Przetargi.pl
Regulacja stanu prawnego i ewidencyjnego ksiąg wieczystych po zakończeniu scalania gruntów na obiekcie Wysoka, realizowanego w ramach operacji pn.: „Scalenie gruntów rolnych we wsi Wysoka, gmina Łazy, Powiat Zawierciański”

Powiat Zawierciański ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 450 71 00 , fax. 326 721 971
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zawierciański
    ul. Sienkiewicza 34
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 450 71 00, fax. 326 721 971
    REGON: 27625525200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Regulacja stanu prawnego i ewidencyjnego ksiąg wieczystych po zakończeniu scalania gruntów na obiekcie Wysoka, realizowanego w ramach operacji pn.: „Scalenie gruntów rolnych we wsi Wysoka, gmina Łazy, Powiat Zawierciański”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na regulacji stanu prawnego i ewidencyjnego ksiąg wieczystych w ilości 550 sztuk (+/- 10%) po zakończeniu scalania gruntów na obiekcie Wysoka realizowanego w ramach operacji pn.: „Scalenie gruntów rolnych we wsi Wysoka, gmina Łazy, Powiat Zawierciański” realizowanego w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany (zmniejszenia/zwiększenia) zakresu prac do 10% ustalonego zakresu, bez możliwości zwiększenia wynagrodzenia (wynagrodzenie ryczałtowe). 3. Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności: a) dla każdej księgi wieczystej należy przygotować po 2 różne wnioski (jeden do regulacji działu I KW, drugi do regulacji działu III KW) wraz z kompletem dokumentów; b) skompletowanie dokumentacji geodezyjnej, będącej w posiadaniu Zamawiającego, niezbędnej do ujawnienia nowego stanu prawnego i faktycznego po scaleniu w poszczególnych księgach wieczystych uczestników postępowania scaleniowego; c) sprawdzenie starych danych ewidencyjnych i wieczystoksięgowych oraz dokonanie ich porównania; d) w razie rozbieżności we wpisie w księdze wieczystej dot. tytułu prawnego do nieruchomości wykonawca zobowiązany jest zbadać Księgę/i Wieczyste i wezwać właściciela/i do złożenia przez nich wyjaśnień oraz przedstawienia stosownych dokumentów; e) w przypadku rozbieżności w danych przedmiotowych m.in. takich jak: nieaktualne dane właścicieli w dziale II KW, np. brak wskazania spadkobierców, rozbieżności pomiędzy ewidencją gruntów posiadanych przez Zleceniodawcę z treścią KW etc. wykonawca zobowiązany jest do wezwania właściciela/i nieruchomości do złożenia wyjaśnień i poinformowania go/ich o konieczności zlecenia na jego/ich koszt geodecie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego uregulowania stanu faktycznego i prawnego KW, np. poprzez dostarczenie wykazów zmian gruntowych, wykazów synchronizacyjnych, uregulowania kwestii dziedziczenia etc.; f) sporządzenie kompletnych i właściwie wypełnionych wniosków oraz dokumentów w odpowiedniej ilości egzemplarzy (w tym 1 kopia dla Zleceniodawcy) celem złożenia ich w Sądzie Rejonowym w Zawierciu – Wydział Ksiąg Wieczystych (wg obowiązujących zasad i na obowiązujących drukach) niezbędnych do wykreślenia ostrzeżenia o scaleniu gruntów z działu III KW; g) sporządzenie kompletnych i właściwie wypełnionych wniosków oraz dokumentów w odpowiedniej ilości egzemplarzy (w tym 1 kopia dla Zleceniodawcy) celem złożenia ich w Sądzie Rejonowym w Zawierciu – Wydział Ksiąg Wieczystych (wg obowiązujących zasad i na obowiązujących drukach) niezbędnych do sprostowania działu I KW, względnie II działu KW lub o zamknięcie księgi; h) przygotowanie innych koniecznych dokumentów – na wezwanie Sądu (w formie rządzenia/ zobowiązania/postanowienia etc.) - wydziału KW, w terminie przez niego wskazanym, w sprawie ujawnienia nowego stanu prawnego w księgach wieczystych. Wykonawca zobowiązany jest przekazać i dostarczyć Zleceniodawcy uzupełnione wnioski/dokumenty najpóźniej w dniu poprzedzającym upływ terminu (do godziny 14.00) wskazanego przez Sąd; i) przedłożenie przygotowanych kompletnych i właściwie wypełnionych wniosków, dokumentów i pism do podpisu upoważnionej osobie reprezentującej Zamawiającego; j) Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego (cotygodniowego) przygotowywania i składania Zamawiającemu ustalonej z nim ilości wniosków i dokumentów dot. regulacji KW urządzonych dla nieruchomości położonych w obrębie objętym scaleniem gruntów wsi Wysoka; k) Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia błędów i braków formalnych wniosków i pism na ewentualne wezwanie Sądu (w formie rządzenia/ zobowiązania/postanowienia etc.) lub Zleceniodawcy, w terminie przez nich wskazanym. W przypadku gdy wezwanie w w/w zakresie jest z Sądu wykonawca zobowiązany jest przekazać i dostarczyć Zamawiającemu uzupełnione wnioski/dokumenty najpóźniej w dniu poprzedzającym upływ terminu (do godziny 14.00) wskazanego przez Sąd; l) Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego informowania na piśmie Zleceniodawcy o trudnościach w wykonywaniu umowy, w szczególności związanych z niemożnością przygotowania kompletu wniosków do Sądu; m) Zamawiający zobowiązany jest do przekazania Wykonawcy wezwanie Sądu dot. sytuacji w/w w terminie do 2 dni roboczych od dnia otrzymania tego pisma. 4. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wiedzą i szczególną starannością oraz według standardów i norm w tym zakresie stosowanych. 5. W odniesieniu do zapisów art. 29 ust. 3a Pzp, Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących bezpośrednio czynności w ramach umowy, gdyż wykonywanie czynności w przedmiotowym zamówieniu nie będzie polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy. 6. Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac i obowiązków Wykonawcy określa również Projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. 8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 12 m-cy od momentu podpisania protokołu odbioru. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca w formularzu ofertowym winien podać oferowany okres gwarancji tj. liczbę miesięcy w zakresie min. 12 max 24. Sposób przyznawania punktów został opisany w Rozdziale XXII niniejszej SIWZ. W czasie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego usunięcia ewentualnych wad lub błędów w przedmiocie zamówienia w terminie wskazanym przez Zamawiającego oraz do przygotowania innych koniecznych dokumentów na wezwanie Sądu w terminie przez niego wskazanym, w sprawie ujawnienia nowego stanu prawnego w księgach wieczystych. Wykonawca zobowiązany jest przekazać i dostarczyć Zamawiającemu uzupełnione wnioski/dokumenty najpóźniej w dniu poprzedzającym upływ terminu (do godziny 14.00) wskazanego przez Sąd.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty, składanej z wykorzystaniem Formularza ofertowego , którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ, Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Rozdziale X SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzory oświadczenia stanowią odpowiednio Załącznik nr 2 i Załącznik nr 3 do SIWZ. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. (Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej). 2. Ponadto do oferty Wykonawca załącza: a) Pełnomocnictwo (lub inny stosowny dokument) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie – w przypadku jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub gdy umocowanie do reprezentacji nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy (również w przypadku składania oferty wspólnej), b) Inne dokument(-y) (np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz zgodnie z zapisami Rozdziału XIV SIWZ – w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby). 3. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej (www.cuw-zawiercie.4bip.pl, gdzie znajduje się informacja o prowadzonym postępowaniu oraz przekierowanie na platformę zakupową https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie) informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i podpisuje we własnym imieniu (każdy wspólnik spółki cywilnej lub każdy konsorcjant - odrębnie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach