Przetargi.pl
Regulacja stanu prawnego nieruchomości położonych na terenie powiatu kwidzyńskiego, województwo pomorskie

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Pruszczu Gdańskim ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, Powstańców Warszawy
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (58) 302-34-51 wew. 223, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Pruszczu Gdańskim
    Powstańców Warszawy 28
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. (58) 302-34-51 wew. 223, , fax. -
    REGON: 36784953800138
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Regulacja stanu prawnego nieruchomości położonych na terenie powiatu kwidzyńskiego, województwo pomorskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest regulacja stanu prawnego nieruchomości poprzez odłączenie z księgi wieczystej Nr KW GD1I/00018235/0 27 działek (znajdujących się w jednej jednostce rejestrowej), będących w Zasobie WRSP, położonych w województwie pomorskim na terenie powiatu kwidzyńskiego, skompletowanie i przygotowanie dokumentów niezbędnych do założenia dla tych nieruchomości odrębnych ksiąg wieczystych wraz ze sformułowaniem i złożeniem przez wykonawcę w imieniu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa wniosków do Sądu Rejonowego w Kwidzynie - Wydziału Ksiąg Wieczystych. Przedmiotem zlecenia są nieruchomości położone w obrębie ewidencji gruntów Rakowiec, gmina Kwidzyn stanowiące działki: 19/4, 19/5, 44, 105, 106, 191/5, 205/11, 205/16, 205/17, 205/18, 205/19, 207/7, 207/9, 209/13, 209/30, 233/3, 274/1, 274/2, 308/1, 308/2, 322/4, 322/5, 512/4, 517, 518, 520, 580/2. 2. Szczegółowy zakres prac obejmuje: 1) badanie działu I-O ksiąg wieczystych w zakresie : a) zgodności powierzchni działek zapisanych w dziale I-O ksiąg wieczystych z powierzchnią tych działek ujawnioną w ewidencji gruntów, b) zgodności numeracji działek zapisanych w dziale I-O ksiąg wieczystych z aktualną numeracją w ewidencji gruntów. W przypadku rozbieżności w zakresie powierzchni, numeracji działek, konieczności ujawnienia podziałów gruntowych, należy sporządzić odpowiednie dokumenty doprowadzające do zgodności stanu w księgach wieczystych ze stanem w ewidencji gruntów. Mogą to być wykazy zmian gruntowych rozliczające całą księgę wieczystą, wykazy synchronizacyjne, mapy podziału, decyzje podziałowe itp. 2) Pozyskanie tytułu prawnego KOWR (poprzednio AWRSP i ANR) dla działek, które są przedmiotem zamówienia 3) Sporządzenie wniosków wieczystoksięgowych i monitorowania ich do momentu wpisu. 3. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71330000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy, sporządzony na wzorze zgodnym w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz 24 ust. 5 pkt 1), 2) i 4) – załącznik nr 3 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych – wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wypisu z KRS), 5) pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 6) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy), 7) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach