Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6282641 , fax. 012 6282072
- Data zamieszczenia: 2009-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
ul. Warszawska 24 24
31-155 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6282641, fax. 012 6282072
REGON: 00000156003300 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rekrutacja na stanowisko pracownika administracyjnego projektu Nowoczesne budownictwo studia - podyplomowe, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 2.1. Rozwój kadr nowoczesnej gospodarki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest rekrutacja na stanowisko pracownika administracyjnego, do obsługi projektu pn. Nowoczesne budownictwo - studia podyplomowe realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki , podziałanie 2.1.1. Projekt ma zasięg ogólnopolski. Projekt jest skierowany do osób zainteresowanych kształceniem ustawicznym na kierunku budownictwo (296 osób) Okres realizacji projektu : 01.10.2009r. - 28.09.2012r. Głównym celem projektu jest dostosowanie kwalifikacji i umiejętności przez 296 osób zainteresowanych kształceniem ustawicznym na kierunku budownictwo poprzez zorganizowanie i przeprowadzenie trzech studiów. Celami szczegółowymi projektu są : zaoferowanie trzech studiów podyplomowych o oczekiwanej tematyce zakresu nowoczesnego budownictwa przygotowanie i realizacja studiów podyplomowych o kierunku budownictwo z zakresu i) zarządzania kosztami, ii) ocen energetycznych budynków, iii) nowych norm europejskich, przygotowanie uczestników do praktycznego stosowania nabytej wiedzy wydanie 296 dyplomów ukończenia studiów podyplomowych Wykonawca będzie odpowiedzialny za : 1. wykonywanie czynności administracyjnych związanych z realizacją projektu zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie, wnioskiem aplikacyjnym oraz harmonogramem realizacji projektu, a także dokumentami i wytycznymi dotyczącymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 2. przygotowanie raportów i sprawozdań dotyczących, 3. prowadzenie dokumentacji studiów podyplomowych, 4. książki druków ścisłego zarachowania, w której wpisuje się przychody i rozchody indeksów i świadectw ukończenia studium podyplomowego, 5. wykazu prowadzonych zajęć i otrzymywanych przez uczestników ocen, 6. wykazu uczestników studium, 7. wypisywanie i wydawanie indeksów i świadectw, 8. sporządzanie umów zleceń i umów o dzieło z prowadzącymi zajęcia, 9. gromadzenie i przechowywanie akt osobowych uczestników studium podyplomowego, 10. obsługę studentów, 11. zestawienia, 12. zadania związane ze sprawozdawczością, 13. pomoc specjaliście ds. finansowych w przygotowywaniu wniosków o płatność, 14. statystyki , 15. przygotowywanie projektów umów z beneficjentami ostatecznymi, 16. udzielanie informacji o projekcie, 17. archiwizacja dokumentacji projektowej 18. Wykonawca musi być obecny w siedzibie Zamawiającego od poniedziałku do piątku przez co najmniej dwie godziny dziennie oraz w dwie soboty i niedziele w miesiącu. 19. Wykonawca musi wskazać jedną osobą fizyczną do realizacji przedmiotowego zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 796000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. 1. Co najmniej 10 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku administracyjnym w wyższej uczelni technicznej na wydziale związanym z inżynierią lądową - w zakresie obsługi studentów, sprawozdawczości finansowej naukowej i dydaktycznej, 2. Doświadczenie w obsłudze administracyjnej studiów podyplomowych realizowanych w wyższej uczelni technicznej, w zakresie nowoczesnego budownictwa, współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z programu POKL, 3. Doświadczenie w pracach administracyjnych związanych z prowadzeniem umów na wyższej uczelni technicznej i rozliczeniami finansowymi z jednostkami zewnętrznymi, 4. Doświadczenie w przygotowywaniu materiałów do zamówień publicznych, 5. Doświadczenie w wypisywaniu i w wydawaniu indeksów, świadectw, zaświadczeń, faktur dla uczestników studiów podyplomowych, 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane na zasadzie spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ 2 oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 do SIWZ 3 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik nr 4 do SIWZ Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy. 4 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, (nie dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną, który nie prowadzi działalności gospodarczej). 5 Pełnomocnictwo, o ile ofertę składa pełnomocnik
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa rekrutacji studentów z krajów skandynawskich (tj. Norwegii, Szwecji, Danii oraz Finlandii) na kierunek lekarski, sześcioletni program dla absolwentów szkół średnich (MD-Medical doctor program for high school graduates) i kierunek lekarsko-dentystyczny, pięcioletni program dla absolwentów szkół średnich (DDS-Doctor of dental surgery program for high school graduates) prowadzonych w języku angielskim na Wydziale Lekarskim Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum Szkoła Medyczna dla Obcokrajowców. Sprawa znak: 141.2711.67.2016
Dodano: 2016-05-31 - Świadczenie usługi polegającej na rekrutacji i kierowaniu pracowników tymczasowych do pracy w Krajowej Szkole Sądownictwa i Prokuratury - Ośrodek Szkoleniowy w Dębem, Znak sprawy: BEF-V-261-2-26/2015
Dodano: 2015-09-04 - Świadczenie usługi polegającej na rekrutacji i kierowaniu pracowników tymczasowych do pracy w Krajowej Szkole Sądownictwa i Prokuratury - Ośrodek Szkoleniowy w Dębem
Dodano: 2014-09-04 - Świadczenie usługi polegającej na rekrutacji i kierowaniu pracowników tymczasowych do pracy w Krajowej Szkole Sądownictwa i Prokuratury - Ośrodek Szkoleniowy w Dębem
Dodano: 2014-04-08 - świadczenie usług przez agencję pracy tymczasowej polegających na kierowaniu osób do wykonywania pracy tymczasowej dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu.
Dodano: 2014-02-28 - Świadczenie usługi polegającej na kierowaniu pracowników tymczasowych do pracy w Krajowej Szkole Sądownictwa i Prokuratury - Ośrodek Szkoleniowy Jagoda w Karpaczu
Dodano: 2014-01-10 - Świadczenie usługi polegającej na kierowaniu pracowników tymczasowych do pracy w Krajowej Szkole Sądownictwa i Prokuratury - Ośrodek Szkoleniowy Jagoda w Karpaczu
Dodano: 2013-03-05 - świadczenie usług przez agencję pracy tymczasowej polegających na kierowaniu osób do wykonywania pracy tymczasowej dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu.
Dodano: 2013-02-22 - wybór agencji pracy tymczasowej mającej zapewnić pracowników obsługujących odwiedzających w Państwowym Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu.
Dodano: 2012-03-14 - Organizację i świadczenie usługi poradnictwa i wsparcia indywidualnego oraz grupowego w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno - zawodowych, umożliwiających docelowo powrót do życia społecznego dla osób niepełnosprawnych ze schorzeniami psychicznymi lub upośledzeniem umysłowym
Dodano: 2011-01-24