Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 26-505 Orońsko, ul. Szkolna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. -
- Data zamieszczenia: 2020-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
ul. Szkolna 8
26-505 Orońsko, woj. mazowieckie
tel. -
REGON: ---00000000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rekultywacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne zlokalizowanego w m. Guzów, gm. Orońsko - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: Rekultywacji składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne zlokalizowanego w m. Guzów, gm. Orońsko w oparciu o Projekt zamknięcia i rekultywacji składowiska odpadów oraz Przedmiar robót do projektu. Zakres prac obejmuje: Roboty przygotowawcze, w tym: - roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych - niwelacja terenu do projektowanych wysokości w oparciu o projekt rekultywacji – 1,80 ha. Wykonanie studzienek odgazowujących – 3 szt. oraz dokończenie obudowy istniejących studni odgazowujących – 2 szt. Kształtowanie terenu składowiska do rekultywacji w tym: - przemieszczanie wraz z zagęszczeniem części zgromadzonych odpadów spycharką o mocy min. 100 KM – 5,600 m3 do osiągnięcia określonej w dokumentacji docelowej rzędnej składowania odpadów (197,85 m n.p.m.) , - obsypanie oraz mechaniczne plantowanie terenu spycharką. Wykonanie wielowarstwowej okrywy rekultywacyjnej obejmującej: warstwę wyrównawczo - odgazowującą grubości 30,0 cm, warstwę uszczelnienia właściwego gruntem mało przepuszczalnym (k<10-6 m/s) grubości 30,0 cm, warstwę rekultywacji biologicznej grubości 20,0 cm . Zabiegi agrotechniczne wraz z roślinnością : - obsianie powierzchni wykonanej warstwy rekultywacyjnej odpowiednio dobraną mieszanką traw – 18000 m2. Materiały niezbędne do wykonania okrywy rekultywacyjnej o parametrach zgodnych z projektem zapewnia Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostarczenia ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych do wykonania warstwy rekultywacji biologicznej w ilości określonej w projekcie po uzyskaniu zezwolenia na przetwarzanie odpadów wydanego przez właściwy organ Harmonogram poszczególnych etapów prac rekultywacyjnych – zgodnie z decyzją Marszałka Województwa Mazowieckiego nr 94/19/PZ.O: roboty przygotowawcze i ukształtowanie powierzchni odpadów – w terminie do 31.07.2020 r. wykonanie studni odgazowujących – w terminie do 30.11.2020 r. wykonanie warstwy uszczelniającej – w terminie do 31.08.2021 r. rekultywacja biologiczna – w terminie do 30.09.2021 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 13 000,00 zł, (słownie: trzynaście tysięcy zł 0/100). 2.Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj. a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Rzemiosła w Radomiu, oddział w Orońsku nr 04 9115 0002 0020 0200 0244 0002. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone wraz z ofertą w oryginale i musi obejmować cały okres związania z ofertą. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6. Brak złożenia wadium w określonym terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 7. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 9. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. -Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. -Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzającego że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, -Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ogrodu jordanowskiego wraz ze skwerem otaczającym przy ul. Cyraneczki w Józefosławiu, na działkach nr ew. 18/44, 18/45, 18/47 oraz 18/40 obręb Józefosław
Dodano: 2024-04-29 - „Remont odcinka drogi gminnej nr 351206W w miejscowości Wawrzyszów, gmina Wolanów”
Dodano: 2024-04-29 - Wykonanie zaleceń opinii kominiarskich dla budynków: ul. Długosza 21, Gibalskiego 11, Piaskowej 9, Piaskowej 11, Skwerze Wyszyńskiego 3, Skwerze Wyszyńskiego 7, Szlenkierów 17, Żytniej 61 w Warszawie.
Dodano: 2024-04-29 - Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
Dodano: 2024-04-26 - Remont pokrycia dachowego w pięciu obiektach IAS w Warszawie
Dodano: 2024-04-26 - Remont drogi dojazdowej od ul. Przemysłowej do terenu Oddziału Mazowieckiego ITB (...).
Dodano: 2024-04-26 - ,, Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj pod nazwą : adaptacja pomieszczenia 1.55 BT w celu montażu instalacji aparatury naukowo-technicznej MOCVD w budynku CEZAMAT
Dodano: 2024-04-26 - Remont pokrycia dachu budynku Warszawskiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej przy ul. 6 Sierpnia 1/5 w Warszawie
Dodano: 2024-04-26 - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Łochów – etap II
Dodano: 2024-04-25 - „Budowa wspólnego miejsca rekreacji w Skaryszewie przy ulicy Dzierzkowskiej na osiedlu Gaj”
Dodano: 2024-04-25