Przetargi.pl
Rekultywację - remont rolniczej drogi dojazdowej na gruntach wsi Tołwin - etap I.

Gmina Siemiatycze ogłasza przetarg

  • Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. Tadeusza Kościuszki 35
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 655 28 60 , fax. 85 655 29 11
  • Data zamieszczenia: 2015-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemiatycze
    ul. Tadeusza Kościuszki 35 35
    17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 85 655 28 60, fax. 85 655 29 11
    REGON: 05065911900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ug.siemiatycze.wrotapodlasia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rekultywację - remont rolniczej drogi dojazdowej na gruntach wsi Tołwin - etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest - Rekultywacja - remont rolniczej drogi dojazdowej na gruntach wsi Tołwin - etap I na terenie gminy Siemiatycze o długości 980 mb. i obejmuje: -wznowienie granic pasa drogowego, -odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, -roboty ziemne, -podbudowy, warstwa z piasku gr 10cm., -nawierzchnie, żwirowa górna z zagęszczeniem gr. 20cm. -roboty wykończeniowe, oczyszczenie rowów, wykonanie przepustów, umocnienie brukowcem wlotów i wylotów rur pod zjazdami. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektach budowlanych, w przedmiarach robót do wykonania oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które to dokumenty są załącznikami do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wnosi jako część swojej oferty wadium w kwocie 5000 zł (słownie: pięć tysiący złotych). 2. Wadium może być wnoszone w formach : 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t. j. Dz. U. z 2000r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść wyłącznie przelewem na rachunek Urzędu Gminy Siemiatycze nr Bank BS Siemiatycze 25 8092 0001 0000 1919 2000 0250 Wadium wnoszone w formie pieniężnej musi wpłynąć najpóźniej w dniu przetargu 2015-06-02 (przed godz. 1000) na wskazany rachunek z dopiskiem - Wadium dotyczy zamówienia Numer sprawy RG.271.5.2015. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężnej należy dołączyć do oferty w oryginale. Wniesione wadium w innej formie niż pieniężnej, dołączone w kopii traktowane będzie jak jego brak. 6. Wykonawców, którzy nie wnieśli wymaganego wadium wyklucza się z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja, rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminasiemiatycze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach