Przetargi.pl
Remont 3 wieżyc na dachu budynku D Kancelarii Sejmu przy ul. Wiejskiej 4/6/8 w Warszawie

Kancelaria Sejmu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, Wiejska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48226942234 , fax. +48226941149
  • Data zamieszczenia: 2018-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Sejmu
    Wiejska 4/6/8
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48226942234, fax. +48226941149
    REGON: 001103340
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Kancelaria Sejmu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont 3 wieżyc na dachu budynku D Kancelarii Sejmu przy ul. Wiejskiej 4/6/8 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje remont trzech wieżyc na dachu budynku D Kancelarii Sejmu, przy ul. Wiejskiej 4/6.8 w Warszawie, oznaczonych w dokumentacji jako B2, B3, B4, wpisanym do rejestru zabytków. Podstawę realizacji zamówienia stanowi niżej wymieniona dokumentacja: Projekt budowlany renowacji belwederek – elementów wystroju architektonicznego na dachu budynku Sejmu Rzeczpospolitej Polskiej –16.08.2016 r.; Decyzja Stołecznego Konserwatora Zabytków nr 134R/16 z dnia 21.09.2016 r.; Decyzja pozwolenia na budowę 314/ŚRD/2016 z dnia 25.10.2016 r.; Zaświadczenie nr 582/2016 z dnia 28.10.2016 r.; Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; Rys. nr 1 Plan istniejącej instalacji odgromowej część 1 rzut dachu; Rys. nr 2 Plan istniejącej instalacji odgromowej część 2 rzut dachu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421132-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiajacy nie przewidział tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta składana przez Wykonawcę powinna być sporządzona zgodnie z Formularzem oferty zamieszczonym w Rozdziale III SIWZ. Do oferty należy załączyć: 1. Oświadczenia aktualne na dzień składania ofert o braku podstaw do wykluczenia udziału w postepowaniu oraz oświadczenie w zakresie potwierdzającym spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 2. Tabelę wybranych materiałów i wyrobów budowlanych zaoferowanych przez Wykonawcę. 3. Pełnomocnictwa w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu, rejestrowego Wykonawcy, który Zamawiający może pobrać za pomocą bezpłatnej, ogólnodostępnej bazy danych wskazanej przez Wykonawcę (pełnomocnictwo Wykonawca składa w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem). 4 . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - informacje o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie pisemnej. 5. Zobowiązanie podmiotu, na którym polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych - w formie pisemnej. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom - wskazanie przez Wykonawcę tych części zamówienia - w formie pisemnej. 7.Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia oraz Kwalifikacje zawodowe kierownika budowy – w celu oceny w kryterium „Kwalifikacje zawodowe (KZ)”. 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach