Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna ogłasza przetarg
- Adres: 43-400 Cieszyn, Rynek
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 4794200, 4794350 , fax. 033 4794303, 4794361
- Data zamieszczenia: 2020-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna
Rynek 1
43-400 Cieszyn, woj. śląskie
tel. 033 4794200, 4794350, fax. 033 4794303, 4794361
REGON: 51570900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.cieszyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa transgranicznego centrum informacji turystycznej wraz z przestrzenią ekspozycyjną przy granicznym Moście Przyjaźni na szlaku cieszyńskiego tramwaju - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową transgranicznego centrum informacji turystycznej wraz z przestrzenią ekspozycyjną przy granicznym Moście Przyjaźni na szlaku cieszyńskiego tramwaju oraz infrastrukturą towarzyszącą (budowa/przebudowa przyłączy) oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku. 2. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót: a. rozbiórka dawnego budynku Straży Granicznej przy ul. Zamkowej 1 b. budowa kubaturowego budynku transgranicznego centrum informacji turystycznej wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego, c. wykonanie instalacji: - wodociągowej, w tym hydrantowej, - elektrycznej, - kanalizacji sanitarnej, - kanalizacji deszczowej, - odgromowej, - centralnego ogrzewania, - wentylacji mechanicznej, - klimatyzacji, - słaboprądowej. d. wykonanie przyłączy: - wodociągowego, - kanalizacji sanitarnej, - kanalizacji deszczowej ze zrzutem wody do kanału Młynówki, - energetycznego, - teletechnicznego/monitoringu. e. Zagospodarowanie terenu przyległego: - wykonanie utwardzenia terenu, - wykonanie płyty fundamentowej pod replikę tramwaju, - wykonanie schodów terenowych, - wykonanie nasadzeń zieleni. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w załączniku nr 4 do SIWZ „opis przedmiotu zamówienia – część ogólna“ oraz w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 4. Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy określony został w dokumentacji przetargowej, w szczególności w załączniku nr 6 do SIWZ – projekt umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium winno zostać wniesione przed terminem składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i muszą zawierać co najmniej: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (zamawiającego), poręczyciela/gwaranta oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/gwarancją, c) kwotę wadium, d) termin ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą, e) zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w sytuacji, gdy: - Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgodny na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, wadium może zostać wniesione przez Pełnomocnika (jednego z wykonawców) występującego w imieniu wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, że został on do tego upoważniony. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego nr 44 1050 1083 1000 0022 6985 8169. W tytule przelewu należy wpisać: Wadium – ZPIF.271.1.9.2020 - Budowa Budynku przy ul. Zamkowej 1 w Cieszynie. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 7. Wadium w innych dopuszczonych formach (oryginały dokumentów) należy wnieść (zdeponować) w Urzędzie Miejskim w Cieszynie, Rynek 1, 43-400 Cieszyn (pokój nr 215) od poniedziałku do piątku w godz. 8:30 – 14:30, a do oferty należy dołączyć poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię. 8. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. 9. Wadium w formie nie pieniężnej Zamawiający uzna za skutecznie wniesione – jeżeli przedmiotowy dokument znajdzie się u zamawiającego w terminie wyznaczonym do składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgodny na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz oferty – według załącznika 1 do SIWZ, b) oświadczenie wstępne – według załącznika 2 do SIWZ, z tym że w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie wstępne składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, d) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. e) zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, f) oświadczenie o grupie kapitałowej - według załącznika 3 do SIWZ (w terminie 3 dni od opublikowania informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
Dodano: 2024-04-25 - „Budowa garażu dwustanowiskowego wraz z zapleczem socjalnym dla OSP Bojszów”
Dodano: 2024-04-25 - Budowa Centrum Sportu i Rekreacji MORGI w Łodygowicach – Polski Ład (drugie postępowanie)
Dodano: 2024-04-25 - Rozbudowa infrastruktury sportowej w Parku Suble w Tychach – II postępowanie
Dodano: 2024-04-25 - Remont balkonów w budynkach administrowanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu
Dodano: 2024-04-25 - „Poprawa wizerunku zabytkowego budynku w centrum Kóz”
Dodano: 2024-04-24 - Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 8 w Będzinie
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa Pawilonu Tulipan – budynku - część B w Goczałkowicach Zdroju
Dodano: 2024-04-20 - Wymiana pokrycia dachów nad kuchnią, stołówką̨ oraz pawilonie ZPL 2 zlokalizowanych w Goczałkowicach – Zdroju przy ul. Uzdrowiskowej 49
Dodano: 2024-04-20 - Wykonanie dostosowania Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla dzieci w Jastrzębiu-Zdroju do wymogów przeciwpożarowych
Dodano: 2024-04-19