Przetargi.pl
Rekonstrukcja terenu zielonego pomiędzy Al. Lipową - Kapelanów Wojskowych wraz z przebudową oświetlenia

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3392308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2011-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 3392308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rekonstrukcja terenu zielonego pomiędzy Al. Lipową - Kapelanów Wojskowych wraz z przebudową oświetlenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia publicznego pn. Rekonstrukcja terenu zielonego pomiędzy Al. Lipową - Kapelanów Wojskowych wraz z przebudową oświetlenia. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie rekonstrukcji terenu zielonego w rejonie Al. Lipowej - Kapelanów Wojskowych o powierzchni ok. 1,18 ha, w tym: 2.1. Ukształtowanie terenu; 2.2. Mechaniczne i ręczne prace agrotechniczne na pow. ok. 1,18 ha; 2.3. Wykonanie cięć pielęgnacyjnych i odmładzających drzew i krzewów; 2.4. Wycinka drzew - 4 szt.; 2.5. Usunięcie części pni drzew wielopniowych (10 drzew) - 36 pni; 2.6. Przesadzenie krzewów żywopłotowych; 2.7. Przeprowadzenie nasadzeń drzew i krzewów; 2.8. Założenie rabat roślin ozdobnych; 2.9. Rozścielenie ziemi żyznej i kompostowej warstwą o grubości około 5 cm - ok. 592,7 m3; 2.10. Wykonanie (odtworzenie) trawnika parkowego - pow. ok. 1,05 ha; 2.11. Wykonanie nawierzchni alejek, placów wypoczynkowych oraz nawierzchni pod ławki z kostki brukowej betonowej wraz z podbudową o powierzchni łącznej ok. 435 m2, w tym : a) wymiana nawierzchni alejki z żużlowej na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej o pow. ok. 230 m2, b) wykonanie alejki w sektorze C o pow. ok. 150 m2, c) wykonanie placów wypoczynkowych oraz nawierzchni pod ławki o pow. ok. 55 m2; 2.12. Ustawienie ławek parkowych - 8 szt; 2.13. Ustawienie koszy na śmieci - 6 szt; 2.14. Regulacja pionowa studni kanalizacyjnych - 3 szt; 2.15. Pielęgnacja zieleni w okresie gwarancyjnym; 2.16. Montaż słupów oświetleniowych parkowych stalowych, ocynkowanych - 5 szt.; 2.17. Ułożenia kabla oświetleniowego YAKY 4x35mm2 - ok. 382 mb. 2.18. Roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, demontaż 5 szt. słupów oświetleniowych betonowych, parkowych, demontaż kabla oświetleniowego ok. 350 m). 3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, Przedmiar Robót i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz ustalenia wynikające z projektu umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w: GETIN NOBLE Bank S.A., konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. Dr. Floriana Ogana 5, pok. 218, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w niniejszej SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 8.1. z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 8.2. z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach