Przetargi.pl
Rekultywacja kwatery nr 1 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne na terenie ZZO Olszowa Sp. z o.o.

Zakład Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-600 Kępno, Olszowa, ul. Bursztynowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 78 211 90 , fax. 627 514 166
  • Data zamieszczenia: 2020-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o.o.
    Olszowa, ul. Bursztynowa 55
    63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 62 78 211 90, fax. 627 514 166
    REGON: 25094533300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzo-olszowa.pl, www.zzo-olszowa.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rekultywacja kwatery nr 1 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne na terenie ZZO Olszowa Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na rekultywacji kwatery nr 1 odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów Olszowa znajdującej się na terenie miejscowości Olszowa na części działek ewidencyjnych nr 2 oraz 3 (obręb Olszowa). 2. Powierzchnia do rekultywacji wynosi około 1,53 ha. 3. Przyjmowanie odpadów zaprzestano 31.12.2018 r. 4. Wykonawca wykona rekultywację kwatery nr 1 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne na podstawie załączonej dokumentacji oraz uzyskanych decyzji administracyjnych stanowiących integralną część niniejszej SIWZ. 5. Ze względu na charakter i właściwości unieszkodliwianych odpadów, składowiska są miejscami powstania gazu składowiskowego, w skład którego wchodzą gazy m.in. metan i dwutlenek węgla. Metan, jako gaz palny i wybuchowy jest niebezpieczny dla zdrowia i życia a jego obecność stwarza ryzyko niekontrolowanej emisji. Należy zatem zachować szczególną ostrożność w trakcie prowadzenia wszelkich prac na składowisku. 6. Zagrożeniem w trakcie prac rekultywacyjnych dla ludzi i maszyn mogą być zapadliska na wierzchowinie, gdyż złoże ulega osiadaniu na skutek przemian zachodzących wewnątrz. Należy zatem zachować szczególną ostrożność podczas prowadzonych prac. 7. Szczegółowy zakres prac w oparciu o dokumentację określająca techniczne warunki zamknięcia i rekultywacji obejmuję: a) prace przygotowawcze - prace geodezyjne, profilowanie czaszy składowiska, czyszczenie obwałowań, b) wyrównanie bryły kwatery oraz nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych poprzez ułożenie warstwy wyrównawczej z materiału mineralnego różnoziarnistego - kruszywa naturalnego lub łamanego i/lub z odpadów, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie składowisk odpadów, c) podniesienie studni odgazowujących do poziomu rekultywacyjnego wraz z połączeniem tych studni ze stacja zbiorczą, d) ułożenie warstwy uszczelniającej z maty bentonitowej, w celu uniemożliwienia infiltracji wód opadowych i roztopowych w obręb złoża odpadów. e) wykonanie bezpośrednio na warstwie uszczelniającej warstwy drenażowej z geokompozytu swobodnego, w celu swobodnego odprowadzania wód opadowych i roztopowych, f) czyszczenie rowów opaskowych, g) ułożenie okrywy rekultywacyjnej na wierzchowinie oraz na skarpach z żyznego materiału mineralnego i/lub z odpadów, zgodnie z rozporządzaniem Ministra Środowiska z dnia 30 kwietnia 2013 r w sprawie składowisk odpadów, h) zabiegi agrotechniczne, wysiew mieszanki traw oraz wprowadzenie nasadzenia wierzby wiciowej. 8. Zamawiający zapewni materiał (odpady) do warstwy wyrównawczej i warstwy biologicznej we własnym zakresie. Materiał poszczególnych warstw będzie znajdował się na terenie ZZO Olszowa pod adresem Olszowa, ul. Bursztynowa 55, 63-600 Kępno w miejscu zgodnym ze wskazaniem w uzyskanej decyzji (na odzysk) –. Wykonawca zapewni we własnym zakresie pozostałe materiały niezbędne do wykonania zakresu zgodnego z umową (m.in. mata bentonitowa, geokompozyt drenażowy, rośliny, materiał do wykonania systemu odgazowania składowiska, kruszywo do wykonania wjazdu technologicznego, itd.). 9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione mienie Wykonawcy w trakcie wykonywania robót na terenie ZZO. 10. Wykonawca przez cały okres realizacji robót i w każdym obszarze (rejonie) prowadzonych prac zobowiązany jest tak je organizować i prowadzić, aby ograniczyć do minimum uciążliwości i zagrożenia z tym związane, w szczególności: a) zabezpieczyć teren robót przed dostępem osób postronnych; b) wykonać i utrzymywać na swój koszt zaplecze budowy wraz z zasilaniem w energię elektryczną i wodę oraz zlikwidować je po zakończeniu prac, a także zapewnić bezpieczeństwo i higienę pracy; c) zapewnić pełną obsługę geodezyjną; d) zapewnić dostawę wszelkich koniecznych materiałów; e) pokryć w pełni koszty w przypadku poboru energii bądź wody od Zamawiającego; f) ponosić odpowiedzialność za ewentualne szkody wobec Zamawiającego oraz osób trzecich wynikłe na skutek prac, robót, działań Wykonawcy; g) uzgadniać z Zamawiającym podłączanie i odłączanie prądu/wody; h) eliminować przyczyny powstawania zbędnego hałasu; i) usuwać na bieżąco i na własny koszt materiały zbędne, odpady; j) utrzymywać na bieżąco porządek na terenie robót oraz w bezpośrednim sąsiedztwie i na drogach transportowych; k) transportować materiały, urządzenia, narzędzia itp. w sposób eliminujący zanieczyszczenie i uszkodzenie dróg transportowych; l) niezwłocznie usuwać (na swój koszt) wszelkie awarie powstałe w związku z wykonywaniem robót. 11. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a i art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących prace pod kierownictwem kierownika budowy, kierownika robót lub wykonawcy, w tym: operatorów sprzętu, przy czynnościach w zakresie opisanym dokumentacją oraz STWiOR przy realizacji zamówienia. 12. Wykonawca zobowiązany jest: a) zapewnić jakość wykonywanych robót i ich zgodność z załączoną dokumentacją; b) prowadzić dziennik budowy przez osobę umocowaną; c) przestrzegać przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych; d) używać takiego sprzętu, który nie spowoduję niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych prac; e) brać czynny udział w naradach budowy (w terminach wcześniej uzgodnionych), które będą się odbywały w siedzibie Zamawiającego; f) przygotować komplet dokumentów; g) wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z dostępną wiedzą z zakresu objętego przedmiotem niniejszego zamówienia; h) zdemontować istniejące ogrodzenie (podstawa wykonana z płyt drogowych o wymiarach 1,5m na 3,0 m – 51 szt., słupy stalowe o wysokości 5m zamontowane do podstawy z płyt drogowych – 51 szt., siatka wykonana z poliuretanu, wysokość ogrodzenia 5m, długość ogrodzenia ok. 240 m) i zamontować je w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; i) zdemontować drogę technologiczną na kwaterę nr 1 wraz z mijankami wykonaną z płyt betonowych drogowych o wymiarach 1,5m x 3m i 1m x 3m ułożonych na podsypce piaskowej min. 0,25m (długość wjazdu technologicznego około 75mb; szerokość wjazdu około 6m; mijanka o wymiarach około: 15m x 15m), a płyty drogowe pochodzące z demontażu należy przekazać Zamawiającemu, które będą zmagazynowane na terenie ZZO Olszowa. 13. Wszystkie zastosowane, fabrycznie nowe materiały powinny posiadać atesty dopuszczające je do stosowania przy rekultywacji składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne oraz ważne certyfikaty lub raporty z badań oceny zgodności wyrobów budowlanych. 14. Wykonawca przedstawi wyniki badań zagęszczenia wjazdu technologicznego na teren kwatery nr 1 oraz badania odczynu pH (badania polowe lub laboratoryjne) okrywy biologicznej. 15. Zakres prac obejmuje także inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w wersji papierowej oraz elektronicznej. 16. Wykonawca zapewni kierownika budowy w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej – kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnej funkcji w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub uprawnienia równoważne wynikające z prawa międzynarodowego; - sanitarnej – kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne wynikające z prawa międzynarodowego; - drogowej – kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub równoważnej. Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. oraz przedłoży przed podpisaniem umowy kopię uprawnień wraz z aktualnym wpisem do izby inżynierów. Jeżeli wpis do izby inżynierów wygaśnie w trakcie realizacji robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić aktualne zaświadczenie lub dokona zmiany kierownika budowy przedkładając kopię uprawnień i wpisu do izby nowowskazanej osoby. 17. Wykonawca wraz z pisemnym zgłoszeniem Zamawiającemu zakończonych robót do odbioru przedstawi kompletną dokumentację powykonawczą, operat kolaudacyjny zatwierdzony przez inspektora nadzoru budowlanego zawierający m.in.: dziennik budowy z wpisem inspektora nadzoru inwestorskiego potwierdzającym zakończenie robót i zgłoszenie do odbioru, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą wersja papierowa i elektroniczna w formacie dxf oraz pdf, protokoły przeprowadzonych prób i sprawdzeń, aktualne aprobaty techniczne dopuszczające zastosowane materiały do stosowania do uszczelnień składowisk odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne (bentomata), atesty i certyfikaty na zastosowane materiały w ilości: 3 egzemplarze w wersji papierowej oraz 3 egzemplarze w wersji elektronicznej (mapy, rysunki, zdjęcia w formacie .dxf, .jpg, .pdf pozostały zakres w formacie .pdf). 18. Wykonawca przez cały okres robót budowlanych umożliwi wstęp na teren budowy inspektorowi nadzoru inwestorskiego oraz upoważnionym pracownikom Zamawiającego jak również innym służbom do tego upoważnionym. 19. W przypadku robót wykonywanych na części nieruchomości użytkowanej przez ZZO Olszowa Sp. z o.o., w szczególności dotyczącej podłączenia studni odgazowujących do pochodni, Wykonawca będzie miał obowiązek organizowania robót w ścisłej współpracy z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. 20. Wykonawca dokona, po podłączeniu sieci odgazowującej do studni zbiorczej, stosownego przeglądu pochodni, uruchomienia oraz przeprowadzi próby w celu sprawdzenia jej prawidłowego funkcjonowania. 21. Do obowiązków Wykonawcy będzie wykonywanie dokumentacji fotograficznej realizacji robót budowlanych (w szczególności z robót ulegających zakryciu) i przekazanie na nośnikach elektronicznych wraz z operatem kolaudacyjnym. 22. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy na swój własny koszt tablicę informacyjną zgodnie z wytycznymi oznakowania przedsięwzięcia o treści i kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym. Tablicę o wymiarach 105x148,5 cm należy wykonać z blachy ocynkowanej, na której zostanie wykonana treść w sposób: trwały, odporny na warunki atmosferyczne, czytelny oraz zapewniający odpowiedni poziom estetyczności. Wykonawca zamontuje wykonaną tablicę w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. UWAGA: Zamówienie, o którym mowa w niniejszym SIWZ jest dofinansowane przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu. W związku z powyższym Wykonawca będzie zobowiązany wykonać zakres zamówienia zgodnie z wytycznymi oznakowania przedsięwzięć dofinansowanych ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu dostępnymi pod adresem: http://www.wfosgw.poznan.pl/o-funduszu/zasady-promocji-i-przedsiewziec/, a także na zasadach szczegółowo uzgodnionych z Zamawiającym (lokalizacja, termin, projekty, itp.). 23. W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy, odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę, wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 24. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminach zgodnych z wydanymi decyzjami oraz w ścisłej współpracy z Zamawiającym. Zamawiający informuje, że: a) prace techniczne wraz z rekultywacja techniczną – część 1 (wykonanie połączeń studni odgazowania ze stacją zbiorczą, wykonanie warstwy wyrównawczej) należy wykonać w nieprzekraczalnym terminie do 30.06.2020 r.; b) rekultywację techniczna – część 2 (wykonanie warstwy uszczelniającej, wykonanie warstwy drenażowej, czyszczenie rowów opaskowych) należy wykonać w nieprzekraczalnym terminie do 30.09.2020 r.; c) rekultywację biologiczną (wykonanie warstwy biologicznej, zabiegi agrotechniczne, wysiew traw i nasadzenia) należy wykonać w nieprzekraczalnym terminie do 30.06.2021 r.; d) posiada zmagazynowany materiał (odpady) do przeprowadzenia warstwy wyrównawczej; e) będzie dysponował materiałem (odpadem) do wykonania warstwy biologicznej, który będzie gromadzony sukcesywnie w zależności od możliwości technicznych Zamawiającego. Przy uzyskaniu odpowiedniej ilości materiału (ilości w uzgodnieniu pomiędzy Stronami) Zamawiający powiadomi Wykonawcę o możliwości przystąpienia do kolejnego etapu prac. Zamawiający będzie przekazywał materiał Wykonawcy do 31.05.2021 r. lub do osiągnięcia limitów wskazanych w decyzjach. f) przewidywany termin na nasadzenia i wysiew to maj i/lub czerwiec 2021 r. 25. Wykonawca udzieli gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy i na pełen zakres zgodnie z załącznikiem nr 11 do niniejszej SIWZ. Zamawiający informuje, że minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy. Zamawiający przewiduje jednak możliwość wydłużenia tego okresu do 60 miesięcy zgodnie z pkt. 18 niniejszej SIWZ. Gwarancja będzie obejmowała również wszelkie roboty związane z zielenią w tym nasadzeniami. Wykonawca w okresie obowiązywania gwarancji uzupełni wszelkie braki w nasadzeniach spowodowane częściowym lub całkowitym obumarciem nasadzonych roślin. 26. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności objętej zawartą umową. Ubezpieczenie powinno obejmować odpowiedzialność cywilną deliktową oraz kontraktową Wykonawcy z łączną sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 4.000.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. Umowa ubezpieczenia musi zostać utrzymana w mocy z terminem obowiązywania od dnia przekazania placu budowy do dnia upływu okresu rękojmi za wady. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek przedstawić aktualna polisę OC, potwierdzić jej zapłatę. 27. Zakres ubezpieczenia określonego w pkt 26 zostanie rozszerzony przynajmniej o: a) szkody wyrządzone przez podwykonawców; b) ryzyko szkód w mieniu przekazanym w celu wykonania usługi; c) szkody wynikające z rażącego niedbalstwa lub winy umyślnej pracowników; d) rozszerzenie o szkody powstałe w wyniku zapadania i/lub osuwania się ziemi - dopuszczalny podlimit odpowiedzialności 1 000 000 zł, e) rozszerzenie o ryzyko szkód w środowisku - dopuszczalny podlimit odpowiedzialności 2 000 000 zł, f) rozszerzenie o czyste straty finansowe niebędące następstwem szkód osobowych ani rzeczowych - dopuszczalny podlimit odpowiedzialności 1 000 000 zł, g) rozszerzone o ryzyko szkód wyrządzonych we wszelkich instalacjach, urządzeniach podziemnych, w tym mediach - dopuszczalny podlimit odpowiedzialności 500 000 zł. 28. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu kopię dokumentów potwierdzających zawarcie ubezpieczenia w zakresie wskazanym w ust. 1 niniejszego paragrafu w terminie nie później niż w dniu przekazania placu budowy oraz na żądanie Zamawiającego, dowodu opłacenia wymagalnej składki ubezpieczeniowej lub jej raty. 29. Dopuszcza się polisy roczne pod warunkiem ich kontynuowania i zachowania ciągłości ochrony ubezpieczeniowej co najmniej przez okres wskazany w ust. 1 niniejszego paragrafu. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo przedstawiać nowe polisy po ich zawarciu, a także zawsze na wniosek Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do przedstawienia potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii dokumentów ubezpieczenia (polis) na 14 dni przed końcem aktualnej umowy ubezpieczenia oraz, na żądanie, dowodu opłacenia wymagalnej składki ubezpieczeniowej lub jej raty. 30. Franszyzy zostaną ustalone na rozsądnym poziomie odpowiadającym aktualnej sytuacji na rynku ubezpieczeniowym. 31. Zamawiający zachowuje prawo odrzucenia polisy nie spełniającej wymogów określonych w niniejszej umowie. 32. Brak zawarcia ww. ubezpieczenia lub brak przedłożenia kopii polisy i dowodu opłacenia składki skutkować będzie naliczeniem przez Zamawiającego kary umownej. 33. W przypadku odmowy wypłaty odszkodowania przez Ubezpieczyciela Wykonawcy, Wykonawca pokrywa szkodę w pełnej wysokości ze środków własnych. 34. W przypadku niespełnienia przez Wykonawcę, wymogów zawartych w niniejszym paragrafie, Zamawiający ma prawo ale nie obowiązek zawrzeć umowę ubezpieczenia spełniającej określone wymogi oraz obciążyć Wykonawcę kosztem tego ubezpieczenia lub potrącić jego koszt z kwot należnych Wykonawcy. 35. Zamawiający informuje, że jest w trakcie uzyskiwania decyzji zezwalającej na przetwarzanie (odzysk) odpadów w ramach rekultywacji składowiska odpadów innego niż niebezpieczne i obojętne. Roboty związane z wykonaniem robót wynikających z w/w decyzji będą wstrzymane do czasu jej uzyskania przez Zamawiającego. 36. W celu prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia zaleca się dokonanie wizji terenu objętego przedmiotem zamówienia – po wcześniejszym pisemnym ustaleniu terminu jej przeprowadzenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112320-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia i do godziny składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 91 1090 1144 0000 0001 1140 4435; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Beneficjentem wadium wnoszonego w formie innej niż w pieniądzu jest Zamawiający. 7. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi: a) być czynnością jednostronnie zobowiązującą; b) mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu; c) obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp; d) zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 8. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach