub Podwykonawcy. Powyższy warunek nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, ani dostaw. 2.Sposób dokumentowania zatrudnienia osób wskazanych w ust 1 powyżej i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań określonych w ust. 1 powyżej oraz sankcji z tytułu ich niespełniania zostały określone we wzorze umowy - § 10 (załącznik Nr 4 do SIWZ). 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. 6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7. Zamawiający nie przewiduje prawa opcji. 8. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych. 9. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 10. Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów. 11. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 12. Zamawiający nie przewiduje wprowadzenia zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 17.500,00 zł (słownie złotych: siedemnaście tysięcy pięćset 00/100). 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium można wnieść w jednej z niżej wymienionych form: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2018r, poz. 110, 650, 1000, 1669) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: a) dla przelewów krajowych: PKO BP S.A. I O/WROCŁAW , Nr rach. 61 1020 5226 0000 6102 0416 4208 z dopiskiem: Wadium – REMONT ALTANY NAD STAWEM NA TERENIE ZOO WROCŁAW SP. Z O.O. - 16/PN/RB/2020 b) dla przelewów zagranicznych: PKO BP S.A. I O/WROCŁAW, SWITF: BPKOPLPW, Nr IBAN PL 61 1020 5226 0000 6102 0416 4208 z dopiskiem: Wadium –– REMONT ALTANY NAD STAWEM NA TERENIE ZOO WROCŁAW SP. Z O.O. - Nr 16/PN/RB/2020 Zaleca się dowód wniesienia wadium załączyć do oferty 4. Wadium wnoszone w pieniądzu (przelewem bankowym) Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium zostanie uznana/zaksięgowana na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Gwarancje i poręczenia należy wnieść w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podając jako Beneficjenta wadium - ZOO Wrocław Sp. z o.o., ul. Wróblewskiego 1/5, 51 - 618 WROCŁAW 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej:: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta oraz wskazanie ich siedzib: Beneficjentem poręczenia/gwarancji jest: ZOO WROCŁAW Sp. z o.o., ul. Wróblewskiego 1-5, 51-618 Wrocław 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/gwarancją, 3) kwotę wadium, 4) termin ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą, 5) zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji jeżeli Wykonawca:
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach