Przetargi.pl
Remont alejek na cmentarzu komunalnym przy ul. Augustyna Steffena (II przetarg)

Urząd Miejski w Pasłęku ogłasza przetarg

  • Adres: 14-400 Pasłęk, Pl. Św. Wojciecha
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48552482001, , fax. +48552483180
  • Data zamieszczenia: 2018-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pasłęku
    Pl. Św. Wojciecha 5
    14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48552482001, , fax. +48552483180
    REGON: 000524447
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://paslek-um.bip-wm.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont alejek na cmentarzu komunalnym przy ul. Augustyna Steffena (II przetarg)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie i remoncie alejek, wraz z zagospodarowaniem zieleni na cmentarzu komunalnym przy ul. Augustyna Steffena w Pasłęku (Gmina Pasłęk, powiat elbląski, województwo warmińsko-mazurskie) w zadeklarowanej przez Wykonawcę ilości, za cenę nie wyższą niż 219 392,26 zł (słownie: dwieście dziewiętnaście tysięcy trzysta dziewięćdziesiąt dwa zł i dwadzieścia sześć gr.) brutto. Zamawiający oczekuje wykonania za podaną kwotę jak największego zakresu rzeczowego zadania. Zakres minimalny (podstawowy) zadania obejmuje remont i budowę alejek wyszczególnionych w dokumentacji projektowej dla ETAPU 4 o nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni 979,60 m2. Każdy kolejny element wykonany w ramach zadania za podaną powyżej kwotę będzie premiowany dodatkowymi punktami przy ocenie ofert, zgodnie z opisem kryteriów oceny ofert. 2. Zakres minimalny zadania obejmuje wykonanie niżej wymienionych prac: a) wymiana nawierzchni alejki o nawierzchni z trylinki na nawierzchnię z kostki brukowej; b) wymiana nawierzchni alejki o nawierzchni żwirowej na nawierzchnię z kostki brukowej; c) budowa alejek o nawierzchni z kostki brukowej. 3. Ilościowe zestawienie minimalnego zakresu prac: a) wymiana alejki o nawierzchni z trylinki na nawierzchnię z kostki brukowej – 247,2 m2; b) wymiana alejki o nawierzchni żwirowej na nawierzchnię z kostki brukowej – 218,2 m2; c) budowa nowych nawierzchni z kostki brukowej – 514,2 m2; 4. Zakres dodatkowy (premiowany) zadania obejmuje wykonanie niżej wymienionych prac: a) budowę alejki o nawierzchni z kruszywa o powierzchni ok. 161,10 m2; b) budowę alejki o nawierzchni z kruszywa o powierzchni ok. 147,70 m2; c) remont istniejącej alejki o nawierzchni z kruszywa na starej części cmentarza, objętej dokumentacją projektową z ETAPU 2, na odcinku od skrzyżowania P18 do skrzyżowania P19 o powierzchni 451,50 m2; d) zakup i montaż zdroju żeliwnego w sektorze G (punkt czerpania wody nr 3 przy skrzyżowaniu P2a) z wykonaniem odpływu do istniejącej studni; e) wykonanie trawników na powierzchni 451,20 m2; f) nasadzenia drzew i krzewów z roczną pielęgnacją zieleni zgodnie z przedmiarem. 5. Zamawiający na realizację zadania przeznaczył kwotę w wysokości 219 392,26 zł (słownie: dwieście dziewiętnaście tysięcy trzysta dziewięćdziesiąt dwa zł i dwadzieścia sześć gr.) brutto zł . W celu oszacowania ceny wykonania zadania Wykonawca winien wskazać zakres robót deklarowanych do wykonania mając na uwadze zabezpieczone przez Zamawiającego środki. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdziale 4 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta wymaga zabezpieczenia w postaci wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Szczegóły dotyczące wadium zawarte zostały w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokumenty dotyczące przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej; 2) informacja, że wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego (jeżeli dotyczy);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach