Przetargi.pl
„REKULTYWACJA KWATER SKŁADOWISK ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJĘTNE W GMINACH JAROCIN, GIZAŁKI, CZERMIN, KOŹMIN WLKP.”

Zakład Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie ogłasza przetarg

  • Adres: 63200 Jarocin, Witaszyczki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 472 456 , fax. 627 472 456
  • Data zamieszczenia: 2017-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie
    Witaszyczki
    63200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 627 472 456, fax. 627 472 456
    REGON: 25158093900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgo-jarocin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „REKULTYWACJA KWATER SKŁADOWISK ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJĘTNE W GMINACH JAROCIN, GIZAŁKI, CZERMIN, KOŹMIN WLKP.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rekultywacji technicznej i biologicznej czterech kwater składowisk odpadów innych niż niebezpiecznych i obojętnych znajdujących się na terenach gmin: Jarocin, Gizałki, Czermin, Koźmin Wlkp. Zamówienie podzielone zostało na cztery części, tj. - Część zamówienia I: gm. Jarocin, - Część zamówienia II: gm. Gizałki, - Część zamówienia III: gm. Czermin, - Część zamówienia IV: gm. Koźmin Wlkp. W związku z powyższym Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane części zamówienia. 5.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej - rekultywacji stanowiącej Tom III SIWZ. 5.3. Każde składowisko odpadów stanowi osobną część zamówienia (łącznie cztery części) 5.4. Adres inwestycji: 5.4.1. Część zamówienia I: Jarocin: teren „Zakładu Gospodarki Odpadami” Sp. z o.o. w Jarocinie, Witaszyczki 1a, 63-200 Jarocin. 5.4.2. Część zamówienia II: Gizałki: ul. Leśna, nr działki: 708/3, 63-308 Gizałki. 5.4.3. Część zamówienia III: Czermin: nr działki: 75/12, 63-304 Pieruchy. 5.4.4. Część zamówienia IV: Koźmin Wlkp.: przy drodze nr 15 Golina-Kożmin Wlkp., 63-720 Orla. 5.5. Wszystkie nazwy własne systemów, urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji służą jedynie do określenia minimalnych parametrów technicznych systemów, urządzeń i materiałów, jakie mają być użyte w trakcie wykonywania zamówienia, co oznacza, że zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. 5.6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 5.7. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się na miejscu z warunkami terenu objętego zakresem realizacji oraz jego otoczenia i dokonał pełnego rozeznania przedmiotu zamówienia w celu prawidłowej oceny warunków wykonania zamówienia, a także wszystkich czynników koniecznych do przygotowania rzetelnej oferty. Zamawiający na pisemny wniosek wykonawcy wyznaczy pracownika technicznego do współuczestnictwa w prowadzonej wizji lokalnej. Oferta wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia roboty zapewniające właściwe, efektywne i bezawaryjne funkcjonowanie przedmiotu zamówienia. 5.8. W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej wykonawca zobowiązany jest wystąpić do zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty, ponieważ w ramach wynagrodzenia podanego w ofercie Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót przewidzianych w którymkolwiek z dokumentów składających się na SIWZ, bez względu na to, czy zostały one ujęte w przedmiarze robót. 5.9. Zamawiający zapewnia bezpłatnie materiał budowlany niezbędny do wykonania robót w postaci: a) gleba i ziemia, w tym kamienie b) 19 05 03 - kompost nieodpowiadający wymaganiom (nienadający się do wykorzystania). Załadunek materiału budowlanego jest po stronie Zamawiającego, chyba że potencjalny Wykonawca zaproponuje swój załadunek, co jest dodatkowo punktowane (patrz pkt. 19 niniejszej SIWZ). 5.10. Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystania materiałów budowlanych oferowanych przez Zamawiającego w punkcie 5.9 b) SIWZ. W poszczególnych ilościach, na określone poniżej części zamówienia: a) Część zamówienia I (gm. Jarocin): min. 26 000 ton b) Część zamówienia II (gm. Gizałki): min. 9 700 ton c) Część zamówienia III (gm. Czermin): min. 6 000 ton d) Część zamówienia IV (gm. Koźmin Wlkp.): min.18 000 ton 5.11. Wykonawca zobowiązany jest wykorzystać materiały, które zapewnia Zamawiający w ilościach odpowiadających danej części zamówienia wymienionych w pkt 5.10. 5.12. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych wg „Wspólnego Słownika Zamówień” (CPV): 45.11.23.20-4, 45.22.21.10-3, 45.11.27.10-5. 5.13. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi Tom III SIWZ Dokumentacja projektowa – rekultywacji. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Projekt umowy. 5.14. Informacja nt. wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3a: 5.14.1.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących wszystkie prace i roboty będące przedmiotem niniejszej umowy w trakcie realizacji zamówienia, z wyłączeniem Kierownika budowy, Kierowników robót. 5.14.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawiony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.14.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.14.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.14.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/ umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/ umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1999 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenia pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 5.14.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.4.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.14.1. czynności. 5.14.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5.15. Postanowienia pkt. 5.14.1. – 5.14.5. stosuje się odpowiednio do podwykonawców. 5.16. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 5.17. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 5.18. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W przypadku, gdy dokumentacja techniczna/projekt wykonawczy bądź SST/STWiOR zawierać będzie nazwę producenta lub firmy, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania innych materiałów - równoważnych - jednak o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji i przedmiarze. 5.19. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10.8 Tomu I (IDW) SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112320-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 16. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 16.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium: Zamawiający ustalił wysokość wadium: a) Dla części zamówienia I: w kwocie 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych, 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. b) Dla części zamówienia II: w kwocie 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych, 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. c) Dla części zamówienia III: w kwocie 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych, 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. d) Dla części zamówienia IV: w kwocie 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych, 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 16.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 55 1090 1131 0000 0001 0086 4802 z dopiskiem: - Dla części zamówienia I: „Wadium w przetargu nieograniczonym na „REKULTYWACJĘ KWATER SKŁADOWISK ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJĘTNE W GMINACH JAROCIN, GIZAŁKI, CZERMIN, KOŹMIN WLKP. – CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA I GM. JAROCIN”. - Dla części zamówienia II: „Wadium w przetargu nieograniczonym na „REKULTYWACJĘ KWATER SKŁADOWISK ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJĘTNE W GMINACH JAROCIN, GIZAŁKI, CZERMIN, KOŹMIN WLKP. – CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA II GM. GIZAŁKI”. - Dla części zamówienia III: „Wadium w przetargu nieograniczonym na „REKULTYWACJĘ KWATER SKŁADOWISK ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJĘTNE W GMINACH JAROCIN, GIZAŁKI, CZERMIN, KOŹMIN WLKP. – CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA III GM. CZERNIN”. - Dla części zamówienia IV: „Wadium w przetargu nieograniczonym na „REKULTYWACJĘ KWATER SKŁADOWISK ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJĘTNE W GMINACH JAROCIN, GIZAŁKI, CZERMIN, KOŹMIN WLKP. – CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA IV GM. KOŹMIN WLKP.”. b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016, poz. 359, ze zm.). 16.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – „Zakład Gospodarki Odpadami” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Jarocinie , Witaszyczki 1a, 63 - 200 Jarocin. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba że wynika to z przepisów prawa. 16.4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 16.2.a) IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 16.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 16.6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: DLA CZĘŚCI ZAMÓWIENIA I, II, III, IV: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. Ofertę stanowi wypełniony Formularz „Oferta”. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenie wymagane postanowieniami pkt 9.1 IDW; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 10.2. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2017, poz. 570, ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 5) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach