Przetargi.pl
Dostawa instrumentu: fortepian

Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. Ludomira Różyckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-368 Kielce, ul. Głowackiego 7
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3442757 , fax. 041 3442757
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. Ludomira Różyckiego
    ul. Głowackiego 7 7
    25-368 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3442757, fax. 041 3442757
    REGON: 00028062000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.psm.kielce.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa instrumentu: fortepian
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa instrumentu: fortepian dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. im. L. Różyckiego w Kielcach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 373110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, 3. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Opis przedmiotu zamówienia 2. Formularz ofertowy 3. Oświadczenie z art.22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 6. Oferta cenowa 7. Opis techniczny i wyposażenia oferowanego instrumentu 8. Wykaz podmiotów, które będą wykonywały naprawy 9. Wykaz podwykonawców 10. Wykaz wykonanych minimum dwóch dostaw w wysokości co najmniej 50.000,00 PLN brutto każda

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.psm.kielce.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach