Przetargi.pl
Regulacja stanu prawnego nieruchomości położonych na terenie powiatu chojnickiego, województwo pomorskie

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Pruszczu Gdańskim ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, Powstańców Warszawy
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (58) 302-34-51 wew. 223, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Pruszczu Gdańskim
    Powstańców Warszawy 28
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. (58) 302-34-51 wew. 223, , fax. -
    REGON: 36784953800138
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Regulacja stanu prawnego nieruchomości położonych na terenie powiatu chojnickiego, województwo pomorskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest regulacja stanów prawnych nieruchomości, w tym uzgodnienie treści księgi wieczystej z rzeczywistym stanem prawnym dla działek wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, którymi dysponuje Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Pruszczu Gdańskim, położonymi na terenie województwa pomorskiego, powiat chojnicki, stanowiących 54 działek objętych 45 księgami wieczystymi, zgodnie z opisem zawartym w załączniku A do SIWZ. 1.2 Szczegółowy zakres prac obejmuje: 1) skompletowanie i przygotowanie dokumentów niezbędnych do założenia i wprowadzenia zmian wnioskami do Sądu Rejonowego w Chojnicach – Wydziału Ksiąg Wieczystych o dokonanie prawidłowego wpisu w księdze wieczystej i Ewidencji Gruntów i Budynków; 2) badanie działu I-O ksiąg wieczystych w zakresie : - zgodności powierzchni działek zapisanych w dziale I-O ksiąg wieczystych z powierzchnią tych działek ujawnioną w ewidencji gruntów, - zgodności numeracji działek zapisanych w dziale I-O ksiąg wieczystych z aktualną numeracją w ewidencji gruntów. W przypadku rozbieżności w zakresie powierzchni, numeracji działek, konieczności ujawnienia zmian gruntowych, należy sporządzić odpowiednie dokumenty doprowadzające do zgodności stanu w księgach wieczystych ze stanem w ewidencji gruntów. Mogą to być wykazy zmian gruntowych rozliczające całą księgę wieczystą, wykazy synchronizacyjne, mapy podziału, decyzje podziałowe itp.; 1) badanie działu II ksiąg wieczystych w zakresie zgodności właścicieli ujawnionych w dziale II ksiąg wieczystych, a właścicieli ujawnionych w ewidencji gruntów. Następnie należy złożyć wnioski do Sądu o wpis prawa własności na rzecz Skarbu Państwa – Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa; 2) badanie działu III ksiąg wieczystych w zakresie obciążeń. W przypadku ich stwierdzenia należy wystąpić do odpowiedniego organu o wydanie zaświadczenia o wyrażenie zgody na wykreślenie zapisów w dziale III ksiąg. Następnie należy złożyć wnioski do Sądu o wykreślenie obciążeń; 3) badanie działu IV ksiąg wieczystych w zakresie hipotek. W przypadku ich stwierdzenia wystąpić do odpowiednich banków o uzyskanie zezwoleń na wykreślenie hipotek lub wykorzystać art. 247 k.c.. Następnie należy złożyć wnioski do Sądu o wykreślenie hipotek; 4) sporządzenie protokołu z badania czterech działów ksiąg wieczystych. Dla wszystkich działek mających urządzoną księgę wieczystą należy sporządzić wnioski wieczystoksięgowe korygujące stan zapisów w dziale I, II, III, IV księgi wieczystej i złożyć je do Sądu. 1.3 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71330000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularza ofertowego, sporządzonego na wzorze zgodnym w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz 24 ust. 5 pkt 1), 2) i 4) – załącznik nr 3 do SIWZ, 4) pełnomocnictwa (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych – wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wypisu z KRS), 5) pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 6) zobowiązania podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy), 7) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach