Przetargi.pl
Remont 10 lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Bielsko-Biała, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43300 Bielsko-Biała, ul. Lipnicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 499 06 02 , fax. 33 499 06 02; 499 06 11
  • Data zamieszczenia: 2017-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej
    ul. Lipnicka 26
    43300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 499 06 02, fax. 33 499 06 02; 499 06 11
    REGON: 07001907700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont 10 lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Bielsko-Biała, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych (pustostanów) w liczbie 10 sztuk (roboty malarskie, roboty stolarskie, roboty elektryczne, roboty instalacyjne, c.o. itp.), w podziale na 3 części. 2. Zamówienie dotyczy lokali położonych w Bielsku-Białej: 1) część 1 zamówienia: a) przy ul. Grażyńskiego 67/7, b) przy ul. Piastowskiej 43/36, c) przy ul. Orkana 10A/6, 2) część 2 zamówienia: a) przy ul. Miarki 15/11, b) przy ul. Olszówka 29/3, c) przy ul. Powstańców Śląskich 5/4, 3) część 3 zamówienia: a) przy ul. Towarzystwa Szkoły Ludowej 12/7, b) przy ul. Bratków 1/10, c) przy ul. Kolistej 18/2, d) przy ul. Straconki 2/11. 3. Przedmiot zamówienia w zakresie części 1 obejmuje: 1) lokal przy ul. Grażyńskiego 67/7: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 44,89 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, zgodnie z: a) przedmiarami robót budowlanych i instalacyjnych elektrycznych, stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.1a do Specyfikacji, b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji, w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy, 2) lokal przy ul. Piastowskiej 43/36: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 24,97 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, zgodnie z: a) przedmiarem robót budowlanych, stanowiącym załącznik nr 2.1b do Specyfikacji, b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji, w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy, 3) lokal przy ul. Orkana 10A/6: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 70,54 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, zgodnie z: a) przedmiarami robót budowlanych i instalacyjnych elektrycznych, stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.1c do Specyfikacji, b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji, w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy. 4. Przedmiot zamówienia w zakresie części 2 obejmuje: 1) lokal przy ul. Miarki 15/11: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 53,82 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, zgodnie z: a) przedmiarami robót budowlanych i instalacyjnych centralnego ogrzewania, stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.2a do Specyfikacji, b) projektem wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, stanowiącym załącznik nr 2.2b do Specyfikacji, c) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji, 2) lokal przy ul. Olszówka 29/3: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 52,56 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, zgodnie z: a) przedmiarami robót budowlanych i instalacyjnych centralnego ogrzewania, stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.2c do Specyfikacji, b) projektem wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, stanowiącym załącznik nr 2.2d do Specyfikacji, c) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji, 3) lokal przy ul. Powstańców Śląskich 5/4: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 64,81 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, zgodnie z: a) przedmiarami robót budowlanych i instalacyjnych elektrycznych oraz robót instalacyjnych centralnego ogrzewania, stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.2e do Specyfikacji, b) projektem wewnętrznej instalacji gazowej i centralnego ogrzewania, stanowiącym załącznik nr 2.2f do Specyfikacji, c) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji, w terminie do 30 dni od dnia przekazania placów robót (lokali do remontu) Wykonawcy. 5. Przedmiot zamówienia w zakresie części 3 obejmuje: 1) lokal przy ul. Towarzystwa Szkoły Ludowej 12/7: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 49,02 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, zgodnie z: a) przedmiarami robót budowlanych i instalacyjnych elektrycznych, stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.3a do Specyfikacji, b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji, w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy, 2) lokal przy ul. Bratków 1/10: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 14,74 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, zgodnie z: a) przedmiarami robót budowlanych i instalacyjnych elektrycznych, stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.3b do Specyfikacji, b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji, w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy, 3) lokal przy ul. Kolistej 18/2: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 37,48 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, zgodnie z: a) przedmiarami robót budowlanych i instalacyjnych elektrycznych, stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.3c do Specyfikacji, b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji, w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy, 4) lokal przy ul. Straconki 2/11: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 37,43 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, zgodnie z: a) przedmiarami robót budowlanych i instalacyjnych elektrycznych, stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.3d do Specyfikacji, b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji, w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy. Terminy przekazania placu robót do 7 dni od dnia zawarcia umowy. 6. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót określają: 1) przedmiary robót, 2) dokumentacje projektowo-techniczne, obejmujące: a) projekt wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w lokalu przy ul. Miarki 15/11, b) projekt wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w lokalu przy ul. Olszówka 29/3, c) projekt wewnętrznej instalacji gazowej i centralnego ogrzewania w lokalu przy ul. Powstańców Śląskich 5/4, 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211341-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie z art. 45 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga, aby oferta była zabezpieczona wadium. 2. Wysokość wadium wynosi: 1) dla części 1 zamówienia – 500,00 zł (sł: pięćset złotych złotych), 2) dla części 2 zamówienia – 1.500,00 zł (sł: tysiąc pięćset złotych), 3) dla części 3 zamówienia – 700,00 zł (sł: siedemset złotych). 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądz, 2) poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancje bankowe, 4) gwarancje ubezpieczeniowe, 5) poręczenia udzielone przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 92 1240 4142 1111 0000 4829 4489 z opisem przelewu >>Wadium w post. Nr ZGM/DZ/23/2017/ADM – część ….<< w takim terminie, aby było do dyspozycji Zamawiającego na rachunku bankowym w terminie otwarcia ofert, tj. w dniu 15.05.2017r. o godz. 13:00. Dowód wpłacenia wadium powinien być dołączony do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, dokument wadialny musi zawierać zapisy gwarantujące prawo Zamawiającego do egzekwowania należności bez zwłoki (tzn. bezwarunkowo i na pierwsze wezwanie Zamawiającego). Oryginał dokumentu wadialnego należy dołączyć do oferty. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wymaganego wadium lub wadium wniesione zostało nieprawidłowo, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. 7. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy wadium zostanie zwrócone wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Zgodnie z art. 46 ust. 1a i 2 ustawy z zastrzeżeniem ust. 4a, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie: 1) po zawarciu umowy oraz wniesieniu należytego wykonania umowy Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 2) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2, pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy, na rachunek bankowy, z którego wadium zostało wysłane. 12. Wadium wniesione w formie niepieniężnej Zamawiający zwróci zgodnie z dyspozycją gwaranta lub poręczyciela, zawartą w dokumencie gwarancji lub poręczenia. W przypadku braku takiej dyspozycji, dokument wadialny zostanie zwrócony na adres siedziby Wykonawcy. 13. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach