Przetargi.pl
Rekultywacja terenu byłego Zakładu Chemicznego Organika-Benzyl w Skarżysku-Kamiennej

Gmina Miasto Skarżysko-Kamienna ogłasza przetarg

  • Adres: 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Sikorskiego 18
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2520100 , fax. 041 2520200
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Skarżysko-Kamienna
    ul. Sikorskiego 18 18
    26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2520100, fax. 041 2520200
    REGON: 29100987000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rekultywacja terenu byłego Zakładu Chemicznego Organika-Benzyl w Skarżysku-Kamiennej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rekultywacja terenu byłego Zakładu Chemicznego ,Organika - Benzyl w Skarżysku - Kamiennej przy ul. Fabrycznej a więc przystosowanie tego terenu do nowej zabudowy przemysłowej i zlikwidowanie wykrytych źródeł emisji zanieczyszczeń do wód podziemnych. Celem wykonania rekultywacji planuje się następujące prace: roboty przygotowawcze obejmujące: - roboty pomiarowe na powierzchni 2,32 ha, usuwanie zakrzaczeń z pow. ok. 0,15 ha, pryzmowanie i wywiezienie pozostałości po karczowaniu, zebranie i wywiezienie złożonych na dziko odpadów komunalnych w ilości ok. 230 m3, roboty związane z oczyszczaniem terenu: - wywóz gruzu z rozbiórek - 5 815 m3 - wywóz i utylizacja eternitu - 4 m3, papy - 3 m3 - rozbiórka nawierzchni utwardzonych -3 809,5 m2 - wywóz gruzu z rozbiórki nawierzchni - 609,52 m3, roboty polegające na zabezpieczeniu podpiwniczeń i studzienek kanalizacyjnych - wyburzenie pozostałych posadzek po rozebranych budynkach - wywóz gruzu z wyburzeń - zasypanie powstałych zapadlisk, wyrobisk zakupionym piaskiem - zlokalizowanie i demontaż studzienek kanalizacyjnych i technologicznych - wypełnienie studzienek piaskiem - pompowanie oczyszczające i wywóz odpompowanych ścieków beczkowozem do oczyszczalni ścieków po uprzedniej analizie zawartych w niej zanieczyszczeń roboty związane z wydobyciem skażonych gruntów - segregacja gruntów czystych i skażonych - shałdowanie nieskażonego gruntu celem późniejszego wbudowania, przekazanie skażonych gruntów do oczyszczenia - 34 500 m3 - technologia oczyszczania metodą ex situ (off site) niwelacja terenu - wbudowanie shałdowanej czystej ziemi w ilości 20 700m3 - dowóz brakujących mas ziemnych wraz z niwelacją terenu - zagęszczenie i plantowanie terenu o pow. 23 197 m2 - ukształtowanie spadków terenu rekultywacji biologicznej terenu polegającej na: - wykonanie zabiegów agrotechnicznych wraz z nawożeniem celem poprawy właściwości gruntu - obsianie terenu szybkorosnacą roślinnością - wykonanie nasadzeń z wierzby w miejscach, gdzie znajdował się skażony grunt Obok ww zakresu prac związanego z robotami budowlanymi rekultywacyjnymi przedsięwzięcie obejmuje również wszelkie inne roboty, prace pomocnicze i towarzyszące, badania, wynikające z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i przedmiaru robót. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0 - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45111213-4 - roboty w zakresie oczyszczaniem terenu 45111220-6 - roboty w zakresie usuwania gruzu 45112340-0 - roboty w zakresie odkażania gleby 45112330-7 - rekultywacja terenu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451123307
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 435.000,00 zł. przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 Pzp, czyli w: 1 pieniądzu; 2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z ty że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3 gwarancjach bankowych; 4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42,poz. 275 ). W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy nr : 11 8520 0007 2002 0018 8883 0008 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym pn. Rekultywacja terenu byłego Zakładu Chemicznego Organika-Benzyl w Skarżysku-Kamiennej. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu (przelew ) uważa się kwotę, która znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed terminem składania ofert (data uznania na rachunku bankowym Zamawiającego). Uwaga: W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, załącznikiem do oferty może być oryginał lub kopia potwierdzenia wykonania przelewu wadium poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Uwaga: Wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek zamawiającego niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek zamawiającego, czy też innego banku. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. Uwaga: Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 2 pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, o których mowa w art. 25 ust. 1 , chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; a posiadaja zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów o kodach: odpady komunalne Kod. : 20 03 99 gruz kod: 17 01 06 * eternit kod: 17 06 01 * papa kod: 17 03 01 i 17 03 80 zanieczyszczona woda ze studzienek instalacji; kod: 19 01 zanieczyszczona ziemia; kod: 17 05 03 * wydane w formie decyzji zgodnie z treścią art. 28 ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach. (Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zmianami) b posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów o kodach: odpady komunalne Kod. : 20 03 99 gruz kod: 17 01 06 * eternit kod: 17 06 01 * papa kod: 17 03 01 i 17 03 80 zanieczyszczona woda ze studzienek instalacji; kod: 19 01 zanieczyszczona ziemia; kod: 17 05 03 * wydane w formie decyzji zgodnie z treścią art. 28 ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach. (Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zmianami) 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , a zwłaszcza aby wykazali,że : a. wykonali co najmniej dwie roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane polegające na rekultywacji gruntów ( nadaniu lub przywróceniu gruntom zdegradowanym lub zdewastowanym wartości użytkowych lub przyrodniczych ) z podaniem ich wartości nie mniejszej niż 4.000.000,00 zł. brutto każda , daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; b. dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: wskażą kierowników budowy posiadających uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej - co najmniej jedna osoba, i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające ww. uprawnienia zawodowe oraz dokumenty potwierdzające ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Ponadto : - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia geodezyjne i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające ww. uprawnienia zawodowe oraz - co najmniej jedna osoba posiadająca świadectwo przeszkolenia doradcy do spraw bezpieczeństwa w zakresie transportu drogowego towarów niebezpiecznych ( zgodnie z ustawą o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych z dnia 28 października 2002 r. Dz.U. 199 poz. 1671 z późn. zm. ) i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające ww. uprawnienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą wszystkie dokumenty wskazane w pkt. 6 wykazujące spełnienie wymagań tam wskazanych. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego, jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. 2. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy przed upływem terminu składania ofert nie złożą wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożą pełnomocnictw albo którzy złożą wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożą wadliwe pełnomocnictwa, do złożenia tych oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw w wyznaczonym terminie. 3. Zamawiający zaniecha wzywania wykonawcy do uzupełnień, o których mowa w ust. 2, jeżeli mimo ich złożenia oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. 4. Oświadczenia i dokumenty składane na wezwanie zamawiającego muszą potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie póżniej niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. ( art. 26 ust. 3 Pzp ). 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ). Za podmioty występujące wspólnie uważa się również spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika ( art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ).Wykonawcy występujący wspólnie każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. 6. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą, zgodnie z art. 24 ust. 4 Pzp. 7. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg formuły spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów , o których mowa w pkt. 6..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunków na podstawie dokumentów, oświadczeń i wykazów złożonych wraz z ofertą wykonania. Do oferty wykonania należy załączyć dokumenty wymienione w pkt. 6.2. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonania zał. Nr 2 lub oferta samodzielnie sporządzona przez Wykonawcę zgodnie z ww załącznikiem oraz wypełnionym kosztorysem ofertowym ( zał. Nr 10) Wykonawca składa: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, Zamawiający żąda załączenia do oferty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. b. oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wypełniony druk oświadczenia zał. nr 3 lub oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg ww. wzoru Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. c. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów o kodach: - odpady komunalne kod. : 20 03 99 - gruz kod: 17 01 06 * - eternit kod: 17 06 01 * - papa kod: 17 03 01 i 17 03 80 - zanieczyszczona woda ze studzienek instalacji; kod: 19 01 - zanieczyszczona ziemia; kod: 17 05 03 * wydane w formie decyzji zgodnie z treścią art. 28 ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach. (Dz.U. Nr 62, poz. 628 ze zmianami) Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. d. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów o kodach: - odpady komunalne kod. : 20 03 99 - gruz kod: 17 01 06 * - eternit kod: 17 06 01 * - papa kod: 17 03 01 i 17 03 80 - zanieczyszczona woda ze studzienek instalacji; kod: 19 01 - zanieczyszczona ziemia; kod: 17 05 03 * wydane w formie decyzji zgodnie z treścią art. 28 ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach. (Dz.U. Nr 62, poz. 628 ze zmianami) Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a. wykazu (wypełniony zał. Nr 5 - druk wykazu robót budowlanych lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem ) potwierdzającego wykonanie co najmniej dwie roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj roboty budowlane polegające na rekultywacji gruntów ( nadaniu lub przywróceniu gruntom zdegradowanym lub zdewastowanym wartości użytkowych lub przyrodniczych ) z podaniem ich wartości nie mniejszej niż 4.000.000,00 zł. brutto każda , daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; Wymagana forma dokumentu (wykazu) - oryginał Pozostałe dokumenty wymienione w tym podpunkcie: oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. b. wypełniony zał. Nr 6 - druk wykazu osób potencjał kadrowy lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem, potwierdzający, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia ,a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, tj.: wskażą kierowników budowy posiadających uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej - co najmniej jedna osoba, i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające ww. uprawnienia zawodowe oraz dokumenty potwierdzające ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Ponadto : - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia geodezyjne i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające ww. uprawnienia zawodowe oraz - co najmniej jedna osoba posiadająca świadectwo przeszkolenia doradcy do spraw bezpieczeństwa w zakresie transportu drogowego towarów niebezpiecznych ( zgodnie z ustawą o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych z dnia 28 października 2002 r. Dz.U. 199 poz. 1671 z późn. zm. ) i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające ww. uprawnienia. Wymagana forma wykazu - oryginał. Pozostałe dokumenty wymienione w tym podpunkcie: oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. 4. Potwierdzenie, że wykonawca wniósł wadium zgodnie z postanowieniami zawartymi w pkt. 8 Wymagania dotyczące wadium. 5. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 7. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6 ppkt 2a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach