Zespół Szkół Elektrycznych nr 2 w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-977 Kraków, os. Szkolne 26
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 642 16 55 , fax. 0-12 644 16 84
- Data zamieszczenia: 2009-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Elektrycznych nr 2 w Krakowie
os. Szkolne 26 26
31-977 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 642 16 55, fax. 0-12 644 16 84
REGON: 00018428200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.elektryk2.i365.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła średnia
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont 3 sanitariatów w budynku Zespołu Szkół Elektrycznych Nr 2 w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kapitalnego remontu trzech sanitariatów w budynku Zespołu Szkół Elektrycznych Nr 2 w Krakowie. Pomieszczenia sanitariatów zlokalizowane są w suterenach, na parterze oraz na piętrze. Zakres prac obejmuje roboty wewnę - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142208
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. W/w warunki zostaną spełnione przez Wykonawcę jeżeli: a) Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób posiadających uprawnienia budowlane do wykonywania robót w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych, kanalizacyjnych - mających pełnić techniczną funkcję kierownika robót. c) Wykonawca wykaże, że wykonał roboty budowlane na obiektach użyteczności publicznej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia na łączną kwotę co najmniej 100000 PLN, w tym co najmniej 1 robotę na kwotę minimum 40000 PLN. Wykonawca sporządzi wykaz robót budowlanych (wg Zał. Nr 5 do SIWZ) odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i załączy referencje poprzednich Zamawiających potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. d) Wykonawca przedstawi aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) Wykonawca przedstawi aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków wg formuły spełnia/niespełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów określonych w rozdz. IX SIWZ. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg Zał. Nr 2 do SIWZ). 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) (wg Zał. Nr 3 do SIWZ). 3. Oświadczenie, że Wykonawca przeprowadził wizję lokalną przedmiotowej drogi (wg Zał. Nr 4 do SIWZ). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną Informację Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną Informację Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych na obiektach użyteczności publicznej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia na łączną kwotę co najmniej 100000 PLN, w tym co najmniej 1 robotę na kwotę minimum 40000 PLN oraz referencje poprzednich Zamawiających potwierdzające, że roboty ujęte w wykazie zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać: rodzaj wykonanych robót, wartość robót, termin realizacji, nazwę i adres Zamawiającego (wg Zał. Nr 5 do SIWZ). W przypadku, gdy Wykonawca był odpowiedzialny za realizacje zamówienia obejmującego roboty o różnym charakterze, należy wyodrębnić wartość robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia. 8. Potwierdzenie posiadania uprawnień budowlanych do wykonywania robót w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - osób mających pełnić techniczną funkcję kierownika robót. Ponadto należy wskazać osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika Budowy (wg Zał. Nr 6 do SIWZ). 9. Szczegółowy kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ, zawierający ceny za poszczególne roboty wymienione i ponumerowane w przedmiarze robót. Kosztorys winien zawierać tabele elementów scalonych oraz zestawienie sumaryczne robocizny, materiałów i sprzętu z cenami jednostkowymi. Ponadto należy podać wszystkie składniki (nośniki) cenotwórcze przyjęte do opracowania kosztorysu ofertowego( zob. rozdz. XVIII SIWZ). 10. Wyłącznie dla spółek cywilnych: (a) umowa spółki oraz (b) wskazane w rozdz. IX pkt 4 SIWZ dokumenty rejestracyjne dla każdego ze wspólników; 11. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia - art. 23 Ustawy PZP Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć w ofercie: a) Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) Wykaz Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; c) Oświadczenie Wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elektryk2.i365.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie izolacji pionowej fundamentów budynku przewiązki i odwodnienie placu apelowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 12 w Krakowie przy ul. Telimeny 9- etap I.
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie nadbudowy budynku Zespołu Szkół Hotelarsko - Turystycznych w Zakopanem - część niska wraz z odwodnieniem i izolacją ścian fundamentowych
Dodano: 2016-06-09 - Przebudowa boiska sportowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Augustyna Suskiego w Nowym Targu
Dodano: 2016-05-23 - Przebudowa części budynku przy ul. Miechowity 6 w Krakowie wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznych w celu jego przystosowania dla Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego
Dodano: 2016-02-03 - Remont części budynku szkoły przy ul. Miechowity 6 w Krakowie.
Dodano: 2015-10-19 - Remont pomieszczeń sanitariatów I, II i III piętra w budynku szkoły Zespołu Szkół Mechanicznych nr 2 w Krakowie
Dodano: 2015-10-12 - Remont i zabezpieczenie przyziemia budynku LO nr XIII w Krakowie z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej i instalacji wentylacji mechanicznej wewnętrznej ETAP I
Dodano: 2015-09-04 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych instalacji elektrycznej wewnętrznej na parterze a także w sali nr 11 na I piętrze oraz montaż wykładziny PCV w salach 8, 9, 10, 18, gabinet medyczny w budynku Gimnazjum nr 1 im. O. i A. Małkowskich w Zakopanem.
Dodano: 2015-06-12 - Roboty budowlano - remontowe związane z remontem pomieszczeń kuchennych w budynku internatu Zespołu Szkół im. KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej przy ul. Broniewskiego 1
Dodano: 2014-07-22 - PCFE.272.17.2014 Roboty budowlane w obiekcie Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Starym Sączu w ramach projektu pn.:Ograniczenie zużycia energii w obiektach użyteczności publicznej Powiatu Nowosądeckiego poprzez wykorzystanie odnawialnych źródeł energii
Dodano: 2014-03-07