Przetargi.pl
Rekultywacja przestrzeni publicznej i terenów zielonych na obszarze miasta Kowalewo Pomorskie – II etap

GMINA KOWALEWO POMORSKIE ogłasza przetarg

  • Adres: 87-410 Kowalewo Pomorskie, ul. Konopnickiej 13
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566841024
  • Data zamieszczenia: 2022-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KOWALEWO POMORSKIE
    ul. Konopnickiej 13
    87-410 Kowalewo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566841024
    REGON: 871118595
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kowalewopomorskie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rekultywacja przestrzeni publicznej i terenów zielonych na obszarze miasta Kowalewo Pomorskie – II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:1) odtworzenie nawierzchni trawiastej (urządzenia placu zabaw montowane będą na istniejącej nawierzchni trawiastej oraz nawierzchni bezpiecznej wykonanej z piasku),2) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku gr. 20 cm – na części placu zabaw,3) montaż urządzeń zabawowych, w tym: a) zestaw zabawowy, b) huśtawka wahadłowa podwójna, c) huśtawka ważka na sprężynach, d) karuzela tarczowa z siedziskiem – otwarta, e) bujak na sprężynach (konik) f) bujak na sprężynach (skuter) g) potrójny kosz wrzutowy, h) tablica na plac zabaw – gra OX i) tablica na plac zabaw – wyścigi auta4) montaż urządzeń siłowni zewnętrznej: a) biegacz i orbiterek, b) rower i jeździec,5) montaż małej architektury: a) ławka parkowa o konstrukcji drewniano – metalowej (3 szt.) b) kosz na śmieci (2 szt.) c) tablica - regulamin6) wykonanie ogrodzenia – ogrodzenie panelowe na słupkach na prefabrykowanym cokole betonowym o wysokości 20 cm, ogrodzenie w kolorze ciemnej zieleni wraz z bramą wjazdową i furtką,7) wykonanie dokumentacji powykonawczej, dostarczenie kart technicznych, certyfikatów itp. w 2 egz. 1.2. Wszystkie elementy wyposażenia będące przedmiotem zamówienia winny spełniać wymogi Polskiej Normy dotyczącej bezpieczeństwa i metod badania urządzeń stanowiących wyposażenie placu zabaw oraz winny posiadać certyfikaty zgodności z normami.Materiały użyte do produkcji elementów wyposażenia placu zabaw winny posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające ich stosowanie, w tym atesty higieniczne na farby, świadectwa jakości zgodności z normą na elementy łączeniowe stosowane do produkcji urządzeń zabawowych itp. Oferowane przez Wykonawcę elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wyposażenie placu zabaw musi być bezpieczne, atrakcyjne, trwałe i odporne na zniszczenia w trakcie zabawy, jak również odporne na działanie warunków atmosferycznych. Urządzenia powinny mieć zaokrąglone krawędzie, a wszelkie połączenia ukryte pod zaślepkami lub gładko wykończone. Elementy metalowe winny być zabezpieczone przed korozją lub wykonane z metalu odpornego na korozję. 1.3. Dopuszczalne kolory urządzeń placu zabaw: zielony, czerwony, żółty, fioletowy/niebieski, szary i czarny.1.4. Obowiązkiem wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ofertowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.3. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących form:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz 299).4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Kowalewo Pom. 58 9496 0008 0000 1720 2000 0052, tytułem: Wadium „Rekultywacja przestrzeni publicznej i terenów zielonych na obszarze miasta Kowalewo Pomorskie – II etap”5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. Czynność ta skróci czas badania ofert. W formularzu ofertowym należy podać również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium (w przypadku wpłaty wadium w gotówce).6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach, powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta tj. wadium należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.7. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji powinno zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą.8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);9. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.10. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy pzp.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:  jedno zamówienie polegające na dostawie wyposażenia placu zabaw o wartości co najmniej 50.000 zł brutto i dysponuje odpowiednimi dowodami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach